- Ford SYNC 3 infotainment rendszer teszt
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eurós árlista a Google Pixel 10 telefonokhoz
- Fotók, videók mobillal
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cypresss
senior tag
A sávkövetés kb a repcsiken már évtizedek óta meglevő terepkövetésnek felel meg...
A minek?
digitális azonosító sugárzása és ez alapján adott esetben automatikus kitérőmanőver végrehajtása (TCAS/ACAS)
Amiről beszélsz az két külön rendszer, egyik a válaszjeladó, másik a TCAS TA/RA (traffic advisory/resolution advisory). Elnézést, nem oktatni szerettelek volna, csak repülés buziként zavarja a szemem minden pontatlanság.
A Mercedes egyébként azért lát sokkal messzebbre és azért sokkal finomabb a sávkövetése, mert a konkurenciától eltérően sztereó kamerát használ az aktív biztonsági rendszereihez. Az ezzel járó adatfeldolgozási igényt inkább nem részletezném, legyen elég annyi, hogy az autóban nagyobb a számítási kapacitás, mint az Apollo porgram ürhajóiban volt.
A kormánynak például külön számítógépe van.
-
Bog
HÁZIGAZDA
Tartom azt a véleményem, hogy ha egyszerre az összes autó önvezető lenne, akkor minden flottul menne. De ez utópia. A dolog nehézsége pont az, hogy egyszerre kéne az utakon lennie az önvezető és a humánvezérelt autótömegnek és egyik sem képes a másikkal mit kezdeni. Egyszerű példa: az önvezető autó jó nagy követési távolságot hagy közepes forgalomban, mert már nem lát két kocsival előre, hogy ott mi az újság (ellentétben egy normális sofőrrel), emiatt - hogy is mondjam - türhőbb közlekedési kultúrával rendelkező sofőrök állandóan be fognak vágni elé, amitől az önvezető kocsi vészfékezget és igazából soha nem fog eljutni sehová:-)
És ez csak egy dolog, túlságosan sokan és sokféleképpen vezetünk, cselezünk, csalunk, tolakszunk, furakodunk, parasztkodunk, erre reagálni normális esetben mindenki tud, ismeri a trükköket, hol kell sávot váltani, mikor, felméri a másik autó viselkedését, hogy beenged-e, etc. Erre az önvezető autó nem képes.
Ez az egész tényleg elsősorban relatív zárt és szabályozott környezetben tud majd edukálódni (autópálya), ahol nincs keresztirányú forgalom, éles kanyar és random változó sávok.
Új hozzászólás Aktív témák
- Hardcore café
- Goddess of Victory: Nikke
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Gyúrósok ide!
- E-roller topik
- Motoros topic
- ROG Strix G16 notebook: tökéletes harmónia
- Az új Battlefield bemutatkozása közelebb lehet mint hinnénk
- HDD probléma (nem adatmentés)
- További aktív témák...
- Gigabyte AORUS B550I PRO AX ITX Rev 1.2 / Beszámítás OK!
- OHH! HP EliteBook 850 G8 Fémházas Multimédiás Laptop 15,6" -65% i7-1185G7 16/512 Iris Xe FHD EU/HUN
- Szép! HP EliteBook 850 G8 Fémházas Multimédiás Laptop 15,6" -65% i7-1185G7 32/512 Iris Xe FHD EU/HUN
- Intel Xeon Gold 6146 / 12 mag / 24 szál / 24.75M Cache, 3.20 GHz / 4.20GHz Turbó / Beszámítás OK!
- Apple Macbook Air 2017 olcsón
- Laptop felvásárlás , egy darab, több darab, új , használt ! Korrekt áron !
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Rampage SHIVA ADATA XPG 600W
- iPhone 11 Pro Max 12 hónap garanciával
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB SilentiumPC Signum SG1V TT 500W
- LG 65B4 - 65" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest