Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Peat;)

    veterán

    válasz bwoay #32 üzenetére

    Ez nagyon nem ilyen egyszerű hogy a psp-n a többség most nem fizet és akkor nem számít ha drágábban adják a neten. Pont ezért kellene olyan árképzést készítenie a sonynak ami megállja a helyét. Ebbe beletartozik az összes piacon lévő kézikonzol és azok kínálatának árának a vizsgálata, beletartozik hogy a fizikai umd-s cuccokhoz képest ugyanakkora legyen az árrés és ne építsenek bele kamu költségeket stb stb.

    Amelyik gyártó csak önmagával törődik és nem érdekli sem a verseny és a többi szereplő kínálata sem a fogyasztók igénye, felháborodása hogy az elődhöz a boltban megvett játék olcsóbb, akkor az egy idióta politika. Ha sony lenne az egyedüli inzulingyártó a világon akkor ülné meg a helyét az amit most művel. De egy kézikonzolos játék nem éppen egy rugalmatlan (úgyis megveszik mert muszáj) termék, főleg hogy a nintendo mellett megjelent az iphone is, tehát még a verseny is fokozódik. E helyett hogy erre reagálna egy vaskalapos baromságot folytat.

    "mindig maradnak szép számmal olyanok, akik nyers CD-DVD árral kalkulálnak, azzal meg nehéz versenyezni" apple. Könnyű a warez? Szerintem igen. Robog a játék eladás ennek ellenére? Szerintem igen. De a nindendo ds-re is szerintem van, illetve wii már nem kézi konzol de érdekes hogy mennyit vesznek arra is.
    Mindig lesznek warezosok mindenhol ha van rá lehetőség. Mivel nem csak egy fogyasztó van hanem sok, sok igénnyel és hajlandósággal. Ezért kell az adott kínálathoz olyan árküszöb megállapítása ami lefedi a fizetési hajlandósággal megáldott réteget.

    De én itt kiszállok, nem vagyok oda a kézi konzolokért csak kicsit belepofáztam itt :)

  • Peat;)

    veterán

    válasz bwoay #11 üzenetére

    Itt nem ül a nyersanyag ár példa. Tegyük fel hogy megvehetsz egy könyvet a touchodra txt formátumban 3000 forintért, papír alapon 2500ft-ért. Nem biztos hogy mindenki az elektronikusat választaná.

    Az meg már a másik dolog, hogy a fizikai terjesztésnél több lépcsős árképzés, jutalékrendszert kell kiépíteni, kezdve a legyártástól és csomagolástól, befejezve a szállítással és végül magával az értékesítéssel. Internetes terjesztésnél ezek a költségek vagy elvesznek, vagy töredékére esnek vissza. Nyilván egy játéknál nem érné meg egy online terjesztői rendszer fenntartása és nem lennének igazak a fent leírtak, de itt nem erről van szó. E helyett az árképzésbe beleépítettek nem létező elemeket.

Új hozzászólás Aktív témák