- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Yettel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
Új hozzászólás Aktív témák
-
keembo
tag
Igaz mobilon nézem, de itt semmi különbség nincs a 2. és 3. kép között. Biztos, hogy a jó kép lett feltöltve?
-
ribizly
veterán
Egy gyors kérdés: Ehhez milyen kártya kell pontosan?
Ha jól láttam, akkor RTX/GTX16XX-et írnak valahol (van ahol csak RTX-et bytheway). Tényleg lehetséges, hogy valamit tud a GTX1660, de egy GTX1080Ti meg nem?|•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|
-
#16939776
törölt tag
Egyértelműen át dolgozza a kép 3D hatását, beletolja az arcodba az információban/részletekben gazdagabb területet, azzal nem foglalkozva, hogy ez az eredeti képen mennyire volt hangsúlyos/hangsúlytalan mennyire volt elöl/hátul.
Ennek a hatásnak a kikorrigálása többlet munkát ró az agyra, fárasztó, csökkenti az immerziót.
Aki nem vesz észre különbséget az vagy elveszett a részletek összehasonlításában, vagy nincs térlátása.
[ Szerkesztve ]
-
hardzsi2
aktív tag
https://developer.nvidia.com/vrworks/graphics/variablerateshading
Variable Rate Shading is a new, easy to implement rendering technique enabled by Turing GPUs. ...
Hardware: Compatible with: Turing based GPUs. (GeForce RTX and Quadro RTX)
Software:Compatible with the following APIs: DX11, DX12, OpenGL, Vulkan.
Integration with Unreal Engine and Unity are coming soonAz univerzalitás legalább 2 szempontból is érdekes:
1) jövőbeli minden (AMD, Nvidia és Intel) kártya/chip támogatni fogja-e? - ekkor lesz univerzálisan bevethető;
2) jövőben minden jelentős game engine-be és 3D renderelő szoftverbe bekerül-e? Erre válaszol a fentebbi "easy to implement", tehát a lehetőség elvileg adott.Mivel a fenti példák szerint a nyereség (fps-ugrás) nagynak tűnik, a képminőségromlás pedig gyakorlatilag elhanyagolható, ezért egész ígéretesnek gondolom, ha az univerzalitás megvalósul.
flood-resistant mirror driller (cuccok: Skylake NUC és Xbox One X)
-
Angel
újonc
^ Köszi a linket.
-
GodGamer5
addikt
Mobilon SEMMI különbség a két kép között.
Remélem sok játékba bekerül a technológia."Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
MeszesKPT
őstag
Bár nem hiszem, hogy univerzálisan tudna majd 64%-ot hozni, de ha a felét igen már azzal is egy vállalható kompromisszum. RTX kártyák egy ideje már a piacon vannak, eddig miért nem olvastam erről?
-
gV
őstag
válasz MeszesKPT #18 üzenetére
geforce.com-on pedig írtak róla már
-
MeszesKPT
őstag
Köszönöm a linket, most már jobban képben vagyok. Az ott említett játékhoz még nem volt szerencsém és bár az ottani eredmények jóval szerényebbek mint 3DMark alatt, azért még az sem elhanyagolható. A kérdés akkor inkább az, hogy a játékfejlesztők mennyire fogják támogatni a VRS-t.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz GodGamer5 #16 üzenetére
Csináltam egy különbség képet: [kép]
Az eltérések fényerejét 32x-esre nagyítottam, hogy látni lehessen. Az alapján amit olvastam (csoportokra osztja a pixeleket, így kevesebbszer csinál shader müveletet) ez minimum furcsa. Ha ennyi az eltérés, és nagy a gyorsulás, akkor tényleg jó a cucc. Az első VRS hírben látható különbséget meg szabad szemmel is látni.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
Új hozzászólás Aktív témák
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- eMag GARANCIA! ZOTAC Trinity RTX 3080 10GB OC GDDR6X Videokártya! BeszámítOK
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE RX 460 2GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- ZOTAC RTX 3070 8GB GDDR6 Twin Edge OC Eladó! 118.000.-
- GIGABYTE RX 6700 XT 12GB GDDR6 AORUS ELITE Eladó! 102.000.-