- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Huawei P40 lite - kényszerpályán
- iPhone topik
- Különleges kameraszettet kapott a Huawei Pura 70 Ultra
- Macrodroid
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Hirdetés
-
Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
ma Hivatalos a Dimensity 6300, ez lesz a MediaTek kínálatából kivezetésre kerülő 6100+ utódja.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Premier előzetest kapott a Sker Ritual teljes kiadása
gp Véget ért az early access időszak, a végső kiadás konzolokra is befutott.
Új hozzászólás Aktív témák
-
hombre[EU]
veterán
... a technológia amit építenek a Starfieldben mutatkozik be, majd utána várható a The Elder Scrolls VI-ban.
DEBUGGINGLife, Uh, Finds A Way
-
tibaimp
nagyúr
Várható volt. Sajnos a Elder Scroll 6-ból még évekig nem lesz game, ez tuti.
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
Ragnar_
addikt
Remélhetőleg egy új enginebe pakolják az RPG featureöket, nem pedig a Creation Enginet okosítják grafikailag, bár ha az utóbbi is kivitelezhető jó eredményekkel, akkor végülis mindegy. (A FO76 a FO4-hez képesti grafikai fejlődésével együtt is maradt a kopottas kategóriában szerintem. Így ha foltoznak rajta és 2022-ben a TES6 ugyanolyan kopottas lesz akkor, mint most a FO76, azzal nem lesznek sokkkal előrébb, miközben mondjuk egy idTech motor hajtotta játék minden kiadáskor a top közelében van látványban és gépigényben is, ráadásul Vulkan alapokkal. Szerintem a Creation enginenek a Skyrimnél voltak a grafikai határai, és az Oblivionnál volt a legütősebb, a FO3-nál is teljesen rendben volt még, de a FO4 már határeset volt.)
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
GodGamer5
addikt
Én már annak is örülnék, ha az ES: Blades early acces szervere beengedne legalább egyszer, de ez így négy nap utám is csak álom marad...
[ Szerkesztve ]
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
hombre[EU]
veterán
Rossz hír Nem a grafika a legnagyobb problémája és ez már érezhetō volt 4 évvel ezelōtt is,tavaly felháborító, 3-4 év múlva pedig már röhejes lesz. Ezt látja mindenki,látják ōk is. A kérdés az: meddig lehet fapofával úgy tenni,mintha semmi gond nem lenne?
Life, Uh, Finds A Way
-
Z10N
veterán
-
tibaimp
nagyúr
-
Ragnar_
addikt
válasz hombre[EU] #11 üzenetére
A Creationt ugye a készítők is ismerik, és a modderek is. Szerintem úgy gondolják, hogy egyszerűbb a Creationt grafikailag feljavítani, mint egy grafikailag korszerűbb enginebe beintegrálni az RPG featureöket. Persze többnyire voltak bugok is rendesen, de egy RPG azért bonyolultabb, mint mondjuk egy sima lövölde így szerintem hajlamosabb is a bugokra bármilyen enginet használnak is.
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
keIdor
titán
válasz hombre[EU] #11 üzenetére
Én nem írnám le előre ez alapján: [link]
Szerintem új engine lesz alatta.
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
hombre[EU]
veterán
Persze,hogy egyszerūbb feljavítani,ezért csinálják mint írtam nem a grafika a legnagyobb baja. Sorolhatnánk a cell based loadingtól,fizika,animáció,heightmap terrain generatorig... Nagyon sok erōforrást,manuális munkát igényel és a végeredmény gyenge. Képzeld el Novigradot a Creation-ben Lehet szeretni a featurek miatt, de gyenge és kevés,ha készítesz egy pro-kontra listát. A CDPR lassan kihozza az új RED engine-t és meglátod mirōl van szó.
Life, Uh, Finds A Way
-
hombre[EU]
veterán
Jó,fotorealisztikus erdōkben lehet majd kóborolni, de ugyanúgy nem fog tudni 30-40-50 NPC-t egy képernyōre kirakni,töltés nélkül beengedni egy barlangba,interakcióba lépni a környezettel, felhúzni magát egy szikladarabon Jelenleg ITT tartanak a nagyok, ragdoll,ruha fizikája,collision szimuláció... Biztos vagyok benne,hogy szép lesz, de üres és statikus abban is
Life, Uh, Finds A Way
-
keIdor
titán
válasz hombre[EU] #17 üzenetére
Szerintem amíg nem jelent meg, ne találgassunk. Senki nem tudja, hogy mit fog tudni az engine meg mit nem.
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
Cathulhu
addikt
Azert a Fallout 76-tal akkora pofont kaptak, hogy remelhetoleg tanulnak belole. A 76 hibainak jo reszet fel lehet roni ennek a fosszilianak, amit ok meg enginenekent hasznalnak. Es nem, nem lehet egy osi enginet a vegletekig modernizalni, el kell jonnie a pillanatnak amikor azt mondjak, ennyi, kesz, ujra kell kezdeni, mert hosszu tavon az eri meg. Kulonosen szanalmas akkor, mikor van egy sajat id-juk a vilag talan egyik legjobb motorjaval. Raadasul a gamebryo regen is szar volt, egy rendes bethesda releaset sem sikerult produkalni vele, szoval meg azt se lehet mondani, hogy regi de legalabb kiforrott.
Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell
-
Youri
veterán
válasz hombre[EU] #11 üzenetére
egyik másik bug a Morrowind (2002) óta benne van...
[ Szerkesztve ]
RTX ON
-
Z10N
veterán
válasz hombre[EU] #17 üzenetére
Ez az Ultimate Immersion Forest Demo nagyon komoly. Ilyen minoseget varnek el, ha mar 10+ evet kell ra varni. Bar a Redfall-ban pont, hogy sivatagi homok es sziklak lesznek . A seamless loading nagyon hianyzik. Roppant idegesito a toltokepernyot nezegetni. Ahogy mondod a terep statikus es a manoverezes is elavult
[ Szerkesztve ]
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
hombre[EU]
veterán
Képzeld el VR-ban az a cucc komolyan addiktív lehet. Sárkányok között sétálgatni egy fotoreal. fantasy világban
Nem arról van szó,hogy a játékaik rosszak vagy játszhatatlanok. Én a Bethesdatól azt várnám,hogy ilyen múlttal,tapasztalattal,erōforrással és idōvel úttörō megoldásokat hozzanak több területen is. Vagy minimum a korszerū megoldásokat implementálják és csiszolják. Ehelyett a standardot is nehezen hozzák és a felsōháztól több szempontból is le vannak maradnak,mint a borravaló[ Szerkesztve ]
Life, Uh, Finds A Way
-
Hiftu
senior tag
Bethesda játékok szerintem:
Pro:
Saját kaland
Vicces bugok
Con:
Gyenge történetek
Elavult grafika
Nem vicces bugok
Primitív RPG rendszer
Nem javítanak bugokatTessék mondani, lehet itt hazudni? - Kaszt: Decker, Faj: Troll, Működési Terület: Prohardver
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Környezetvédelem
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Formula-1
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...