Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • harry

    veterán

    Én UPC ügyfélszolgálattal beszéltem már többször (szolgáltatás váltás, információk, problémák, jelszóváltás, technikus, stb), és úgy érzem, mindig korrektek voltak, normális hangnemben beszéltek, nem néztek hülyének, értelmesen magyaráztak. Egyszer volt talán, hogy modem nem kapott IP címet, és mindenképp ragaszkodtak ahhoz, hogy kössem ki a routert mögüle (minek, a routernél látszott, hogy nem kapott WAN címet, de hát ha nem ért hozzá, mondhatom... kikötöttem, persze úgysem volt jó). De többségében szerencsére nem volt gond. És ami szintén nagyon pozitív, hogy nagyon gyorsan kapcsolnak ügyintézőt a menüből, illetve a menünavigáció is igen egyszerű, 1-2 szint után kérhetek kezelőt (illetve általában kell is, de lehet hallgatni általános útmutatókat, a valaki nem ért hozzá, lehet ez is segít). Egyszer volt talán, hogy bemondták, hogy ~10p várakozási idő, amikor nagy vihar volt, meg mindenféle csapás, gondolom többeknek bezavarhatott, így nem csoda a nagyobb terhelés.
    Mondjuk ehhez tartozik az is, hogy mindig tájékozottan telefonálok, ismertem a csomagokat, lehetőségeket, hibánál megpróbáltam kiszűrni mindent előzőleg, és ezt értelmesen el is mondtam.

    T-mobilet talán kétszer hívtam, emlékeim szerint nehézkes volt átvergődni a menün és megtalálni a szükséges részleteket, majd csak zenélt és zenélt... aztán hagytam is. Ez alapján nekem nem szimpatikus, ami épp elég lehet, hogy adott esetben ne náluk vegyek valamit. Aztán persze azóta lehet javult, de ez jelenleg nem igazán érint.

    Theoretically, this damn thing oughta work now.

Új hozzászólás Aktív témák