Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sgery

    őstag

    én annó a digitv ügyfélszolgálatán dolgoztam diákként.
    azért mára már az sem pici cég, milliós ügyfélszámmal..
    ott 10-30között mozgott az operátorok száma és én kifelyezetten utáltam azt a munkát. kivéve este, akkor 2ember tartotta a frontot, ami olyan kemény volt, hogy 8óra alvást jelentett :D persze nem folyamatosat, mert néha a takarító megbököt a porszívóval.
    Esetenként volt egy kolléga, akit kirugtak, majd minden nap robot hangon betelefonált és mondott ezt azt. ő olyan okos volt, hogy még azt is megoldotta, hogy egymással kapcsolt össze a cégen belül két kollégát. De az se volt ritka, hogy a másik oldalon a rendőrséggel kapcsolt össze.
    Sajnos nálunk csak kagylós telefonok voltak, mivel az ottani munkások IQ-jának összértéke se érte el egy professzorét, így 1-2hét alatt szétzúzták a headseteket. Ezekkel elég kellemetlen telefonálni és gépelni egyszerre, 8órán keresztül..
    Ami még jó volt, hogy mute gombos készülékek voltak, így ha meguntuk az ügyfél idegesítő dumáját, akkor mute és 10perc alvás mire rájön, hogy senkit nem érdekel amit mond.
    Az ügyfelek iq szintjére visszatérve, nálunk webes üzenőfalas tudásnövelő volt minden pc-n, amin minden nap ki volt írva, hogy soha se kérjük az ügyfelet rózsaszín csekkes befizetésre, majd annak elfaxolására. Ennek ellenére többen ezt mondták, minden nap, több éves munka után. Persze utána lehet magyarázni az ügyfélnek, hogy várjol, fejbe rugom a kollégát mert hülyeségeket beszélt...
    Órákat lehet amúgy mesélni az idióta ügyfeles sztory-kat, a legidegesítőbb mindig az volt, mikor a 80éves élő halott embereknek magyarázza el az ember, hogyan kell beállítani a rendszer..

    [ Szerkesztve ]

    FurTv-s Lapeno figurát keresek, aki tudja hol lehet venni szóljon!!!:)

Új hozzászólás Aktív témák