- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Huawei P40 lite - kényszerpályán
- Google Pixel 6/7/8 topik
- iPhone topik
- Különleges kameraszettet kapott a Huawei Pura 70 Ultra
- Macrodroid
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
Hirdetés
-
PlayStation konzolokra is megjelenik a Darkest Dungeon 2
gp A korábban PC exkluzív játék hamarosan végre játszható lesz konzolon is.
-
Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
ma Hivatalos a Dimensity 6300, ez lesz a MediaTek kínálatából kivezetésre kerülő 6100+ utódja.
-
Sorra osztja a dollármilliárdokat az USA a chipgyártóknak
it Az Intel, a TSMC és a Samsung után a Micron következik, ők is tetemes összegű támogatást kapnak az USA-tól a chipgyártáshoz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
doooo
veterán
válasz Dare2Live #14 üzenetére
Olcsó, tény. De a veszteséggel eladott készülék, akármennyire is népszerű lehet, nem innováció. Ja és persze marketingfogásnak is kérdéses... mert az eladott darabszámot lehet így növelni rövid időn belül, de amikor ugyanaz a cég (értsd: Xiaomi) prémium áron akar másik készüléket eladni, sokan mondják azt, hogy: "Minek is vennénk meg ezt ennyiért, amikor ott a Poco (másik Xiaomi) is negyed ennyiért?" Kétélű a dolog, legalábbis a cég szempontjából.