- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- MG4 menetpróba
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Magisk
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Szűkös készlettel indít az iPad Pro OLED?
ma Állítólag meggyűlt a Samsung baja az iPad képernyőkkel, az LG viszont a kívánt mennyiségben szállítja a paneleket.
-
Új Noctua CPU-hűtő érkezett a helyszűkében szenvedő gépházakba
ph A 44 mm magas memóriamodulok szomszédságában megférő típus felülre helyezett légkavaróval dolgozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tiv83us
veterán
No, ezek mar egy klasszissal jobban neznek ki az elso kiadott kepeknel.
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
Wolverine
félisten
Akármilyen szép egy játék... addig max. koncepció MMO-ként, amíg nincs screenshot az UI-ról is
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
_Viktor
csendes tag
Mindig mondtam, hogy az AA jót tesz a marketingnek
_Viktor
-
Dé
aktív tag
eléggé tetszetősek a képek nekem azér megkell hagyni
Már 16 éve itt :)
-
Morden24
nagyúr
Bár tudom, hogy le vagyok sz_rva, de én is jobban várnék egy új KOTOR-t, mint ezt az MMO-t...
Sectumsempra - For Enemies
-
edward2
addikt
szokásos rinyajoskák megérkeztek sikeresen.
-
Morden24
nagyúr
Mert nem szeretem az MMO-kat, ugyanis nem arra találták ki őket, ahogyan én játszom. Hosszú lenne kifejteni, elégedj meg annyival, hogy az egész játékstílus taszít.
tiv83us: Pont ez volt a legnagyobb poén a KOTOR-ban - én nem vagyok SW fan (sőt...), mégis az a két játék (igen, a második része is) nagyon lekötött és tetszett, méga világot is megszerettette velem.
[ Szerkesztve ]
Sectumsempra - For Enemies
-
munky
őstag
Nekem mindegy, hogy mi jön, csak jó legyen.
Bár így belegondolva a sok TF2 miatt már egyre kevésbé kötnek le a singelplayer játékok.
-
tiv83us
veterán
Bar sokan fikaztak a KOTOR 2-ot es valahol jogosan, amiert osszecsaptak a vegere sztorit...a jatek befejezesekor csak 5 percig meredtem magam ele, hogy "most mivan?". Persze nem is a BioWare csinalta, hanem az Obsidian.
Ettol fuggetlenul maga a tortenet, a karakterek, a ZENEK, es a HANGULAT, az szamomra maig az etalon mind a kettoben.Most olvastam egy ket oldalas interjut a fejlesztokkel a SW: TOR-rol, majd ha az asszony felebred es elmegy meloba, ha erdekel beszkennelem, erdekes dolgokat mondanak. /Angol tudas nem art, de ha jol tudom nalad ez nem problema/
Ha kepesek lesznek a fentebb emlitett hangulatot biztositani egy olyan kivalo tortenettel ami lekot, akkor meg fogom venni es szenne fogom jatszani magam, az sem erdekel ha fuggo MMORPG fuggo leszek
[ Szerkesztve ]
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
Morden24
nagyúr
Történetileg tényleg gyengébb a Kotor2, mint az előd (azaz inkább azt mondanám, hogy közel nem tudtak olyan jól bánni az egyébként ütős fordulatokkal és sok lehetőséget magukban rejtő karakterekkel [Kreiya például]... szóval a "rendezés" volt szarabb, maga a sztori problémamentes volt), viszont a pécés RPG-dolgot megközelítették annyira, amennyire azt elérni lehetséges (vitába szállnék amúgy, hogy a Vampire: Bloodlines jobb RPG, mint a Kotor, de valszeg csak azért, mert annak a világa hozzám jóval közelebb áll, mint az SW univerzum).
Érdekel amúgy, jöhet a scan, angol tudás meg valóban nem probléma.
Az az igazság, hogy nekem az MMO-val, mint koncepcióval van bajom, eddig tökéletesen látszik, hogy a jelen piac az egyszerűbb, árkádosabb megoldásokra bukik Európában és Jenkiföldén, storytelling abszolút másodlagos. Szóval 1. nekem a jelenleg populáris MMO-k felépítése nem jön be (én nem akarok netbuddy-kat gyűjteni és raidekre menni, meg hasonló szarok... nekem a PC-s szerepjáték inkább a Kaland-Játék-Kockázat könyveket jelenti, azaz interaktívan akarok megismerni egy baszottjól előkészített sztorit) 2. Bioware ide vagy oda, van egy félelmem, hogy ez az SW MMO ugyanúgy egy konzumtermék lesz, mint a Happy Meal-es SW figurák: mivel ez kell a népnek, és ők is a pénzből élnek, nem abból, hogy pár hardcore fanboyt megörvendeztessenek.
(Eddig amúgy egy MMO keltette fel az érdeklődésemet, az a Dune Online volt anno, ami ugye "sokra is vitte"... ebből is látszik, hogy mi kell a piacnak, ami sajna az én igényeimmel jelen esetben nem korrelál.)
[ Szerkesztve ]
Sectumsempra - For Enemies
-
tiv83us
veterán
Elso oldal - ez valamiert fejjel lefele lett, nem ertem miert, pedig szkenneles utan megfordigattam... Mindegy, Save As...aztan rotate. En akarhogy csinaltam, igy toltotte fel, sorry.
Bizom benne, hogy a BioWare nem adja fel az eddigi multjat, hogy kiadjon egy tomegeket vonzo szar masszat, amin 14 eves hulyegyerekekkel kell dealelni, hanem egy osszetett elvezheto vilagot alkot, megfelelo egyensullyal a karakterek kozott, megfelelo sztorival.
En is jobban orultem volna egy offline szerepjateknak, de majd megprobalok ennek is orulni es bizom benne, hogy megszeretteti velem a mufajt a jatek, mert a WoW-tol egyszeruen hanynom kell.Always Outnumbered, Never Outgunned
-
Morden24
nagyúr
Amit az extended universe-ről mondanak, az egyszerre pozitív és negatív is. Merthogy ugye ott van az, hogy nem akarják feleslegesen beleerőszakolni az ismertebb karaktereket, tehát remélhetőleg nem lesz tucatnyi Obi Van meg Luke meg Darth Vader utánzat, viszont ugyanakkor beficcenti a kőbe vésett és jól megedzett marketingszöveget, hogy ha nem vagy SW geek és sosem olvastál egy könyvet sem, akkor nem is lesz rá szükséged (tehát konzumidióták gyülekező!).
Amúgy jók a szövegek, a dinamikusan változó sztoriról meg a választási lehetőségekről, amik majd látszatják is a hatásukat... kíváncsi leszek, hogy a szövegeknek megfelelően a világra is hatással lehetnek ezek a dolgok, vagy csak a karakter saját kis "történetére" (tehát kb. kik állnak veled szóba, milyen küldiket kaphatsz stb.), mert utóbbi köszi, de paraszt szemének fotonokkal való izgatása.
Ja, a másik, a kasztok, amiről azért finoman és óvatosan nyilatkoznak. Az lesz a gyönyörű, ha majd mindenki jedivel meg sith-el akar nyomulni, és a fénykard/négyzetméter lesz vagy kéttucat... elvétve meg pár Han Solo-utánzat.
Na mindegy, én is ránézek majd tutira (inkább azért, mert Bioware, semmint mert SW), de tisztes távolságtartással fogom kezelni, mint a két napja etetett kuvaszt.
(Egyetértek, WoW-tól én is minden tekintetben gyomorforgást kapok...)
[ Szerkesztve ]
Sectumsempra - For Enemies
-
Onderon
senior tag
a SW:Galaxies-zel kellett volna játszanod, az volt az mmorpg-k királya. csak aztán jött a WoW és eltoszott mindent. SWG-t átalakították és ezzel meg is ölték. abban tökéletesen igazad van, amiket a mai mmorpgkről írtál. bár én WoWozom, szinte sosem raidelek. mmorpg-ben én is leginkább a magányos farkas játékmódot tolom, de még így is jobban leköt, mintha egy single player játékot kéne többször végigjátszanom. nagyon bízom benne, hogy a bioware képes lesz hozni a rájuk jellemző profizmust, remélem veszik a fáradtságot és megnézik az emberek mit szerettek az SWG-ben és mik voltak az okok amiért elhagyták azt és tanulnak belőle. Azt sem bánom, ha a WoWból átveszik a jó dolgokat, de nagyon szeretném, ha nem egy WoW klón készülni KOTOR skinnel.
szerk.: a scannelt cikket pedig mindjárt elolvasom, hátha választ kapok pár kérdésre
[ Szerkesztve ]
-
tiv83us
veterán
Obi Van, Luke meg a tobbiek hala az egnek meg evezredekre vannak attol a korszaktol ahol a TOR /es a KOTOR/ jatszodni fog/jatszodott.
Az extended universe, az az extended universe, amit en sem ismertem volna meg, ha nem jatszom rongya minda ket KOTOR-t. Konyveket soha nem olvastam SW temaban.
Viszont a KOTOR-era nagyon megfogott, sokkal jobban, mint maga a SW filmek.
Egyszeruen imadom azt a vilagot es abszolut nincs szuksegem idiota rohamsisakos barmokra, x-wingekre, csillagrombolokra.A KOTOR-hoz sem kellett nagy ismeret az extended universe-rol, mivel nagyon szepen belevezetett a jatek a vilagba. Legalabbis remelem igy gondoljak az altalad emlitett kijelentest is es nem lesz egy mindenki szamara rakapos divat jatek mint a WoW, mert akkor mocskosul csalodott leszek.
[ Szerkesztve ]
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
Morden24
nagyúr
Nagyon egyszerű az én problémám: én kőkeményen pen&paper RPG-kkel nőttem fel, komoly játékszinttel, nem vacak klubozós "vérpistikkel". Emiatt az egyszerű tény miatt számomra játékszinten egy MMO nem igazán tudja hozni az elvárt RPG-színvonalat, mivel a játszó emberek nagy százaléka ezt alapban kizárja (teszem hozzá, ez nem gond, csak nem az én világom).
Innentől fogva engem PC-n történettel, illetve történetvezetéssel lehet megfogni, mással nem. Szóval ez az én egyéni szoc. problémám.
Az MMO piac (EU&USA) exponenciális tágulása meg amúgy is lelassult, ebből látszik, hogy a jelenlegi szegmens kb. ebből az ~20 milka emberből áll - és ebből nem véletlen az uscve 60%-os WoW-uralom. Ha pedig ebből a piacból akarsz tortát szedni, akkor ezeket az embereket kell megfognod. És erre mondom én, hogy Diablózás ellen Diablózással lehet csak harcolni, nem pedig kreativitással. Na, kipanaszkodtam magamat, hurráleülök.
Sectumsempra - For Enemies
-
Morden24
nagyúr
A KOTOR-hoz sem kellett nagy ismeret az extended universe-rol, mivel nagyon szepen belevezetett a jatek a vilagba.
Na, hát én emiatt féltem pont a Kotor-t az MMOsítástól. Egy offline cuccnál van időd ezt megtenni, viszont egy potenciálisan fizetős cuccosnál a trial rövid ideje (vagy limitált funkcionalitása) alatt kell megfognod a kuncsaftot, a la WoW: fellépsz, és az első kattintásod már a helyi farkascsordára esik, go hent.
Ha meg Pistike itt Európában, illetve Steve ott Usákoknál azt látja, hogy itt olvasni kéne, végigvárni, ameddig elmondják, miért is vagy itt, stb., akkor rövid úton log off lesz, és go back for some orc-killing.
De lehetőleg ne a messiás szóljon belőlem, kurvára kultiválnám, ha végre születne egy 85-ös IQ fölött is jól évezhető MMO
X-Wingek meg nekem sem kellenek, sőt semmi nem kell a 6 filmből, max fénykard (erről eszembe jut, mennyire örültem a vibroblade-eknek a Kotor-ban... huhuhúúú ).
[ Szerkesztve ]
Sectumsempra - For Enemies
-
Onderon
senior tag
igen, ennek meg van a veszélye, ezért lett az SWG-ből (Star Wars: Galaxies) is az ami, egy elcseszett WoW klón. Túl bonyolult volt, nem szerették meg az emberek széles körben. Jött a WoW a maga egyszerű tökéletességével (mert remekül megcsinált profi munka, ezt kár tagadni) és tarolt 8-88 éves korig. Nem megyek bele az SWG részletezésébe, mert órákat tudnék mesélni róla. akit érdekel az úgyis utánanéz.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl
- Mobilinternet
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky
- bitpork: Fogyasztásra ítélve
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Ford topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care