Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • myckey

    veterán

    válasz Dilikutya #39 üzenetére

    Elméletileg 15 ben ( Körül ? ) kezdett neki Stig Asmussen ( God of War III Rendezője ) ....és meglehetősen jól haladt vele, majd az Unreal Engine 4 hez is könnyebb volt fejlesztőket találni. Meg ehhez a játékstílushoz-rendszer ez illett is, számukra megfelelő volt.

    A játék valóban nem SW köntösben volt a kezdeti fázisban, el is mondták. DE az alapvető elemek- harcrendszer, logikai és ügyességi elemek és ez az összefüggő pályatervezés- jónak bizonyultak ehhez a SW programhoz. Meg egyébként is ezzel szokták kezdeni a hasonló stílusú játékoknak a fejlesztését, ha igaz ez is. .......Legalább is Asmussen így adja elő.

    Aztán persze volt még bőven idő belerakni a SW világot.
    Az EA elvileg nem erősködött velük.

    Ezeket mondták el interjúkban.

    Miből mi igaz........
    Fene tudja, de annak amit ők mondanak, talán még mindig több köze van a valóshoz, mint amit kitalálnak olyan emberek, akiknek semmi közük a dolgokhoz. :F

    [ Szerkesztve ]

    "Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "

Új hozzászólás Aktív témák