Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Stanlee

    őstag

    válasz UnA #25 üzenetére

    Nem, mert ahhoz, hogy bevigyen a hataridonaploba a ket szep kezevel, ha munkaidoben hivom, nagy valoszinuseggel valami munkafolyamatban van. Vagy felveszi, vagy nem. Ha nem, ujra kell hivnom, vagy o hiv vissza, de nem biztos, hogy akkor meg pont en raerek. Ha tudunk is egymassal beszelni, ha eppen nem jo neki az idopont, akkor valami mast feldob, de az is lehet, hogy a felajanlott idpontok kozul egyik sem felel meg, tehat total felesleg raboltuk egymas idejet. Mi van, ha este 11-kor jut eszembe, hogy holnaputanm de jo lenne elmenni fodraszhoz, nem tudom lecsekkolni, hogy van-e szabadideje, stb.

    Ez olyan, mint amikor 20 evvel ezelott a legtobb boltban nem tudtam bankkartyaval fizetni, ahol meg lehetett, pont az a penztaros nem tudta, hogy mi fan terem a POS terminal. Ma magatol ertetodo, hogy kartyaval fizetsz, szinte mindenhol van terminal es a 60 eves kasszasneni is tudja kezelni. Szoval majd egyszer a fodrasz is eljut odaig, hogy egy app-ban kezeli az idopontjait, kortol fuggetlenul. Mert ra lesz kenyszeritve, mivel a fizetokepes generacio megkoveteli tole. Ugyanigy a tobbi szolgaltato is, aki most nem tudja elkepzelni, hogy ne hataridonaplo es ceruza komboval jarjon. Az, hogy nem hasznalja a rendelkezesre allo lehetosegeket, nem az en bajom.

  • Stanlee

    őstag

    válasz Somatom #23 üzenetére

    Nem kell AI/MI ahhoz, hogy az ember a fodrasznal/kozmetikusnal/kormosnel/stb. idopontot foglaljon. Van erre ingyenes megoldas mar most is, sot, weboldal sem kell hozza. A lenyeg, hogy a fodraszneni egesz turhetoen tudja egy alkalmazason belul is magat szervezni, celszoftverrel, es ha mar csak feleannyi hivast kap, mert vannak, akik online foglalnak idopontot, mar megerte az atteres.

    Ezt az egesz AI felhivja embert, vagy ember beszel AI-vel olyan megoldas, amikor egy manapsag relative egyszeruen megoldhato problemat sokkal nagyobb eroforras felhasznalasaval oldunk meg.

  • Stanlee

    őstag

    válasz Divinity #9 üzenetére

    Az autokolcsonzo eseten Avis-rol es Sixt-rol van szo. Egyik sem sufni ceg. Hertz eseten valahogy flottul megy az adatcsere. Az en velemenyem az, hogy azert nincs sok helyen digitalizalas, mert vezetoi szinten nincs ra igeny.

    A ceg ahol dolgozom az "arukeszletet" excel-ben tarolja. A penz hianyara nem lehet rafogni, hogy miert nem fejlesztettek eddig mar ra valamit. Annyi az egesz, hogy azoknak, akik kezelik ezeket a listakat egy olyan rendszer, amihez barmelyik munkatars hozzafer, legalabb csak olyan szinten, hogy latom, a vagy b tipusu termekbol mennyi van, nem erdeke. Minnel jobban digitalizalom, annal nagyobb a valoszinusege, hogy kevesebb lesz a munkajuk. Most ha csak erdeklodo jon, sokszor egy hetet varok, mire valaszt kapok, hogy mennyi van a cuccbol, mert pont nem er ra a 2 emberbol egyik se, hogy az excel tablazataibol kiszedegesse a nekem szukseges informaciokat. Es ez egy evi tobb mrd ft-os arbevetelu cegnel van.

  • Stanlee

    őstag

    válasz lambda5 #7 üzenetére

    Nemetorszag digitalisan egy gatya orszag, szerintem meg afrikaban is nagyobb a lehetosegekhez kepest az innovacio.

    Egy masik pelda: sokszor berlek autot. Autoberleskor az ADAC oldalan szoktam tobbnyire berelni. Amikor megyek felvenni a gepsarkanyt, minden egyes alkalommal, ugyanazon a telephelyen, sokszor ugyanaz a dolgozo, minden egyes alkalommal felveszi az osszes adatom, amit mar evek ota minden berleskor eltarolnak, ill. a foglalaskor mar megadtam az ADAC weboldalan, es nem valtoztak meg mar legalabb 5 eve, max. a hitelkartyaszamom. Azert, mert nincsenek osszekotve a rendszereik. Egy tarsasag kivetelevel mindenhol kezzel felviszik az adataimat szerzodeskoteskor. Digitalizacio? Ugyanmar...

  • Stanlee

    őstag

    válasz Divinity #5 üzenetére

    Nem kell IT beallitottsagu cegnek lenni ahhoz, hogy az ember digitalizaljon, de alljon itt egy mai IT-s pelda. Reggel baratnom kap egy sms-t a nemet Telekomtol, hogy a prepaid kartyajara a szerzodest felmondjak es errol vagy e-mailt vagy levelet kuldenek.

    Felhivtuk az ugyfelszolgalatot, csak 20 percet kellett volna varni, mivel amugy is volt a varosban tennivalo, bement a legkozelebbi shop-ba, varakozott, majd kozoltek, hogy mivel 1 eve nem toltotte fel a kartyajat, igy felmondjak a szerzodest. De ha most feltolti 5 euroval, akkor ujra aktivalodik 1 evre a kartya.

    Mibol tartana a nemet telekomnak a kikuldott sms szoveget atalakitani, aszongya: "Mar tobb, mint egy eve nem toltotte fel prepaid kartyaja egyenleget. Kerjuk latogasson el erre az oldalra [itt egy elofizeto specifikus link] bovebb informacioert, vagy ha szerzodeset meg akarja hosszabbitani."

    Oszinten ezt leprogramozni nem tartana sokbol es szerintem a juzerek tobb, mint felenek 5 perc mulva nulla emberi interkacio nelkul megoldodna a problemaja es mindenki boldog. De ez ma meg nem megy. De helyette a MI ezt valoszinuleg el tudna intezni...

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés