- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Huawei P40 lite - kényszerpályán
- Google Pixel 6/7/8 topik
- iPhone topik
- Különleges kameraszettet kapott a Huawei Pura 70 Ultra
- Macrodroid
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Hirdetés
-
Sorra osztja a dollármilliárdokat az USA a chipgyártóknak
it Az Intel, a TSMC és a Samsung után a Micron következik, ők is tetemes összegű támogatást kapnak az USA-tól a chipgyártáshoz.
-
Analóg kapcsolós klaviatúrák triója a Razer fémjelzésével
ph A Huntsman széria harmadik nemzedékét háromféle formátumban vihetjük haza.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
30z.Samu
félisten
"Jelenleg igen, de picit előre nézve egyértelműen a villanyos a megoldás. "
Egyetértek, bár szerintem a belső égésű motor sosem fog teljesen kiszorulni a piacról, csak ritkább lesz. Azt is el tudom képzelni, hogy X év múlva a városba csak plug-in hibrid mehet be, mely tud menni csak villanymotorral és a benzines motort csak lakott területen kívül kapcsolhatják be.
Sic Parvis Magna
-
.Szaki.
addikt
"Középtávon pedig az önvezető flották megjelenésével a városokban kiszorul a saját tulajdonú autó."
Igen, mennyire remek érzés más mocskában utazni.. Ha használtál már életedben car-sharinget, akkor pontosan tudod miről beszélek. Az elején pont azért vettem igénybe, hogy megoldódjon a tömegközlekedés undorom, az utóbbi időben ez sem lett már különb. Szóval biztosan nem fog kiszorulni a saját tulajdonú autó, mert szerencsére még vannak igényes emberek.
"Várom azt az időt amikor betiltják a 10 percnél hosszabb parkolást városon belül közterületen."
Ez majd akkor működhet, ha lesz megfelelő mennyiségű parkoló, teremgarázs, vagy mélygarázs formájában. Semmi probléma nincs azzal, ha el akarjuk tüntetni az autókat a járdákról, csak ahhoz előbb kéne infrastruktúra is. Na az meg nincs.
Btw ha úgyis elektromos autók lesznek a jövőben, akkor baromira nem lesz lokális légszennyezettség. Akkor meg mégis miért probléma az, ha az ember szeret kulturált módon közlekedni? Nem szennyez, nem büdös.
[ Szerkesztve ]
-
Tigerclaw
nagyúr
A tobbszaz kilos motor es kiegeszitok helyett tobbszaz kilos akkuval ugyanott vagy, sot valoszinuleg meg konnyebb is a hibrid.
A halozati energiamix varhatoan nem lesz zoldebb, igy nagyobbat csak akkor lephetunk elorebb, ha otthon nem csak napelem van, hanem Tesla Powerwall szeru sajat energiatarolo is, vagyis a termelt energia nagy reszet helyben taroljak, es nem a halozatra toltik fel. Persze a meg tobb akku egyben meg nagyobb szennyezest is jelenthet.
[ Szerkesztve ]
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
Új hozzászólás Aktív témák
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós topik
- Gmail
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Ukrajnai háború
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- További aktív témák...