- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Yettel topik
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
27 hüvelykes, játékra szánt kijelzővel újít az MSI
ph A cég MI-vel kacérkodó megoldásának képfrissítési frekvenciáját 250 Hz-ig srófolhatjuk fel.
-
Megjelenési dátumot végre a Men of War II (PC)
gp Többszöri halasztás után végre megkapjuk a régóta várt folytatást.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
aujjobba
addikt
Attól, hogy a szennyezést áttolod az egyik helyről a másikra (belváros -> erőmű), az még megmarad.
Globálisan kellene gondolkodni, hosszú távon.A megoldás szerintem az autós közlekedés korlátozása, legalább a nagyvárosokban, és az autógyártás volumenének csökkentése. Tömegközlekedés, carsharing stb fejlesztéssel.
Dízel szenny: azt nem szívom, nem a nagyfaluban élek, szerencsére ritkán kell odamennem, akkor is vonat/BKV. De éltem ott, értem és megértem amiről beszélsz, csak a "nem mindegy hol szennyezünk" dologgal nem értek teljesen egyet. A szenny máshol is szenny.
[ Szerkesztve ]