- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Yettel topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- MIUI / HyperOS topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Ghost of Tsushima: Director's Cut - Íme a gépigény
gp A PC-s kiadás crossplay és trófea támogatással érkezik hamarosan.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Tovább csiszolja a Nothing a Phone (2a) kameráját
ma Megérkezett a Nothing OS 2.5.5-ös frissítés, amiben az áprilisi biztonsági csomag mellett a kamera fotós képességeit fejlesztik tovább.
Új hozzászólás Aktív témák
-
pengwin
addikt
Ez így viszont nem igaz, második kocsinak városba tökéletes.
második kocsi városba = luxus.
Környezetvédelmi és anyagi szempontból is.Ne a 7.2-es árral kalkulálj már, mert senki sem annyiért veszi. Legyen az 5.8.
Az állami támogatás nem visszatérítés formájában történik?
Mert ha igen, akkor nyugodtan lehet a 7,3-as árral számolni, mivel azt ki kell fizetni. Ha azonnali árengedmény, akkor lehet az 5,8 millis árral dobálózni.Az sem fair, hogy erre a kocsira nem számolsz semmilyen szervízköltséget: bármi elromlik rajta, azt sokkal drágább lesz javítani, hiába sokkal alacsonyabb a tervezhető (rendszeres, kikerülhetetlen) karbantartási/szervíz költség.
Bocs, de ezt indokold már meg. Miért is jobb egy 10-15 literes városi fogyasztást produkáló benzines kocsival közlekedni városban, avagy az miért is környezetkímélő?
Nem kéne semmit megindokolnom ilyen szalmabábbal szemben... sehol sem írtam, hogy 2. autónak jobb lenne egy benzines, azt írtam, hogy a második autó nem környezettudatos dolog, mindegy milyet veszel.
Budapesten az autók 90%-ában <2 ember ül. Ehhez a közlekedési formához bármilyen autó kibaszottul környezetszennyező, teljesen mindegy, hogy ott helyben pöfékel-e, avagy nem. Még ha véletlenül nem is így használod az első autódat, a másodikkal már borítékolhatóan ilyen módon súlyosbítod a közlekedési és környezetvédelmi helyzetet.(#36) vicze1
Ok, legyen igazad... bár úgy gondolom te pont az általam is említett tervezhető költségekről beszélsz, amik tényleg alacsonyabbak egy elektromos autónál.
De ettől még elromolhat valami a tervezett élettartam vége előtt egy ilyen elektromos autón, és annak a cseréje fájni fog. Jó lenne alkatrész árlistákat is látni a témában, nem csak így vaktában lövöldözni, de gyanítom a cserealkatrészeket is ugyanolyan felárral kezelik a gyártók, mint magukat az e-autókat.[ Szerkesztve ]
Üdv, pengwin
Új hozzászólás Aktív témák
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Gitáros topic
- Havi kétszáz leégett tápcsatlakozó fut át egy Los Angeles-i szervizen
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Hardcore pizza és kenyér topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- QD-OLED monitorral bővül az ASUS ProArt család
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Yettel topik
- További aktív témák...