Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    válasz #16820480 #26 üzenetére

    Igy hirtelen, ez alapjan a teszt alapjan: Hangszigeteles, kenyelem, bor minosege (meg alig fingott bele valaki, aztan mar ugy nez ki az elso meg a hatso ules, mintha veletlenul osszegyurtek volna a gyarban - borzalmas), merevseg/epitesi minoseg (30k km utan nyoszorog... Egy 20 milla feletti auto... Ne mar...), dizajn (ez a tesco gazdasagos bmw muszerfal valami ocsmany), szolgaltatas (az appal kapcsolatos problemak), rendesen mukodo vezetestamogato rendszerek, amikrol nem derul ki egy par napos teszt alatt, hogy tobbet artanak, mint hasznalnak.

    Szoval, gyakorlatilag a v6 hangot kiveve pont ugyan az lesz a kulonbseg, mint most. :D

    Mas:
    Magarol az autorol, nem neked, csak ugy altalanosan: Regen olvastam tesztet olyan autorol, ami annyira taszitott volna, mint ez, valami borzalmas egy fostalicska. Elnezest mindenkitol, akinek tetszik, de szerintem ez egy ipari hulladek, plane annyiert, amennyiert adni akarjak. 15M-ert fullosan meg so-so elmenne (a nyoszorges ott sem, ne vicceljunk mar), de ennel 10M-val dragabb. Az, hogy 20 millanal meg felarat kell fizetni a motoros-memorias ulesekert meg az ulesfutesert ugy, hogy uleshutes meg opcio szinten sincs, az meg aztan egy kulon vicc.

    [ Szerkesztve ]

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz Füleske #43 üzenetére

    Azért műbőr és műbőr között is van különbség. :)

    Pl:
    Ugyan nem elektromos, de ahogy alakul az áram ára, a létező legjobb kompromisszum a hybrid úgyis, és... Ugyan ennyiért már nagyon jól felszerelt lexus rx450h-t hozol ki, de a fullos se sokkal több (extra 3 milla listaáron a fullextrás rx, ami soknak tűnik, de 26-29 millióról beszélgetünk úgyis).
    Cost of ownership, ha nincs napelem, elég közel van, viszont az biztos, hogy annak nem lesznek ilyen hülye nyűgjei, pláne ennyi idősen.

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz #16820480 #53 üzenetére

    Arstop az egy agyament borzalom baromsag, ezert abszolut nem is szamolok vele, es nyilvan fog felfele menni az ar boven ott is, de ugye eddig az volt, hogy sok helyen az aram ingyen volt, ahhoz kepest mostmar nagyon nem ez a helyzet. Hybridet pont azert mondtam, mert nagyon olcso fenntartani. Nincs benne semmi draga, meg a nagyobbakban sem. Gyors megneztem, pl gyertyaszett a 450h-ba (konkretan a lexus "markas", tehat nem sporolunk) 30khuf a 6db osszesen. Ha nem 450h, hanem 300h, akkor ez 20k, valami 150.000 km-enkent kell cserelni.
    A bort en szemely szerint imadom, mert nagyon konnyu szep tiszta, gyari allapotban tartani, ha valaki megadja neki a minimalis torodest, plusz ha kiborul valami, egy torles a mikroszalas kendovel es kesz. Annyi, hogy ne fekete bor legyen, hanem kb barmi mas (ok, piros/voros se, az undorito :D). Ja, meg annyi, hogy hutott-futott legyen, es akkor soha nincs baj.

    Fogyasztas: Havernak 2015-os is300h van. Palyan majdnem 5 litert evett, varosban, orszaguton boven 5l alatt szokott lenni, olyan 4,5 korul. Emellett a 0-100 8 masodperc. Nyilvan nem egy versenyauto, de azert boven eleg dinamikus. A tapasztalat az, hogy legalabb a tav felet elektromos modban teszed meg altalaban, de ha nem agyhalott, binaris modon vezetsz, akkor kb soha nem hallod a motort.

    Fenntartas bonusz: Ha a lexushoz hordod, itt Angliaban ugy van, hogy 10 ev gari van az autora, olyan modon, hogy gyarilag ugyan csak 4, de minden evben, amikor a Lexushoz viszed szalonba a szervizre (legutobb ez £25-el volt dragabb, mint amit a fuggetlen szerviz mondott ugyanarra), akkor minden evben meghosszabbodik a garancia 1 evvel ingyen es bermentve. Gondolom Magyarorszagon is hasonlo.

    Szoval ugy gondolom, hogy ez a Skoda hajtaslanctol fuggetlenul olyan szinten van tularazva, hogy az valami kriminalis. Plane a minosegehez kepest. Hatotavhoz azert nem szoltam hozza, mert En is ugy vagyok vele, hogy ha palyan el tud menni 250-300km-t, es utana max 20-25p alatt 80-90%-ra tudod tolteni, akkor az szamomra konkretan nem lenne kompromisszum, asszonnyal, gyerekkel megyunk ugyis, szoval annyi idonkent igyis-ugyis meg kene allni arra a 25 percre. :K

    SUV-ot En se vennek amugy, az auto formaju autokat szeretem, En is elavult vagyok. Plusz szeretem a fizikai gombokat is, legalabb a fontosabb dolgokra, szoval plane elavult vagyok. :D

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz Frozen #55 üzenetére

    A mazda nem arul hybridet, csak a hulye mild hybridet, az meg nyilvan meg fogja enni kb ugyanazt, mint a sima benzinmotor, mert gyakorlatilag az.

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz #16820480 #69 üzenetére

    Tul volt az fujva. Volt ket het, amig szivas volt, aztan annyi.
    Amugy az is jo sztori. Semmi gaz nem volt, egy-ket hir volt rola ilyen marginalis videki napilapokban, hogy valami n+1-edik videki kuton kifogytak ket napra a benzinbol, mindenki le se szarta, amig valamelyik okos ki nem allt a nep ele es jol be nem mondta a TV-ben, hogy panikra semmi ok, mindenkinek jutni fog uzemanyag... Namost ennek nyilvan az lett a vege, hogy mindenki bepanikolt, hogy "bazmeg, nincs benzin?!" es rohantak tankolni. A sajto termeszetesen segitett a dolgon azzal, hogy meg jobban felfujta az egeszet. Igy vegul sikeresen elertek azt, hogy ket hetig szopas legyen. En ugy oldottam meg, hogy... Sehogy, le se szartam, egy hettel elotte nyomtam tele, siman kibirta. Mire az utolso negyednel jart a szintjelzo, mar mindenhol volt minden ujra. :DDD

    Persze, a lexus draga, premium marka, ennek megfelelo arral, szolgaltatassal es minoseggel, altalaban csak akkor eri meg, ha tenyleg hosszutavra tervezel az autoval es nagyon tetszik, amugy baromsag. Csak azert hoztam fel, mert ez a fostalicska skoda mar konkretan lexus arban van, ami lassuk be, nevetseges. Mondjuk azt is tegyuk hozza, hogy amilyen elborult arak vannak, lassan nem kell annyival sokkal tobbet kolteni, hogy mondjuk ne mazda/vw/toyota legyen, hanem lexus/volvo/merci/bmw/audi. Es ez se normalis.

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz #16820480 #74 üzenetére

    Van egy olyan erzesem, hogy nem fognak kiferni a nullak a monitorra gorgetes nelkul... :DDD
    Persze a masik oldalrol nezve a lexus mindig azzal versenyzett, hogy a nemet trio alatt van arban kicsit azonos/jobb felszereltseggel, szoval akar erdekes is lehet, meglatjuk.

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz #16820480 #80 üzenetére

    Meglátjuk. Az is lehet, hogy úgy lesz, mint a camry - es viszony. Ott is ugyan ezt nyomják, hogy ugyanaz, ami igaz, kivéve azt, hogy más a futómű, sokkal erősebb acélokból van a lexus, ezen felül tele van extra merevítéssel, több a hangszigetelés, vastagabbak az üvegek, és teljesen más az egész autó belseje mind dizájn mint minőség szempontjából, össze se lehet hasonlítani. Plusz nyilván kívülről is teljesen máshogy néz ki, más a tetőív is. Ezeket az apró cseprő kis minimális különbségeket kivéve amúgy igen, teljesen ugyanaz a két autó. :DDD
    Szóval simán lehet, hogy pont ennyire lesz ugyanaz a lexus e-akármi, mint a toyota bz4x (bevallom, ezt ki kellett gugliznom hogy van rendesen, borzasztó idióta név), de az is lehet, hogy csak lecserélik rajta a "kabátot".

    Ui: Amúgy az es felára a camryhoz képest kb 20%, tehát mondhatni árban van, annyival jobb is. Simán lehet, hogy bz4x-nél is ez lesz.

    [ Szerkesztve ]

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz vzsryl #103 üzenetére

    Ő az az eset, hogy a hozzászólás olvashatatlan borzalom, de ez így van jól. Jobban jársz így, hidd el. :D

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz Yeffy #106 üzenetére

    Camry vagy rav4? :D
    Az is egy nagyon jó kis vas! Mondjuk ha térdprobléma van, akkor le kell nyelni a békát, és suvot venni, más megoldás sajnos nem nagyon van.

    A bőr a legjobb. Ha! Ha hűtött fűtött, akkor télen - nyáron isteni, én imádom. Takarítani egyszerű, és ha megadod neki azt a minimális törődést, amit kell, akkor örök élet +1 nap, pláne a lexus bőr, pláne a takumi (legmagasabb felszereltség) bőrje. Nekem egy ma már öregecske is250 van most, lassan ideje cserélni (imádom, de nagyon zabál), és olyan árai lettek a valamore való használt kocsiknak, hogy inkább az újakat nézzük... Érted, a tököm fog 5-6 éves kocsit venni, ha csak 20,nagyon max 30%-al drágább az új. Csak arra még valahogy rá kell venni magam, hogy ennyit költsek kocsira, nehezen megy, fáj kicsit. Mondjuk az is igaz, hogy ha ráveszem magam, akkor 10-15 évig nem fogom lecserélni, addig minimális figyelemmel meg törődéssel közel új állapotban lehet tartani ezeket, a toyota-lexus hybrid meg ezerszer bizonyított, hogy röhögve elmegy addig.

    Hybrid iszonyatosan tartja az árát, még a mostani agyhalott helyzet előtt is igaz volt ez, most meg aztán pláne... Lassan egy normális, 6 éves is300h se lesz £25k alatt, ami nevetséges, annyit egyszerűen nem ér.

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz k-adi #132 üzenetére

    +1

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz #16820480 #143 üzenetére

    Kisebb és könnyebb akku azonos kapacitással pont hogy azt jelenti, hogy azonos hely és/vagy tömeg mellett nő a kapacitás. ;)

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

Új hozzászólás Aktív témák