Hirdetés
-
Premier előzetesen a Phantom Fury
gp A minap végre elérhető lett a PC-s teljes kiadás, május végén konzolokra is megkapjuk a játékot.
-
Bemutatkozott a Polestar Phone
ma Ami nem meglepő módon a Meizu utolsó készülékének átbrandelt verziója.
-
Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
it Kínában a túlkészletek miatt számítanak fokozódó árháborúra az EV-piacon. Nem minden régióban száguldanak az EV-k eladásai.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#16820480
törölt tag
Ez nem az iD4 megfelelője? Azt hittem azzal egy méret meg kínálat nagyjából.
Frozen: Lehet, hogy kicsit nagyobb az Octavia csomagtere, de azért ez sem egy kis autó. A 300km meg miért ne lenne jó? Tudom, mindjárt előkerülnek az emberek, akik innen Vlagyivosztokig elmennek egy tankkal pihenés nélkül, de őszintén ki használ egy családi autót rendszeresen ennél nagyobb távra? Nem hiszem hogy sokan. Ha meg majd megszűnik az árstop a benzinre, és felmegy 700+-ra egy liter ára, akkor kimondottan meg fogja érni egy ilyen autó, pár év és behozza simán a magas árát.
-
vzsryl
nagyúr
A gyártók által megadott űrtartalom, és a valós pakolhatóság sokszor nem találkoznak egymással.
Szívesen megnézném azt, hogy különböző dolgokat miként nyel el pl. az Octavia vagy az Enyaq csomagtartója. De az ilyen tesztek természetesen nem hozzátok tartoznak, hanem inkább a specifikusan autókkal foglalkozó orgánumokhoz.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Frozen
őstag
Meg évenként a peres gumi mikor venni kell a katyuserules miatt stb...
Papiron minden szep es jo ha felmesz a merci honappjara eqs nek ott a hatotav kalkulatora az 700 korul tud megis ahogy leviszed -10 re a kont tempet mar bezuhan a felre a skoda meg pont nem persze mese habbal amikor meg a tesla is ilyen. Igen oregapos formaban feltartva a forgalmat el lehet vele docogni barhova vegulis 5x aron egy belsoegesu autohoz kepest. Szuk a latokore annak aki megvesziAmugy meg papiron minden szep es jo ,de javaslom nezd meg a horvat andras videoit ahol elmondjak ha a teszlanak is vereted a papir szerintitől drasztikusan lenyegesen kevesebb lesz a megtehető km es ez csokken csokken es egyszer csak az autóba majd kell egy új akku és eleg megbizhatatlanok is. Vegyel vagy probalj ki parat es rajosz. Amugy tolem mindenki azt vesz amit akar én tudom mennyi mindent lehet berakni a kocsimba meg a hires elekronyosokba attol fuggetlenul h minden marketingel el akarjak adni 10x aron azt ami az 1/10 arat nem eri meg egy belso egesu motorhoz kepest. 30 ezer euroból olyan kocsit veszel 5 évig fedezi minden kiadasod.. elektronyos ennek a duplaja + te alkalmazkodj a kocsihoz nagy madarnak kell lenni aki tenyleg ilyenekert penzt ad. Jampishodni gyorsulni vele a városba vagy a pályán esetleg pár kilométerig jó és egy darabig aztán egyszer megunod a pályán meg letolnak majd 200 -250 felett bőven mert nem minden szeker van am korlatozva mint az elektronyos.. Gondolkoz !
[ Szerkesztve ]
Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.
-
Frozen
őstag
Szuper sarki boltig biztos jó mert egy nyaralasra spanyolba vagy mashova mar aligha hacsak nem a szabidat a toltofej melett varakozasal fogod tolteni hahaha ez az igazság.
[ Szerkesztve ]
Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.
-
vzsryl
nagyúr
Azt aláírom, hogy a Skoda ehhez nagyon ért. Biztos vagyok benne, hogy nagy benne a hely, külön a csomagtartóban is, de a SUV-oknál a csomagtartó űrtartalma mindig csalóka. Általában nagyobb alsó rekeszeket tudnak kialakítani bennük a magasságuk miatt, de ezzel mégsem növelik a valós pakolhatóságukat. De ahogy írtam is, ez a Skodánál még tényleg nem szokott komolyabb problémát okozni, viszont más gyártóknál nagyon elcseszett dolgok tudnak történni. Mondjuk az új Fabia 380 litere rohadtul kisebb, mint az eggyel nagyobb kompaktok 350-380 litere...
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
"elhozod-e az Ikeából a gardróbot"
Ahhoz Superb kell. Abban lötyög a 2 méteres bútorlapos doboz az első ülés és a lecsukott csomagtér ajtó között. (Enyémben is lötyög, de ez még eggyel régebbi széria, az újban még több hely van.)
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
atis78
tag
A vele hasonlokkal felesleges vitatkozni mert:
- "nemetben" el es nem szamit neki hogy mennyibe kerul a benzin es mennyit fogyaszt az auto (amugy a nemetek nagy reszenek igenis szamit mert eleg sporolos nepseg)
- mert "nemetben" mindig-mindenhol 200-250-el veret, attol fuggetlenul hogy az utak 60%-an sebessegkorlatozas van. Arrol nem beszelve hogy a kozlekedok 80-90%- is 130-150-el kozlekedik meg a nem korlatozott szakaszokon is es emiatt ritkan lehet gyorsan menni. (tudom en is ott elek)
- Az o belso egesuje meg 200-250-es temponal is hozza a gyari WLTP katalogus ertekeket, ergo az az alapjan szamitott hatotav semmilyen korulmenyek kozott nem valtozik.
- mert nemetben nincs minden masodik hazon napelem hogy "ingyen" tudjanak otthon tankolni
- a belso egesuekkel soha nincs semmi problema, bezzeg az elektronyost kethetente kell szervizbe vinni
- neki 30000 euroert adnak a nemet szalonok X5 M -et es fedezik minden autoval kapcsolatos kiadasat 5 evre (az mar nem baj hogy egy full fapad VW Polo 80LE-vel meg lemezfelnikkel is kb. 20000 eurorol indul es nem kell sokat klikkelni hogy boven 25 fole szaladjon)Egyebkent nyilvan Draga de azert itt is erdemes sok szempontot figyelembe venni:
-hasonlo meretu es hasonloan extrazott belso egesu sem kerul fele annyiba. Hosszu tavon pedig az uzemeltetsi koltsegeken sokat lehet fogni.
- draga mert szinte 0-rol kellett az MEB paltformot kifejleszteni amit nyilvan kifizettetnek a vevovel, plane hogy sok helyen az allami tamogatas elfogadhato arra lovi be.
- draga mert sietni kellett az MEB palatformmal ami sok esetben nem a legolcsobb megoldasokat jelenti, egy facelift, es a beszallitoi lancok rendezodese sokat fog meg vinni az arakon lefele.