- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Honor 90 - modellalkat
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Grafikus jellegű munkára szánt AOC monitorok a megfizethetőbb szegmensben
ph A cég három kijelzővel jelentkezett, amelyek portfelhozatalukból kifolyólag dokkolóként is működnek.
-
Ingyenes az Epic Store-ban az Industria
gp Extraként a LISA: The Definitive Editiont kapjuk meg ajándékba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
syryus
tag
Ha hazudik egy gyártó, pl az üzem időről vagy a kijelzőről, nálam az a baki kategóriába esik.
őszintén, a csúcs készülékek (iPhone, Samsung S széria) de meg a közép kategóriában is (poco, 1+ Nord) ugyan annyira divat termékek, azok mégis tartják a minőséget és egy adott vásárlói közönséget. Egy új cég, hiába a mögötte álló név, nem engedheti meg magának az efféle bukókat.Technology will rise when humanity falls
-
strogov
senior tag
"A Nothing inkább Gucci vagy Versace világában törekszik elterjedni a maga módján"
Ahhoz túl olcsó. Abban a világban nem sokat számít a használhatóság az viszont igen, hogy mennyiért lehet hozzáférni. Ezt a területet sokkal inkább a közepesen értelmetlen, hajlítható telefonok viszik most. Nem véletlen, hogy lassan életképes kategória lesz belőle.
-
Shyciii
veterán
A Nothing inkább Gucci vagy Versace világában törekszik elterjedni a maga módján. Minden szempont másodlagos. Újszerű megközelítésben óhajt piacot foglalni.
Erősen tévedésben vagy. A Gucci és Versace világában ilyen hulladékot meg sem vesznek. Ott maximum Iphone, de annak is a speciális változatával villognának: volt már 24 karátos berakásokkal iphone nem egy. És akkor ott vannak a luxus mobilok gyártói, akik régebbi típusokat, régebbi hardverrel, de drágakövekkel vannak kirakva, aranyozottak stb. Ezekkel fognak villogni, és nem egy névtelen cuccal, ami még azt sem tudja kijelezni, hogy hány órája töltötted fel. -
xsjado93
senior tag
-
Shyciii
veterán
Amit mondasz azaz elmélet, a mese. Ez kb olyan, mintha azt mondanám, hogy más utat nyitok a stílusban mikor fórumozok, azért vagyok ilyen. Ezek mind hablaty, vagy szebb szóval marketing, de a valóság nem ez, és ezt jól fogják tükrözni a számok majd 1-2 év múlva. Nyilván a 1%-os növekedést is hatalmas előrelépésnek fogja kommunikálni majd, de ugye vannak azok akik bedőlnek ennek (lásd Te), és vannak azok akik átlátnak rajta.
-
Shyciii
veterán
Miért kellene vásárlónak lenni ahhoz hogy bedőlj egy marketing hablatynak? Szerintem te nem vagy tisztában a fogalmakkal. Attól hogy te nem veszed meg, attól még hihetsz nekik, hisz most is itt hirdeted az "igét".
Mi különbözteti meg? Semmi. Egyedi designt hagyjuk már. Attól nem egyedi, hogy villogó ledek vannak hátul, főleg hogy gamer mobilok ezt már régebb óta tudják. Semmitől nem egyedi. Kinézete egy az egyben iphone koppintás, az android meg egy stock android, semmi más. Te szeretnéd csak bemagyarázni, hogy ez egy egyedi telefon.
-
syryus
tag
Értem az analógiat, de a koncertet nem. Aki Gucci-t vesz az gondolom iPhone vagy Samsung flip/fold tulaj. Szóval kinek készült a nothing? A mai tinik nem hiszem, hogy beugranak egy ilyen hypnak, csak van valami fogalmuk a tech-ről, amit vesznek. A boomerek (mint pl én) nem fognak csak úgy kipróbálni egy ismeretlen markát. Én akkor is azt mondom, ez az egész lufi csak egy gyors cash-grab és semmi más.
Technology will rise when humanity falls