- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Sony Xperia 10 IV - műanyag újracsomagolás
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- iPhone topik
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Új órával készül a Black Shark
- Még annál is olcsóbb lesz a Blackview Hero 10
- MIUI / HyperOS topik
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
ma Három készülékkel indít saját név alatt a gyártó: Pulse, Pulse Plus és Pulse Pro. Májustól kaphatók.
-
Egyelőre nem tarolja le a piacot a Vision Pro
ph Az Apple állítólag meg is felezte a várakozásait, hogy igazodni tudjanak a valós igényekhez.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz rolee9309 #25 üzenetére
1,
Csak azt mondtam, hogy azonos keréktömeg mellett nem számít gyorsíthatóságban, hogy az a keréknek mekkora az átmérője. Egy 26"-os kerék elvileg lehet könnyebb. Ami súlyt a keréken megtakarítasz azt kb kétszeresen takarítod meg ha gyorsításról van szó.2,
Amikor a bicajos példára számítok egy gyorsulást ott feltételeztem, hogy a bicajos kerékmérettől függetlenül a neki ideális áttételben van. Ha csak simán kicserélnéd a vázban (ha lehetne) a 26"-os kereket egy 29"-re az olyan mintha bő egy hátsó áttétellel nehezebbre raktad volna. Ezt nyilván a hátsó váltóval áttétellel ki kell kompenzálnod.