- Kínai androidos okosórák
- Telekom mobilszolgáltatások
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Ismerős külsővel érkezik a Polestar telefon
- 232 megapixelnyi kamerával futott be az Oppo Ultrája
Hirdetés
-
Kockáztatnak a bankok, ha AI-t használnak
it Felhívták a bankok figyelmét, hogy kockázatokra számíthatnak, ha AI-t és gépi tanulást kezdenek használni.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Belépőszintű játékos headsetekkel bővült a Corsair kínálata
ph A HS35-nek jött egy második generációs verziója, amelyet virtuális térhangzást produkáló, USB-s adapterrel is megvásárolhatunk majd.
Új hozzászólás Aktív témák
-
rolee9309
csendes tag
Utána gondolkoztam, hogy bizony lehetnek speckó esetek, arra jó is lehetne, de mint olyan általános elterjedésben, mint a kerékpár, úgy nem tudom elképzelni.
@Schuler888 Ha valakinek már fáj a térde, ízületi okokból, ízületvédő sokat sajnos nem tud javítani, az megelőzésre való leginkább, meg hogy ne romoljon tovább az állapota az adott ízületnek. Én is így vagyok a vállammal, sokáig kerestem a megfelelő készítményt hozzá, de gyógyszertárakban, cikkekben, testépítésben is kijelentették, hogy meglévő problémára nem való, és magamon tapasztalva igazat is kellett adnom nekik. Az agy-izom kapcsolatot kell fejleszteni, hogy a környező izmok vegyék át a terhelést, valóban meg tudja oldani valaki, ha akarja. Nyomásoknál már nem is fáj, bár "háború van" állapotot azért elkerülöm. Térdbandázs viszont szuper ötlet, addig, amíg van probléma a ízülettel, utána viszont hátráltatja a regenerációt.
@joysefke Köszi a levezetést! Ennek még TUTI, hogy hasznát veszem, le is mentettem . Nem vagyok penge, hogy ennyire részletesen ismerjem ezeket a dolgokat, 26-osról 29-esre váltás okán, meg megbízhatóbb kerékpáros cikk (nem ennyire tudományos) alapján mondtam. Bár a gyorsíthatóság változásának valószínű több oka is van, a kerékméret-változás (súlyom, bicaj tömege kerekek nélkül, nagyjából geometriája is megegyező) volt a legnagyobb változás.
[szerk.] Nem tudom, hogy offoljam, mivel van témához kapcsolódó, meg ahhoz kevésbé kapcsolódó is a mondandómban[ Szerkesztve ]