Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Varszegig

    veterán

    válasz Hitch #27418 üzenetére

    Neked, és hnyagboy-nak közösen: Első évben a garanciális ügyintézés egyetlen kötelező kelléke a kitöltött garancialevél. Ez a törvényi előírás.
    A 2. évtől, ami a gyártó saját maga által vállalt garanciahosszabbítása, már ő szabja meg a feltételeket. Ebben az időszakban kérhetik (és tapasztalat szerint kérik is) a számlát. És ezt nem helyettesíti semmilyen adásvételi. Az eladó legyen szíves átadni a számlát (anélkül én ki sem fizettem volna). Ha nincs meg a számla, akkor az eladó köteles pótolni. (Mármint az eladó bolt, ahol értékesítve lett.) Ha nem akarják, akkor meg kell említeni, hogy NAV, számlapótlási kötelezettség, boltbezárás...
    Ha Te vagy az első tulaj, és nincs meg a számla, akkor a történet ugyanez: kérsz másolatot a bolttól. Mellesleg, ha cégben elszámolod, akkor csinálj mindig előtte egy másolatot, ne kelljen már állandóan a könyvelőt baszlatni, ha valami elromlik...

Új hozzászólás Aktív témák