Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mézespálinka

    senior tag

    válasz Teal'C #4661 üzenetére

    Micsodaaa???? Hogy itthon a hivatalos szervízpont->tmx->szervízpont karika egy 2 órás munka esetén is 3-4 hét??? Ez mese! #sosevótilyen!!!!! :DD
    Eléggé Samsung párti vagyok, s4 óta. DE mostanában(?) ez a TMX.. te jó ég mekkora kínlódás volt. A kedvenc részem mikor a TMX mondja a problémádra: A Samsungot kérdezd, a Samsung pedig: a TMX-et kérdezd és ezt képesek voltak addig játszani, amíg a fogyvédelem rendet nem rakott. Az már mellékes, hogy a kis ****** felvettek a munkalap mellé egy papírt a készülék állapotról, ahol bepipálták, hogy karcos a telefon és látszódnak a használat nyomai. NA az 1000000000000000% hogy azután került kitöltésre, miután össze****ták. Azóta MINDIG MINDEN csomagot akár kifele megy akár befele jön videózok. A javítás nem jött össze, és még csak (lévén a hátlap nem levehető) azt sem tudom biztosra, hogy cseréltek-e akkumulátort. Anno Moto Defy idejében volt szériálja(vagy hasonló azonosító) az akksiknak, a helyi Telekom bele is bukott, hogy csak papíron cserélték az akksit, amit amúgy lévén tartozék és nem garis ki is fizettettek a userrel :D

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák