Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sanzi89

    addikt

    válasz Lauda #37 üzenetére

    Persze, ezt nem lehet egy tollvonással szabályozni, eldönteni. De törekedni kellene arra, hogy szabályozva legyen.
    Egy gyakorlati példát hoznék fel, ami csepp a tengerben, de ilyen cseppekre volna szerintem szükség. Ha autóval jársz a munkahelyedre, akkor kapsz törvényileg szabályozott kilométer pénzt. Ha busszal, akkor a bérletek - talán - 86%-át. Ha biciklivel vagy gyalog, akkor lópikulát. Pedig bőven kerékpárral járok munkába (napi 2x10km) amit a munkatársaim autóval és busszal tesznek meg. Ők ezért meg pénzt kapnak. WTF?

    Az ember maga azt tudja eldönteni, hogy az ő saját, szűk látómezeje alapján az az út indokolt vagy sem. Ezt is írtam a fenti kommentbe. Amíg valaki szerint teljesen jó indok, hogy pl. esik az eső, akkor autóval KELL járni, mert nincs más, addig én esőkabátot húzok. Amíg valaki szerint szintén tökéletesen jó indok, hogy pl. vennem kell két szatyornyi valamit a boltban, ezért autóval KELL mennem aznap, addig én két bringás táskába bepakolom ugyan azt. Szóval nem, az egyén nem tudja eldönteni, hogy az az út VALÓBAN indokolt-e vagy se. Az, hogy szerinte indokolt-e, azt igen. És úgy tűnik, hogy a kettő nem fedi egymást, ebből is van részben a probléma.

    [ Szerkesztve ]

    "Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."

Új hozzászólás Aktív témák