- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- MIUI / HyperOS topik
- iPhone topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Sony Xperia bemutató lesz május 17-én
- Milyen okostelefont vegyek?
- Milyen okosórát gyermekeknek?
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Nem bírják kiszolgálni az AI energiaigényét
it Az amerikai elektromos hálózat nem bővül elég gyorsan ahhoz, hogy az AI nagy energiaigényét kiszolgálja.
-
Ízlésesre sikerült a Galax alacsony profilú GeForce RTX VGA-ja
ph A hónap végén a felkelő nap országában debütáló, AD107 lapkára épülő modell talán az európai piacra is megérkezik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
nagyúr
válasz T0rnad0 #2691 üzenetére
Hát nem igazán tudják merre van az előre az biztos.
Hova tovább még mindig nulla infó van arról, hogy mi van a rendelésemmel.
De ha hétfőig nem lesz semmi, akkor lemondom, mert a nagykerben be van foglalva egy S22U és max elhozom onnan, így hogy meghosszabbították ugyanúgy el tudom intézni a beszámítást meg a buds-ot is, és igazából a 10% kedvezményt bukom csak ami a kuponnal lejött volna az egészből. De legalább nem kell ezzel az inkompetens Samsung brigáddal vesződni tovább, amiért nem képesek értelmes kommunikációra, meg tájékoztatásra.Új hardverek számlával, garanciával érd PM.
-
Dave Crank
senior tag
válasz T0rnad0 #2700 üzenetére
Köszönöm szépen!
Azért az jó, hogy a kalkuláció egy galaxy j3 2016-ra, ami hibátlan, ugyanúgy kb 3890Ft-t ad, mint a korábban említett nokiákra.
Nyilván már nem való semmire sem kb a telefon, de aķkor is.Keresek B-Sensual | BK Style | Disco*s Hit kiadatlan dalokat... pü!
-
Singularity
csendes újonc
-
addikt
válasz T0rnad0 #2739 üzenetére
Én azt varomy hogy a Gizzmo kínálatában legyen s22U is, sima s22re van, de nem tudtam meggyőzni a feleségemet, hogy neki is ilyen tok kell. Nem is értem. Mindenesetre én akarok venni. Gizzmo nem tudom, hogy tudja ennyire nyomott áron adni, s22re 14e lett volna. Ami bőven a saját áruk alatt van. És a pathfinder is eredeti, ami jött tőlük.
Az asszony végül kapott 4 Burga tokot. Most 2 fizet 4 kap akcióban.
[ Szerkesztve ]
My name is Bond, James... Dean.
-
addikt
válasz T0rnad0 #2741 üzenetére
Érdekes, hogy az s22re meg már raktáron van. Elég Darth Vader filing ez a kevlár. Csak azt nem tudom, hogy mutat majd a burgundi telefonon a piros kiegészítők miatt. Ez a pathfinder zöld nagyon megy hozzá. A civilian narancs részével is az a bajom, hogy nem megy a burgundi mellé, illetve annak túl egyszerű a kamera kivágása.
My name is Bond, James... Dean.
-
beteg
őstag
válasz T0rnad0 #2912 üzenetére
Nem sajna, azt nem akarta.
Amúgy majdnem mindent, csak sokáig kellett noszogatni. Először nem akarták egymást látni, aztán vagy 2 órán át csak felmérték a terepet. Utána már kb fél óra alatt átment, ami akart. Most tudtam meg, hogy valami 8 ezer sms-e van a feleségemnek 10 évre visszamenőleg Tök jó! Már csak 10-20 év és mit fogunk rajtuk röhögni!Csak futni kell!
-
AIex
tag
válasz T0rnad0 #3360 üzenetére
Igen, ebben igazad van, a Google értékeléseken szinte csak a negatív értékelések vannak (mondjuk abban van olyan, ami tényleg "parádés"), viszont nem látjuk a teljes statisztikát, mennyi készülék fordul meg évente, és annak hány százaléka negatív kimenetelü.
@autotaxmo
Igen, de a biztosítás kötésekor, már a szolgáltatóval állsz szerződésben, nem pedig Samsunggal, vagy TMX-el. Plusz, ha problémád van, Samsung-TMX elkezdhet egymásra mutogatni, míg a fogyasztó, csak a két szék közé esik.
Bíztosításánál, meg a szolgáltató biztosít egy szolgáltatást, amiért fizetsz. Őket sokkal egyszerűbb számonkérni, plusz ők lehet nagyobb törődést mutatnak majd, mert talán ráébrednek, hogy ezekből a hülyékből élünk meg, lehet nem csak a pénzt kéne beszedni.
Ezen felül, én sima garanciális ügyintézéshez is, a szolgáltatóhoz viszem a telefont, mert ha egy cég / viszonteladó küld be egy készüléket javításra, akkor azzal kevésbé mernek szórakozni, mintha magánszemélyként beviszed direktbe a szervízpartnerhez. Ezt csak azért gondolom így, mert ha több az elégedetlen hang, lehet a szolgáltató odaszól, hagyják abba a bénázást, mert náluk csapódik le a míves munkájuk eredménye (pl. sorozatos visszaküldés). -
autotaxmo
senior tag
válasz T0rnad0 #3400 üzenetére
Hat sokan akik meg szinten rosszat tapasztaltak, nem irnak kommentet a googlebe, mert vagy nincs idejuk ilyen baromsagra vagy csak egyszeruen leszarjak hogy velemenyt nyilvanitsanak. Szerintem ha mar 1000 ember ugyanazokat irja le szinte akkor azert az elgondolkodtato lehetne egy Samsungnak. Ertem hogy kiszolgalnak tobb tizezer ugyfelet, de azert en mint tmx cegvezeto vagy hr-es, kvara elkeseritene hogy vmi csak nem stimmelhet az ugyfelszolgalattal vagy a szervizzel. Szerintem azert ez mar vam olyan visszajelzes mennyisegben aminel kicsit kene vakarnia a fejet az illetekesnek hogy itt csak vmi bibi lehet
-
autotaxmo
senior tag
válasz T0rnad0 #3403 üzenetére
Sajat friss tapasztalat igy nem csak gondolom, hogy milyen a ceg ugyfelkommunikacioja es ugyintezesi menete. Illetve kedves baratom is par honapja megtapasztalta a szerviz hozzaerteset is. Ha esetleg tovabbi ketsegeid merulnenek fel a ceggel kapcsolatban, ajanlom valamelyik szolgaltatasukat igenybe venni.
-
autotaxmo
senior tag
válasz T0rnad0 #3415 üzenetére
Én úgy gondolom tovabbra is hogy ez mar sok panasz egy ceg eleteben akinek ennyie sok panasza van egy google reviewban.Te peldaul bemennel egy olyan etterembe ahol trip advisoron vagy googleben ocsaroljak a helyet? de ha minden 100 ügyfélnél lenne csak egy problémás eset akkor azt mondanám hogy ne foglalkozzunk vele mert biztos az ügyfél a hülye de amikor már ekkora volumen ről beszélünk elégedetlenségi statisztikát nézve az már közel sem tréfa. Azt hogy ügyfélkommunikáció 0 illetve nem válaszolnak emailekre csak hébe hóba azt simán egy illetékes HR vezető vagy cégvezető bánom is én kicsoda észre kéne vennie hogy rossz emberek ülnek ott de tudom ilyen a magyar mentalitás hogy ez elegendő itt a balkánon is. Például nézve a te peldadat, neked jó a tapasztalatod de ettől függetlenül szerintem nem lehet kérdés hogy a cég ilyen téren szar még akkor is ha te pont beleestél abban a szerencsés helyzetben hogy nálad flottul mentek a dolgok
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz T0rnad0 #3415 üzenetére
A TMX egy régivàgàsú cég, jóval Google értékelés előtti időkből. Még a Nokia 2110em is ők szervizelték 1999-ben. Elég sok gyártónak ők a hivatalos szervíz, és mivel ha szolgáltatón keresztül küldöd be a telefont, nem fog feltűnni, hogy elég parasztok. Ha sz@rul dolgoznak, legtöbbször akkor sem nekik, hanem a telekomnak, telenornak, Vodafone-nak panaszkodik az ember. A személyes ügyfél kapcsolat náluk egy nagy 0, ahogy az online ügyfélszolgálat is! Csak azért maradtak fenn, mert nagy hátteret tudnak adni a legtöbb gyártónak. A nagy számok törvénye alapján nyilván nekik 1000 negatív értékelés semmi, de nem is közvetlenül a végfelhasználóból élnek meg. Akkor azért kéne változtatni a modoron.
De nem véletlen van a samsungnak SES szervíz pontja is. Ahol sokkal ügyfél központúbb a kiszolgálás.
Részemről a SES szervíz ponton végzett munkával és ügyfél kezeléssel sokkal jobban meg vagyok elégedve.Más: a note 22 nekem még soha nem dobta el a hálózatot, de a feleségem S22 ma igen. Nem lehetett elérni. Remélem orvosolják ezt a hibát.
My name is Bond, James... Dean.
Új hozzászólás Aktív témák
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Gumi és felni topik
- 3D nyomtatás
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Eredeti játékok OFF topik
- Nem bírják kiszolgálni az AI energiaigényét
- Aliexpress tapasztalatok
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- További aktív témák...