Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Aprósólyom

    addikt

    válasz Zanik #250 üzenetére

    Ez az egészséges ember hozzállása...
    Hogy iPhone/Samsung/Sony/Nokia, hogy CocaCola/Pepsi/Tesco-Cola stb..., Ezek mind annyira "hülye" és alacsony szintű versenyzések ember-ember között.... Ez jellemezni tudja az emberi gyarlóságot és hajlamát a korlátolt gondolkodásra. (szüksége van valami kapaszkodóra, valaki/valami amit követhet, amivel értékesnek érezheti magát a "szürke" tömegben. Aki kicsit jobban belemászik a pszichológiába vagy magas szintű önismerete van, az tudja az okokat...)
    Ugyanakkor látható a PR és marketing ereje, amit beletesznek egy-egy Brand-be. E kettő nincsen egymástól függetlenül és a cégeket vezető szakemberek ezt nagoyn jól tudják és nagyon jól kihasználják.

    (#248) Gyuri27 : Nem vagy egyedül és fentebb már kifejtettem.

    [ Szerkesztve ]

    Jevons paradox

Új hozzászólás Aktív témák