- iPhone topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy S20 FE - tényleg nem lite
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Ismerős külsővel érkezik a Polestar telefon
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Fotók Google Camera Mod-dal (GCAM)
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Ghost of Tsushima: Director's Cut - Íme a gépigény
gp A PC-s kiadás crossplay és trófea támogatással érkezik hamarosan.
-
Tovább csiszolja a Nothing a Phone (2a) kameráját
ma Megérkezett a Nothing OS 2.5.5-ös frissítés, amiben az áprilisi biztonsági csomag mellett a kamera fotós képességeit fejlesztik tovább.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Igen, ez egy népszerű gondolatsor, sokan hangoztatják, és a második fele izoláltan igaz is. Az első fele (az "átlag" játékélmény szempontjából az égvilágon semmire nem jó) viszont egy ebből levont rendkívül sommás következtetés, és jellemzően téves is. Miért? Mert azt a fajta oszcilláció, amiről írsz, a játékkészítők a lehető legtöbb eszközzel igyekeznek elkerülni, és egy jeleneten belül kb. kétféle esetben fordul elő:
1. Valamilyen erőforrás (leggyakrabban VRAM) kifogyófélben van, és be-befullad a végrehajtás
2. Túl sok tényező van, ami a játékmotor hatáskörén kívül van - ez pl. egy 64 fős multi játéknál jellemző, single-ben nem. Ez az egyik oka amúgy, hogy multihoz teljesen más mérési módszer kell.
3. A harmadik eset pedig az, amikor több jelenet van a mérésben, tehát az ingadozás a jelenetek között van, nem jeleneten belül.Az első kettő ebben a tesztben nem játszik, a harmadik pedig úgy érhető tetten, hogy az átlagos FPS-t is csökkenti (amúgy az első kettő is). Miután ebben a tesztben van négy méréssor eltérő platform-konfigurációval, az rögtön látszik, hogy ilyen jelenetek közötti eltérés CPU-igényben csak akkor jöhet szóba, ha a négy méréssor nem egyforma. Ez pedig azt mutatja, hogy valahol limitál a CPU / system RAM - és minden ilyen esetnél ezt is írtam le. Szóval akkor mi a gond az átlag FPS-sel?
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- PlayStation 5
- Robogó, kismotor
- Gyúrósok ide!
- Oázis Computer - Prohardver nyereményjáték, fődíj egy Samsung gamer monitor
- Házimozi belépő szinten
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy S20 FE - tényleg nem lite
- További aktív témák...
- Google Chromecast Audio - Új és használt darabok
- Motorola Edge 40 8/256gb - Újszerű, akár beszámítással
- Xiaomi Poco X5 Pro 8/256gb - Újszerű akár beszámítással
- Apple iPhone 12 Pro 128gb Gold - Karcos, kis hiba, akku 85%, Yettel függő, akár beszámítással
- Apple Watch 9 45mm Cellular Silver/Storm Blue M/L - Új, bontatlan, garanciális akár beszámítással
- Mai Akció:HP Zbook 15u G3, 15,6" FHD IPS, I7-6500u, 8GB DDR4, 256GB SSD,Magyar Világitós,ÚJ AKKU-val
- MSI NVIDIA GeForce RTX 3060ti Gaming X OC 8GB GDDR6 256bit videokártya eladó, tökéletes állapotban..
- Iphone 5 és 5s eladó."hibásak"
- Itek 750W Moduláris Tápegység
- TP-Link 300Mbps nagy hatótávolságú Wifi USB adapter (TL-WN822N V3, minden tartozékával)