Hirdetés
-
Május 7-én lesz az új iPadek bemutatója
ma Online termékbemutatót tart az Apple május 7-én, a közvetítésen iPadek és hozzájuk tartozó kiegészítők lesznek a téma.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Kisebb lett a Kioxia új, UFS 4.0-s memóriája
ph A friss dizájn persze gyorsabb is az elődhöz viszonyítva.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Én ezzel a felbontással játszottam, fix 60 fps-en 48 fok a max az 1080Ti-nél. Limit nélkül 68 volt a max.
[ Szerkesztve ]
-
Grath
HÁZIGAZDA
válasz hombre[EU] #58 üzenetére
Szerintem a 4 sokkal hangulatosabb, izgalmasabb és előremutatóbb volt, mint a 2. A 2 felújított verziója nyilván rengeteget javult (a grafika mellett például irányításban és világépítésben, sztorimesélésben is), de nekem még mindig a 4 a kedvenc.
[ Szerkesztve ]
-
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Oké, hogy szerinted, de szerintem meg nem, és akkor most mi van?
Hiába hivatkozol itt ilyen-olyan adatokra, 98-ban egy RE 2-nek, konkrétan esélye nem volt még akkora tömegekhez elérni, mint pl a RE4-nek. 99 óta vagyok neten, betárcsázós kicseszett lassú és k...va drága mulatság volt még, nem csak itthon.A Re4 nekem még alsó szinten sem ütötte meg azt a hangulatot, mint a Re2, különben minimum végigjátszom legalább egyszer. Mint írtam is, a kettőt egymáshoz hasonlítani egyszerűen nem érdemes. Már a RE3 sem tudta hozni azt, amit a RE2, a RE4-nél meg már váltani kellett az új generációra és előtérbe helyezni a túlélés/kaland helyett főleg az akcióra.
Még a Silent Hill-t sem tenném mellé, mert a két atmoszféra teljesen más volt. Míg a RE2-nél folyamatosan tartotta, addig SH-nál nappal fellélegezhetett a játékos, de kétségkívül az SH helyszínei jóval nyomasztóbbak voltak és nagyon frankó játék volt az is főleg az első kettő, de hangulatban az sem ért fel egy RE2-höz. Csak a RE2-nek volt egy olyan titka, nevezzük így, és ez a felújításban is majdnem ott van, hogy kijátszás után azonnal kezdene a játékos egy újat. Silent-nél ilyet nem éreztem, sőt semelyik másik horror játéknál sem. A Re1-et is azért játszottam ki újból, mert mikor kikerült gamecube-ra a felújítás, hát a pofám a padlón volt, annyira lenyűgözött, amit azzal (is) művelt a capcom. Ezért is megtisztelő, hogy a RE2-t ilyen minőségben újra elkészítették a fanoknak.
[ Szerkesztve ]
-
Grath
HÁZIGAZDA
Ha elolvasod, hogy mire válaszoltam, látod, hogy egy hozzászóló az én személyes véleményemet kérdezte a "2 vagy 4 jobb témakörben", külön kiemelve, hogy nem univerzális igazságot szeretne, hanem a magánvéleményemet. Ezért is volt offtopic-ként megjelölve.
Ez itt valami bejáratott menőzés, hogy mióta van online az ember, meg mikor kezdett játszani? Nem biztos, hogy az ilyen összehasonlításból jön jön ki az ember, mert mindig van, aki előbb volt gépközelben, aztán koppan az ember. Igaz, pusztán ez semmit nem jelent, de ha már ez az érvünk, furán néz ki, ha valaki ezen rád tud verni.
Az, hogy '98-ban jelent meg a RE2, az nem jelenti azt, hogy ne tudott volna minden érdeklődő játékoshoz eljutni a híre - nem is értem, hogy itt mire gondolsz. 5 millió példányban fogyott világszerte csak PlayStationön, bőven 6 millió felett minden platformon. Szerinted internet előtt nem volt élet?
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Komolyan, elmehetnék jósnak, mert erre a válaszra számítottam. Amiben van ütközés, de már nem is érdekel, főleg amiatt nem, mert ebből a a válaszból lerí, hogy valami személyes támadásnak vetted az irományom. Pedig nem az volt, viszont ehhez már biztos nem rakok vigyorikat.
Ha meg szerinted 98 és 2005 között játékmegjelenések közül az utóbbinak nincs (nem volt) rakétái előnye (főleg nagyon gyorsan fejlődő sztráda miatt), akkor nincs miről eszmecserézni itt, mert itt ugrik ki azonnal a (net hiány miatt) sok milliónyi eladott példány kontrasztja.
Én, továbbra is azt tartom, hogy a RE4 a közelében sincs egy RE2-nek és az a te saját magánvéleményed, amit beleírtál a tesztbe. Kihagyható lehetett volna.[ Szerkesztve ]
-
moha21
addikt
A Resident evil 2 játékból pontosan azért készülhetett reboot ( vagy remake vagy mi ), mert annyira jó volt az egész. ( Nekem amúgy a 3-al sem volt óriási gondom ).
Jól megfigyelhető ez a rebootolás mostanság. ( Mortal kombat 9 ugye, bár az nem is most volt már, ahol jól láthatóan visszanyúltak az egyébként kíváló 1-2 részhez ).Ezért várom a Tomb raider 4 remastert, egy Undying remaster stb..
Nyáron voltunk kint dolgozni svédországba az ottani magyarokkal ( akik amúgy programozók , de ez mindegy ) esténként a quake 1-2 őt toltuk multiba. Ja meg a heroes 3-at. Azt is fejlesztik ide- oda, de a mai napig a 3-at tolják a legtöbben.
Nem az az igazi férfi aki minden nőt meghódít, hanem aki ismeri a nagyfeszültségű földkábelek szigetelésének technikáját.
-
-
senior tag
Nem egészen értem, miért ne lenne 5.1?
Vettem egy Genius 6000 -es rendszert, megturbóztam joker hangfalkábelekkel + rendesen összekötöttem a PC hangkártya kimeneteivel.
Vezérlőpultban be is tudtam állítani az 5.1-et, hangfal tesztnél szól szépen külön az összes + film és játék alatt is onnan jön a hang ahonnan kell... Mi kell ennél több?
-
titán
Nem arról van szó, hogy a windows nem tud 5.1-et, hanem arról, hogy ez a régi a játék már nem tudja átadni az 5.1-es hangot, mert már az a régi api, amivel a játék hangja működik, nem kompatibilis az xp után oprendszerekkel. Fog szólni mind az 5 (6) hangszóró, mert nem némul meg, de a hangot már csak windows tákolja össze, nem a játék adja.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
senior tag
Nem fogok leállni vitázni teljesen fölösleges dolgokról
Az, hogy hogyan kellene szólnia számomra tök mind1 ameddig abból az irányból jön a hang, ahonnan kell neki, és a mélynyomó bizsergeti alattam a kanapét.
Az 1998-as Dethkarz-nál is, ha jobbról előz az AI, jobbról jön a hang, ha a hátam mögött robban fel a kocsi, onnan hallom... Nekem ennyi elég, nem kezdek el agyalni, hogy "régen vajon jobb volt?"
Mellesleg a GOG-os játékok tudtommal némileg hozzá vannak hangolva az újabb OS-ekhez, így "talán" hozni fogja a kellő szintet az Undying is.
De szerintem zárjuk az értelmetlen vitát!
-
Kr/\toS
senior tag
Vitázni nem én álltam le, te tagadod a nyilvánvalót( értsd: hogy mit is jelentett a hardveres 3d hangzás, és miért nem működik manapság ). És tévedés; a gog ezt nem oldja meg.
schawo kollega teljesen jól írta le a helyzetet, ha neked ez "fölösleges dolog" akkor itt a történet vége, nekem meg teljesen mindegy mit és hogy hallgatsz, úgyhogy ja zárjuk le.[ Szerkesztve ]
-
krisz12071
aktív tag
Nekem nagyon tetszik ez a remake.Annó ps1-en egész éjszaka nyomattam,majd másnap a boltban is. (Árultuk az alapgépet,ahogy bejött).
A 4-nek is szívesen játszanák a remake változatával,de nagyjából az első resident-el egy időben nagy kedvencem volt még a Parasite Eve is.Hardverapró:krisz12071 felhasználónak 51 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon!krisz120_v felhasználónak 213 pozitív visszajelzése van a Vaterán!
-
Aslan
aktív tag
A fantasztikus RE2 Remake után amit szívesen látnék hasonló formában:
- Resident Evil Zero (jól néz ki abban a formában is, amiben eredetileg kiadták, de nagyon szívesen megnézném a RE2 Remake köntösében)! Ugyan ez igaz a
- Resident Evil (1)-re is
- Resident Evil 3: Nemesis-ről pedig már pletykálják, hogy jönni fog a Remake
- Resident Evil 4-ből is megnéznék egy Remake-elt verziót.Ja és persze az egyik 'titkos' kedvencem is ide tartozik:
- Resident Evil: Code Veronica X
---------------------------------------------------
És ha már agyon dícsértem a Capcom-ot ... összekaphatná magát a Konami is és kezdhetne valamit a régi Silent Hill játékokkal (RE2 Remake-hez hasonlóan) és újabb SH game-ek is jöhetnének!
SAMSUNG GALAXY S20+ 5G - azé me jóóó!
-
-
senior tag
Hát igen... de azért maradjunk abban, hogy a Remake / Remastered kiadásokat általában nem jófejségből csinálják a gyártók, hanem a profitért. Épp ezért legtöbbször a régi klasszikusokhoz nyúlnak, mint pl. Warcraft 3 Reforged , Homeworld Remastered , Outcast - Second Contact de ott van pl. a Oddworld: New and Tasty vagy a Day of the Tentacle Remastered...
Amiben profitot látnak, annak lesz Remakeja... épp ezért nem tudom felfogni, hogy nem készült még el egy Clive Barkers Undying Remake, pedig arra még külön indult egy online petíció, amit egy csomóan aláírtak (köztük én is).
[ Szerkesztve ]
-
Silenzio
addikt
Örülök, hogy végül Grath írta meg a kritikát, egy rövid időre felmerült, hogy én leszek az elkövető.
Mindegy, nemsoká találkozunk a Logouton, a RE-sorozat története cikksorozat első része néhány napon belül elvileg kijön, jelenleg korrektúrán pihen. Ez (volt) itt a reklám helye.Szóval nekem félig-meddig csalódás a játék. Hiába a (nem mindenütt, de általában) pazar grafika, a korrektre felsrófolt nehézség és az übergagyiról tisztességes szintre emelt karakterábrázolás és dialógok, meg a sorozatban ritka lopakodás, bujkálás és várakozás, ezt a konkurencia és a RE-sorozat korábbi részei jobban csinálták.
Nagy spoilerezés nélkül:
A kisebb gondok:
- A játék eleji "városnézés" szánalmasan kevés az eredeihez képest is. Az a 40 méter szinte nevetséges.
- A mozgáskultúra kerek 20 évvel a RE 3 után ne legyen már ennyire oldschool. A Youtube-on azon vitatkoznak, hogy vannak-e kitérő mozdulatok a játékban. Egyesek saját ingame videókat posztolnak, hogy bizonyítsák, a gyakorlatban mégis szinte lehetetlen összehozni.
- Mr. X teleportál. Számtalanszor indokolatlanul tűnik fel, hogy felb@sszon, mögém kerül, pedig én követtem, és sem ideje, sem tere nem volt kerülőúton lesből támadni. A nyugati folyosón lévő ablakrésen átmászva úgy került elém a lezárt folyosóra, hogy a falat nyilvánvalóan nem törte, nem törhette át. Az Alien Isolation-hoz képest ez gagyi.
- A critical hitek kiszámíthatatlansága jópofa, de amit a játék ez ügyben nehézség címszóval csinál, ocsmány féregség.
A nagyobb gondok:
- A játék alig ad 1998-hoz képest, inkább csak elvesz. Hőseink nem kommunikálnak egymással egyetlen, szar alibi-jelenet kivételével, a zapping system már alibiből se létezik, ez párhuzamos valóság a javából. Hiányzik Ada és Sherry alagsori irányíthatósága, szűkösebb az egész alagsori helyszín. Hiányoznak az óriáspókok. Hiányzik Ben elbűvölően gusztustalan haláltusája. Hiányoznak a más-más helyszínekre és mutációs fokra időzített bossfight-ok (William).
- Hülyeség volt Mr. X-et mindkét kampányba beletenni, még jobban csökkenti az eltérést a kettő közt.
- Ha már Mr. X, a cikksorozat miatt most tolom a 16(!) éves RE Outbreaket. Be lehet bújni benne az ágy alá, illetve el lehet bújni szekrényekben. Ha egy zombi meglátja, hogy bebújtál, kirángat. Ezek fényében hol újszerű az Evil Within vagy az Alien: Isolation? És hol kell ettől a játéktól hasraesni 2019-ben, ha még elbújni sem lehet benne, pedig a játékmenet igényelné?
- Ez a zapping system már 98-ban is marketing buziság volt. Egyszerűen kamu, ha ugyanazokat a tárgyakat kell használnod, ugyanaz a padló újra beszakad alattad a másik karakterrel, ugyanazokat az ajtókat újra ki kell nyitnod, stb. Itt még tárgyakat sem lehet hagyni egymásnak. Attól, hogy más útvonalak érhetőek el Claire-rel, mint Leonnal, még szánibb az egész, mert ezzel is csak elvettek a 98-asból.
Akinek ez a megoldás bejön, az nem játszott még a RE C:V-val, vagy azóta sokat felejtett. Aki szerint ez a játék kimagasló, nem hogy a konkurenciát, de még a RE-sorozatot se ismeri igazán. Az elmúlt fél évben mindegyik részt végigtoltam a leghitványabbaktól (pl. Survivor) eltekintve. Nos, a RE VII-re a southern gothic (Texas ChainSaw Massacre, True Detective, True Blood) beütés ellenére tudom mondani, hogy tágítja a kereteket, ez viszont félig előre, félig visszalépés. Félkész, félig kimunkált, félig összecsapott, ez a játék a 3 éves fejlesztéshez képest bizony borzasztóan kevés. Úgy lett 8 órás az első végigjátszásom, hogy mindenhol megálltam nézelődni, és szinte sosem futottam. Szóval szó szerint is kevés.
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
senior tag
válasz Silenzio #129 üzenetére
Hát igen... Önfényezésből csillagos 5-ös az írásod, más szempontból inkább hagyjuk!
"A játék alig ad 1998-hoz képest" , "A mozgáskultúra kerek 20 évvel a RE 3 után ne legyen már ennyire oldschool" ... - Azt gondolom tudod, hogy nem egy Remastered kiadásról, hanem egy Remakeről beszélünk. A Remake nem visz bele (vagy csak minimálisan) újításokat az eredeti játékba, inkább grafikai újítást jelent. Az, hogy nem lehet bebújni az ágy alá meg hasonlók nem lehetnek elvárások ehhez a játékhoz, hisz az eredetiben se volt ilyen.
Igaz némileg át lett dolgozva a játékmenet (amiket a példádban kifogásoltál is), de azért az ilyen "Akinek ez a megoldás bejön, az nem játszott még a RE C:V-val, vagy azóta sokat felejtett. Aki szerint ez a játék kimagasló, nem hogy a konkurenciát, de még a RE-sorozatot se ismeri igazán." mondatokkal nem ártana vigyáznod, mert elég sok embert véleményezel, főleg, hogy pl. a Steamen rendkívül pozitív az értékelés a játéknak.
Ezek után én is "Örülök, hogy végül Grath írta meg a kritikát..."
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Silenzio #129 üzenetére
Örülök, hogy végül Grath írta meg a kritikát...
Nem csak te!
Amiket itt felhoztál "ellenérveknek" nevezzük így, ha így jött volna ki a játék, kib@sztam volna a kukába azonnal.
Egy valami, amiben egyetértek, hogy kerülhetett volna bele, pl lopakodás (nem elbújás), hogy Mr. X ne halljon már meg minden lófüttyöt, vagy más. Ettől függetlenül az a része full bugos ez biztos...Néha olyan helyeken jelenik meg, ahol nem lehetne ott. Szóval, csendben lépkedni, lopakodva osonni még nagyobb hangulatot adott volna a game-nek.
A többi mind csak bullshit. -
válasz Silenzio #129 üzenetére
Lehet én emlékszem rosszul, de az eredeti sem volt sokkal hosszabb 6-8 óránál. Akkor sem fanyalogtam, mert a teljes történet Claire A-B és Leon A-B végigjátszásból jött ki.
Most tartok a Leon B-nél, a csatornákban. Volt egy kis városnézés is, valóban lehetne Mr. X kicsit okosabban kitalálva, de ettől még nem gondolnám silánynak a játékot.Valóban lehetne több kereszt szál, hiányoltam is.
-
Polllen
nagyúr
válasz eldiablo #134 üzenetére
Én is és a HLTB is úgy emlékszik, hogy nem volt túl hosszú mai szemmel nézve. Anno a 6-8 óra teljesen normális játékidő volt, a Half-life már kifejezetten hosszú volt a maga 10+ órájával.
Amúgy szerintem ezen a játékon csak azt érdemes "számon kérni", amit az eredeti is tudott.
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
-
Silenzio
addikt
Melyik része bullshit?
A kitérő mozdulatok? De hisz benne vannak. Ha a támadás irányával ellenkező irányba rántod a kontrollert, a karaktered néha kiszabadul az ellen szorításából. A baj csak az, hogy néha. Ha valamit belevisznek, ne ennyire by chance legyen. Mr. X-szel egyetértettél. A critical hitek faramucisága a bullshit? A cselekményvezetéssel kapcsolatos hiányosságok bullshitek szerinted? Három hete játszottam végig egymás után 4x a RE 2-t. Minden percére emlékszem, erre alapozva fogalmaztam meg a szavaimat.
Murphy(O.o) Én a játékot kritizáltam, Te engem. Nem tudom, a szavaim mely részét érted önfényezés alatt. Mielőtt ítélkezel fölöttem, talán elolvashatnád, mit hoztam össze 90.000 karakterben, négy heti megfeszített munkával, pusztán szerelemből. Szégyellheted magad, baszki. Személyeskedni én is tudok, nézd csak: az apád faszát!
A népszerűségre meg: a Battlefield és a CoD is kurva népszerű, mégse ér egyik se egy lyukas garast se. 10 milliárd légy nem tévedhet, mi?
Pollen: Miért azt érdemes számon kérni egy 2019-es játékon, amit az 1998-as is tudott? Akkor miért kerül 60 euróba?
eldiablo: Így igaz, 8-9 óra max elsőre volt, nekem második végigjátszásra a '98-asnál pár hete már 135 perc lett a totál idő. A bajom az, hogy kevés a content. A RE 7 35 giga volt, ez a játék 22. Nem véletlen.
Mindenkinek szíve-joga egy teljes értékű címért lelkesedni, én úgy vagyok vele, egy 21 évvel ezelőtti tollakkal ékeskedő, technológiailag vadonatúj anyaghoz képest ez kevés. A RE 4 azzal tarolta le a világot, hogy merőben más mert lenni, mint az előzmények. A RE 2 most azzal, hogy merőben konzervatív? Na ne már...
"A tudományokban nincsen fejlődés, csak egyre pontosabb összegzés." Vagy nem. Minden esetre a tököm kivan a ciklikussággal. Nem azt mondom, hogy nem jó a játék, hanem hogy nem érdemes beérni ennyivel, márpedig kritikus hangok nélkül nincs fejlődés.
[ Szerkesztve ]
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
senior tag
válasz Silenzio #136 üzenetére
Hát igen... Gondolom a "Akinek ez a megoldás bejön, az nem játszott még a RE C:V-val, vagy azóta sokat felejtett. Aki szerint ez a játék kimagasló, nem hogy a konkurenciát, de még a RE-sorozatot se ismeri igazán." kijelentés is a játékot kritizálta.
Amúgy ahelyett , hogy kicsit észrevennéd magad még beszólogatsz mindenkinek? Van baj!
De nem gond én nem veszem magamra, mert látom te is az a fajta "kemény" ember vagy, aki a wc papírt is nekifutásból tépi!
-
-
Silenzio
addikt
Nem, az a fajta vagyok, aki magára tekeri a guriga tartalmát, majd "LIVE BRAIN!"-t üvöltve csoszog és hörög.
Amúgy mikor az estit írtam, Claire-rel épp a parkolóban voltam. Azóta kijutottam az őrsről, és nagyon tetszett az ő merőben más történetszála, ahogy az is, hogy a csatangolás közepette a 98-as eredeti első perceire emlékeztető helyekbe botlottam. Sokat szelídült a véleményem a sztori kapcsán. Pl. aláírom, hogy a 1998-ban a csatorna+gyár+labor triumvirátus egy órán belül lezongorázható volt. Szerintem itt méretre-hosszra arányosabbak a helyszínek. Amiatt tehát, hogy másfél végigjátszással türelmetlen voltam, megkövetlek téged, és más reagálókat.
Szerencsére azonban az általam említetteket felhozza a kritikák harmada-fele, szóval másnak is van kritikus szeme. Hogy jó az anyag, nem vitás. De arról sem szabad hallgatni, hogy miben pongyola vagy összecsapott.
Valóban nem a játékot kritizáltam, hanem az azt kritikátlanul befogadó fogyasztókat, ha seggfejségnek hat is. Oka kell legyen annak, hogy kifogástalannak titulálnak egy olyan cselekményszövést (cselekményszövés nem egyenlő játékmenet!), aminél a sorozat legalább 2-3 alkalommal jobbat is kínált már.
A CV-ban van egy rész, amikor egy exkavátorral kell kijutnod az antarktiszi kutatóbázisról. A súrlódás hője felolvasztja a több méter vastag jeget. A víz befolyik a réseken, elárasztja a fél komplexumot, majd persze odafagy. Mire Chris odaér, már több méter vastag, összefüggő jégpáncélt alkotott, így játszi könnyedséggel kapaszkodik fel a leszakadt függőfolyosóra, és bejut egy ajtón, ami korábban, Claire-rel fel sem tűnt. Akkor térrészt érsz el így, hogy órákig el lehet bolyongani a több tucat, többek közt a RE1-et idéző helyiségben. Ez a pályatervezés magasiskolája és a redundancia tagadása. És majdnem 20 éves. Ilyen megoldásokat épp a Half-Life-ban látni, az pár hónapja töltötte a 20-at.
Objektíven nem mérhető, kvalitatív-kvantitatív dolog ez, aláírom, de színvonalas vitára mindenképp alkalmas a dolog.
A remake-elésnek nincs kőbe vésett FAQ-ja vagy definíciója, de ha lenne is, biztosan nem volna oly konzervatív, mint amit írtál. John Carpenter 1982-es The Thingje esetében még a cím kalligráfiája is ugyanaz, mint az 1951-esnek, de a film a lehető legkevésbé se hasonlít a korábbi klasszikusra. Se sztoriban, se karakterekben, se látványban, épp csak az egymondatos szinopszisa (kb.) ugyanaz.
A RE1 remake számomra a világ egyik legjobb játéka, bődületes grafika, megnövelt Spencer-kúria, a helyszín háttérsztorija, Trevorék tragédiája és a birtokot körülölelő parkerdő, plusz a hallból nyíló katakomba, kiforgatott puzzle-ök... Csupa új elem, amin még többet dobnak a kiszámíthatatlan zombik és a sok más egyéb, a receptet megbolondító elem. Ezeket a RE 2 is tudja, de kevésbé töményen, barokkosan "megpakolva", ráadásul azóta nem 6, hanem 21 év telt el. A prezentáció persze ezúttal többet fejlődött, de a mégis az az érzésem, hogy a REmake jobban odatette magát, mint az idei bravúr.
eldiablo: kis csúsztatással, mert a GTA-k esetében két generációt hasonlítottál össze, míg itt mindkettő RE engine-es játék.
[ Szerkesztve ]
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
moha21
addikt
válasz eldiablo #134 üzenetére
Én a nagy hype miatt eélőszedtem az eredetit. Normal fokozaton Leon-al ~2 óra az A fejezet. Claire B 3,5 óra. Hozzáteszem azért párszor már végigjátszottam.
(#139) Silenzio : A RE1 remaster, nagyon fasza, de nekem xbox360-on az irányítás katasztrófa, ileltve aki nem ismeri az eredetit, annak elég nehéz is.
[ Szerkesztve ]
Nem az az igazi férfi aki minden nőt meghódít, hanem aki ismeri a nagyfeszültségű földkábelek szigetelésének technikáját.
-
senior tag
válasz Silenzio #139 üzenetére
Na a RE 1 az igen, az valóban No 1! És tipikusan jó példa Remake és Remaster közötti különbségre (amit korábban jól felkevertem)
Az 1996-so eredeti RE 1-nek egy remake-je a 2002-ben kiadott változat, ami nemcsak grafikai újítást hozott, de jól átdolgozta az eredeti storit is. A 2015-ben megjelent RE 1 HD Remastered pedig ennek a 2002-es kiadásnak a grafikailag felturbózott változata, de a játékban változás már nem nagyon van.
Amúgy a RE 2-ből nekem mindig is hiányzott az lehetőség gazdag játékmód ami a RE 1-nél megvolt. Mai napig nem tudom hányféle képen történhettek benne az események attól függően, hogy mikor mit csináltam, vagy épp nem csináltam.
-
félisten
Van lehetőség mai PC-n, vagy konzolon futtatni / megvásárolni az eredeti trilógiát?
Szerk.: legálisan persze.
[ Szerkesztve ]
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50 ......................................................................................................................
-
xeon forever
addikt
@@@@A RE1 remaster, nagyon fasza@
Nekem is nagyon bejott... Igaz gyorsan ezt mar nem tudtam vegig vinni zsigerbol, pont a valtoztataasok miatt. Sot igy sok evvel kesobb mar csak easyn jatszottam vel kizarolag a story miatt.
RE2- vel is ez a helyzet most. Nem a kihivas miatt jatszom, hanem a szebb garfika miatt es a story retro feelingje miatt.
PS5 jobb lenne Intellel+Nvidiaval? :P
-
Silenzio
addikt
Igen, igazad van. Sokat gondolkodtam, hogy a zeneiparban használt remaster kifejezés a játékiparra vonatkoztatható-e egyáltalán, és arra jutottam, simán. Javul a látvány és a hangzás, más nem. Viszont a Crash Bandicoot nem remaster-e? Vagy az azt hiszem általad említett Outcast átdolgozás, amiről még nem is hallottam korábban. Az egész alap maradt mindkettőben wireframe szintig, amit egy új engine prezentál. Még az irányítás is ugyanolyan mindkettőben, mint rég.
A RE1-gyel kapcsolatban ezt érzem én is. A RE 2 jobb játék lett szinte minden szempontból, de hiányozott nekem ez a rejtett eseményes, leágazásos misztikum. Többek közt erről is írtam a cikkben. Már majdnem két hete feltöltöttem, de sajnos még mindig korrektúra alatt van. Mindegy, addig haladok tovább a második résszel...
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Silenzio
addikt
Köszi! Legalább 4 részes lesz, ha mindenre kapok lehetőséget/időt. A RE 2 remake lesz a vége, meg némi ötletelés arról, hogyan tovább. Ma remélhetőleg be tudom fejezni Claire kampányát is, már nagyon furdal a kíváncsiság, hogy oldottak meg ezt-azt.
Tervezek utána írni a Silent Hillekről, Dead Space-ekről, meg a többi ismertebb survival horror matériáról. Várom az ötleteket.
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
krisz12071
aktív tag
Sziasztok!
Ha már ilyen jól pörög a fórum,akkor egy kis segítség kellene.
Vissza lehet jutni valahogy a rendőrőrsre lentről?
Vagy csak a harmadik medál behelyezése előtti mentéssel?Hardverapró:krisz12071 felhasználónak 51 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon!krisz120_v felhasználónak 213 pozitív visszajelzése van a Vaterán!
-
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
- -50% Lenovo ThinkPad T14 Gen 3: i5 1250P (12mag/16szál!!!),16GB,512GB,TOUCH,Win 11Pro,gari 2025.9.2.
- Samsung Galaxy S24 Ultra 12/512gb, Titánszürke, 1 hetes, csak kipróbált, 3 év garanciával, eladó!
- HP ENVY x360 15-fh0755ng Convertible - ÚJ - 15,6" notebook - Ryzen 5, 16GB, 512SSD, Win11
- Iphone 12 64GB független 94% akku
- HP PROBOOK 450 G9 (6A150EA) - ÚJ - 15,6" FullHD IPS üzleti notebook - i3-1215U, W11pro