- Fotók, videók mobillal
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Körvonalazódik a HMD Pulse Pro is
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Meater 2 Plus - medium rare
- Bemutatkozott a Motorola Edge 50 Pro
- Mézeshetek és macskák Androiddal
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi Smart Band 7 - hetedik
Hirdetés
-
Újabb inteles VGA került elő a Biostar hátizsákjából
ph Ezúttal egy 6 GB-os, helytakarékos modell lépett a színpadra.
-
Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
it Az Intel lett az első cég, amely szolgálatba állította az ASML új High NA EUV litográfiás chipgyártó eszközeit, ezzel minden riválisát megelőzheti.
-
Körvonalazódik a HMD Pulse Pro is
ma A kiszivárgott információk alapján kedvező áron, és két 50 megapixeles kamerával érkezhet a HMD egyik első saját készüléke.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qtya123
őstag
" szoval az alap a Leaf a varosi kozlekedesre kicsit eros allitas..."
Hol állítottam én ilyet?
Pusztán annyit közöltem, hogy 7 milla egy olyan használt autóért, ami oda vissza épphogy megfutja a 18. ker-4. ker távot, ha kedvezőtlen az időjárás, az nem deal.
De ha az iont nézzük az valóban 3 millió. De az meg aztán pláne második autónak való. Gyakorlatilag nem is autó, hanem egy mozgó esernyő.
Ha már a Leaf, abba még be lehet pakolni a családot és elugrasz valamelyik közeli helyre kirándulni, az ion-ba két zsugor vizet lehet betenni, nem a családot, mindezt 3 milláért. Cserébe városban jól el lehet vele mászkálni az tény.
De ezek a 7 millás Leafek, 3 millás Ionok egyszerűen ár/érték/funkcióban nem jók. Van egy autód, amely akárhogy is nézzük nem túlzottan multifunkciós, cserébe rohadt drága.Én erre a célra vettem egy Swiftet második autónak még 2018-ban 200e Ft-ért. A ma napig azzal megyek be a belvárosba, ha dolgom van.
Költeni annyit költöttem rá, hogy alváz+üregvédelem, hogy ne rohadjon szét. Meg évente kicserélem az olajat+szűrőket amelynek anyagára 10e Ft-ban megáll.
Ja bocsánat, kicseréltem egyszer az injektort, annyi hibája volt. Az 25e Ft-volt.
Továbbá mikor kellett az 5 ajtós előnye a szedánommal szemben, akkor nyugodtan beülhettem és elmehettem vele az ország másik végére a cuccért. Míg egy jóval drágább Leaf vagy Ion erőteljes logisztikát igényelt volna, hogy meddig oké a hatótáv.Több millió Ft a difi a Swift és az Ion között, de oké válasszunk egy olyan városi kis rohangálós autót, amiben klíma is van, hogy a komfort egyezzen az Ion-al, akkor is kb 2.2-2.5 millió Ft a difi. Soká lesz, mire egálba kerülnek, mert az elektromossal olcsóbb egy km megtett út.
Emiatt én jelen állapotában az ár/érték arány miatt nem érzem jó üzletnek az ev-ket és amennyiben ez a multifunkció vesztés és aránytalanul magas ár még 2035-ben is esetleg így állna mint jelenleg, hát akkor az nem szerencsés.[ Szerkesztve ]