Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Qtya123

    őstag

    válasz axioma #117 üzenetére

    Ha 20% ev lesz, akkor ahhoz azért már kell bőven töltési lehetőség.
    Főleg pont azért, amit írsz: "a napi 20-30 km-t meg nem 2+ ora visszatolteni"

    A benzin/dízel nem fog naponta a töltőn dekkolni, ellenben a jelen ev-k esetén választhatsz: Vagy töltöd rövid ideig és akkor 20-30 km-t mehetsz el vele és minden nap ezzel szórakozol, tehát kevesebb az ev, mint a robbanómotor, de azoknak jóval többször kell igénybe vennie a töltőpontokat, ellenben a benzinkutakkal. Vagy töltöd ritkábban, de akkor nem 5 percet fogsz állni a kútfejen.

    Van nálunk is a cégnél Leaf. 2017-es ha jól emlékszem. Néha használom is. Ha rossz az idő, fűtesz, világítasz, párátlanítasz, ablaktörlő megy, akkor egy 18. ker-4. ker távon 100%-os töltéssel indulj útnak, mert oda-vissza karcos lesz. Utána meg dekkol egy jó darabig a fali töltőn.
    És mindez használtan jelenleg 7 millió Ft-ot súrolja. Ez kinek jó? Annak aki nem fog vele kimozdulni a városból kvázi soha és hajlandó 7 milliót kifizetni arra, hogy egy ilyen második autója legyen.
    Ez véleményem szerint egy átlag költségvetéssel rendelkező családnak/személynek nem jó. Nem áll arányban az összeg a felhasználhatósággal/funkcióval.

    Mi is arra használjuk az esetek 90%-ában, hogy a területen, ahol van a "cég" ott mozgunk vele 4 km-es távokon egyik irodától/épülettől a másikig, ha kell.
    Ha kimegyünk a városba a benzines autókba ülünk.

    És egy alap autó. 7 millióért teljesen más kategóriák vannak a robbanómotorosok.
    Ez így nem deal.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák