Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • updog

    senior tag

    Mondjuk ez pont egy eset. Szomorú és ugye OP számára 100% elb*** (baltázott ;]) élmény. De részükről meg bőven <1% amikor ez van, én már csak oda (vagy más hasonló csomagautomatába) vagyok hajlandó cuccot küldeni és kérni, pl. Posta örökös tiltólistán van küldés és fogadás terén is, futárral is csak ha nekem küldenek, akkor majomkodok (illetve pont nem én, kínlódjon vele a feladó).

    Egyszer nekem is dobott hibát egy automata, ráadásul ilyen kora reggel mert csak akkor esett útba, gondoltam bepróbálom az automatára írt számot, azonnal felvették, távolról rebootolták, és már működött is.

    De amúgy #5mephi666 megoldása valid: első az ügyfél, ha kötik az ebet a karóhoz hogy márpedig nem az ő hibájuk és senkinek nem fognak téríteni semmit (még ha igaz is, hogy full kívülálló okokból történt a hiba), ilyet akkor sem csinálunk ügyféllel.

    [ Szerkesztve ]

    "Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"

Új hozzászólás Aktív témák