- One mobilszolgáltatások
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Yettel topik
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Honor Magic V2 - origami
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- iPhone topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Mártógyurma #67 üzenetére
"A Rage meg hiába érdekel akármennyire, ha nem elég neki egy GTX 460 hogy 1280x1024-ben 4xAA-el akadás nélkül játszhassak vele; csókoltatom Carmack bácsit.."
Hát ez roppant kellemetlen lenne
Reménykedek azért ennél többet tudnak majd optimalizálni PC-re.
-
Mártógyurma
tag
válasz
Mártógyurma #67 üzenetére
LOL. Sry. most néztem milyen hülyeséget írtam; GTS480( asszem ilyen nincs is) helyett 8800 GTS-re gondoltam..
-
Mártógyurma
tag
Nem, én IE miatt veszek..
Nem úgy értettem, hogy nem játék miatt veszek. Viszont csak egyért miatt biztosan nem. Másrészt vagyok olyan türelmes, hogy ne vegyek meg egy friss játékot, csak ha már aktuális a gépfrissítés, Illetve új játékokat egyátalán nem veszek, inkább megvárom a fórumokon, hogy a türelmetlenek (már akik megvették " on day1") hogyan szidják, mert szaggat stb.. Én féláron vasárolok, (Nagyon ritka kivételek vannak.).
GTS480 volt az utolsó csúcskari amit megvettem (éppen a mocsok Crysis miatt),
majd látva, hogy mennyire szaggat a játék konstatáltam, hogy pénzkidobás az egész...
Főleg most hogy -SZERINTEM- még mindig nincs semmi/számottevő grafikai úgrás DX9 óta (csak vetetik a sok DXmillió kompatibilis kártyákat) egyre jobban bebizonyosodni látom a fönti "konzekvenciámat".
Ráadásul Abu85 mester írásai (pl.: a Crysis2 kapcsán is) is alátámasztják az "ezért a játékért új karit veszek" hozzáállás baromság voltát.
Egy szó mint száz nincs pénzem az Nvidia-t/Ati-t gazdagítani, megondolom, hogy megéri-e megvenni valamit.
A Rage meg hiába érdekel akármennyire, ha nem elég neki egy GTX 460 hogy 1280x1024-ben 4xAA-el akadás nélkül játszhassak vele; csókoltatom Carmack bácsit.. -
válasz
Mártógyurma #64 üzenetére
miért, te mikor veszel új hardvert? amikor már nem fut el egy játék. vagy kettő. vagy 10. de végső soron a játék miatt. mert a Firefox egy Pentium 3-on is vígan szaladgál....
-
Coccer
tag
Köszi a kiegészítést.
Én arra gondoltam, illetve azért írtam ezt, mert míg Carmack-nak ez a problémája, addig más - általad is leközölt hírekben - a kirajzolható parancsok számának növeléséért, míg megint mások az élsimításbeli nehézségekért "hisztizik", és így tovább. Szóval meglátásom szerint mégis csak annak kellene fejlődnie vgy átalakulnia, megváltoznia, hogy ezt a konzolokhoz mért erőfölényt ki is tudják megfelelően használni. Gondolom Carmack problémájára nem csak az APU-féle és ehhez hasonló elgondolás az egyetlen kézenfekvő megoldás.
Az, hogy Carmack úrnak problémás a megatextura alkalmazásánál a gpu és a memória közti kommunikációs távolság.... hát, talán azért ő Carmack, hogy ezt a csapatával megoldja.
Nekem annyi lesz a problémám, hogy megtaláljam a rendszerem és az ID Tech 5 közti legjobb beállítást, ahol még talán nem lesz érezhető az általad is említett "mikro akadás". Mégis..., ha egy boxon jobban fog menni, mint Pc-n, akkor ez esetleg már megint csak a "no comment" kategória nálam.
BiP: értelek. Biztosan meglehetne írni (csak több meló kellene hozzá), de amíg pld. a külső vinyónál is fat32-őt használ fájlrendszernek a ps3, addig ezt ne várjuk el tőlük. Persze kisebb mókkal ez áthidalható, de az megint csak nem hivatalos. Szóval szerintem ott az OP. rendszer is szab nehezítő körülményeket a játékíróknak. (illetve az alapkoncepció szerint lehet azért esett fat32-re a választás és azért nem lehet hivatalosan belső vinyóra felmásolni teljes lemezeket, mert más úton ellenőrzi a másolásvédelmet, stb.! Hack-elt ps3-nál pld. egy rátelepített szoftver oldja csak ezt meg, és több esetben kér ellenőrzésre egy eredeti lemezt a meghajtóba indításkor. Franc se tudja, ennyire nem mélyültem még el a ps3-ban, csak megoldottam házilag, hogy a gyereknek jó legyen!
)
-
Arena87
aktív tag
válasz
huskydog17 #58 üzenetére
Tech. 3-nál com_maxfps 90-re volt korlátozva. Tech 4-nél is szerintem ennyinél.
Ez a 60FPS nem azért 60 FPS, mert ennyit engednek meg, hanem mert "ennyire" lesz optimizálva. Ha ezt a korlátozást feloldod lehet, hogy 70-80 FPS-ed lesz. Szerintem.
De ahogy abu is mondja a Vsync miatt is lesz 60 FPS-re belőve.(#60) huskydog17 Igen.
-
huskydog17
addikt
Én úgy emlékszem, hogy alapértelmezetten a V-Sync nem volt aktiválva, szóval nem volt limit, legalábbis a Doom 3-nál.
A fix 60 FPS-nek (V-Sync) legalább ott a hatalmas előnye, hogy nem lesz képtörés.Arena87: A Q3-nál alapértelmezetten be volt kapcsolva a 90-es limit? Mondjuk én ott manuálisan 60-at állítottam be magamnak.
Majd kiderül, de ez mindenképp előnyös és okos húzás. -
BiP
nagyúr
válasz
huskydog17 #58 üzenetére
Akkor én emlékszem rosszul, hogy pl. a Doom3 (ill. a Tech4-en alapuló Quake4 és Prey) is 60fps-re volt limitálva defaultban? (még ha ezt ki is lehetett iktatni)
-
BiP
nagyúr
válasz
huskydog17 #53 üzenetére
Az id software korábbi PC-s játékainál is ez volt a bevett gyakorlat.
(igaz, emiatt benchmarkként nem használható, de ez nem is szempont) -
Vico87
tag
válasz
julius666 #55 üzenetére
Csak mert nagyon félrevezető módon és pontatlanul (sőt néhol egész más) vannak dolgok a cikkben, ahhoz képest amit Carmack mondott.
Dicséretes, hogy valaki veszi a fáradtságot összefoglalni egy másfél órás videót, de az nem jó, ha félrevezető...@huskydog17: Mindhárom platformra 60FPS-t ígér. A videó nagy részében arról mesél, hogy egyes platformokon milyen nehézségek voltak ennek eléréséhez. Még azt is mondta, hogy mivel a PC verzióra több idejük van, ott többet tudnak finomhangolni.
-
eL Geri
őstag
válasz
Mártógyurma #48 üzenetére
Ebben nagyon könnyen lehet igazság!
Gondoljunk csak bele, az ID is, és pl. az Unreal is a motorok liszenszeléséből szedi a nagyobb bevételét. Ugyanúgy mint az elődöknél, ennél a motornál is könnyen lehet, hogy a jövőre készültek és pl. amikor 3-4 év múlva jönnek majd ki más játékok, amelyek ezt a motort használják, na még akkor is tökéletesen naprakészek lesznek, épp hogy akkor érnek majd révbe. -
huskydog17
addikt
Ez a fix 60 FPS PC-re is vonatkozik? Úgy értem ha az adott konfiguráció nagyobb sebességre is képes volna, akkor sem fog több képkockát generálni a motor?
Ha igen, akkor ez PC-nél azt jelenti, hogy egy egyfajta V-Sync alapból aktív lesz?Mondjuk én úgy gondolom, hogy ez nagyon okos, pontosabban talán a legokosabb megoldás, ugyanis egy játékhoz totál felesleges a 60-nál magasabb FPS érték. A 60 alatt pedig tényleg nem annyira folyékony a játék. Ez a tökéletes érték.
-
válasz
Mártógyurma #48 üzenetére
erről beszél is a videóban. hogy anno amikor kijött a GLQuake, gyakorlatilag alig volt hardver ami futtatta volna. a hardvergyártók hozzá igazították a termékeiket és a játékosok őmiatta vettek új VGA-t. és igen: Carmack az az ember, aki ezt megteheti
-
BiP
nagyúr
Lehet, hogy félreértettél. Engem nem az a része érdekelt, hogy egy meglévő játékot fel lehet-e tenni teljesen - ill. közvetve igen, hogy van-e már ilyen játék.
Hanem hogy meg lehet-e egyáltalán így írni, (miért ne lehetne?!), mert hogy Carmack arra hivatkozik, hogy ez a PS3 nagy hátránya az XBOX-szal szemben a Megatexture-t illetően, hogy nem lehet az egész játékot a HDD-re tenni, hogy onnan gyorsabban tölthesse a textúrát.
Ezért csodálkoztam, hogy ez miért probléma Carmacknak?Brown ügynök: "véleményem szerint nem rossz a Rage grafikája, de az új Unreal Enige sokkal jobban tetszik."
Arra az Unreal Engine-re gondolsz, ami még nincs kész, ill. még pár év, mire egyáltalán játék lesz belőle? (és a demózott változathoz 3db gtx580 kell?) -
Brown ügynök
senior tag
válasz
Mártógyurma #48 üzenetére
Ezt én sem értem. Ha egy weboldalt építek nem várom el, hogy mindenkinek 10 megabites netje legyen, és legyen fent flash, silverlight, stb. Inkább egyel számolok és próbálom minimalizálni az ügyfél oldalon szükséges erőforrást, persze úgy, hogy stílusos maradjon.
Bár lehet, hogy egy grafikai motor megterzevésénél ez nem számít. Személyes véleményem szerint nem rossz a Rage grafikája, de az új Unreal Enige sokkal jobban tetszik.
-
Mártógyurma
tag
Nem tudom, milyen szempontok mentén történik egy graf. motor megtervezése, de ha én csinálnám (LOL
, a hardverekhez/ hv.trendekhez tervezném. Nem várható várható el, hogy az én programozási logikámhoz igazítsák a hardverfejlesztés irányát. Kicsit az jön le nekem (teljesen laikusként) mintha nem a mostani konfigurációkra/Pc-kre írta volna ezt a motort..
De persze lehet, hogy teljesen félreértettem a dolgokat.. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
julius666 #45 üzenetére
[link] - Az Intel Dynamic Resolution Rendering eljárását használják. Persze, lehet, hogy elérhető lesz a hagyományos statikus felbontásállítás is.
(#39) Mártógyurma: Carmack arról nem tehet, hogy a mai GPU-k nem kezelik a virtuális memóriát. Ezért kell rengeteg kompromisszumot kötni a motorban. Az IGP-k sem ideálisak ide, de közvetlenül a rendszermemóriához kapcsolódnak, vagyis a megatextúrázás aktuális implementálása szempontjából jobb megoldások, mint a PCI Expressre kapcsolt GPU-k.
(#46) Coccer: Carmack problémája, nem elsődlegesen az API. Az ID Tech 5 esetében maga a dedikált GPU és a rendszermemória logikai távolsága jelent elméletben negatív hatást, ezért trükközik az öreg a fix 60 fps-sel és a 60 Hz-re szabott teljes szinkronizációval.
-
Coccer
tag
De! Multiman-nak hivják.. cseppet warez, ugyanakkor a hdd-n lesz a teljes game (vagy külső hdd-n).
Hivatalosan felejtős a cucc....
De ettől még nem veszek semmilyen konzolt, max egyel kevesebb játék (ha szarul fut) amivel pc-n próbálkozni fogok.
Ha a következő generációs konzolokig nem történik meg az a bizonyos API-forradalom pc-n, már csak leshetjük pár év múlva a számitogépen való játszogatást - új cimekkel.
Remélem nem hagyják cserben az embereket ezen a fronton, mert összességében egy konzol NÁLAM nem tudja megütni a szükséges mércét... Azért a pc-s szabadság, a multitasking hatékonysága és a "lego-s játszadozás" varázsa konzolon sosem lesz az igazi egy gyökereiben is pc-re született egyénnek, mint pld. nekem. És ezzel sokan vagyunk igy vagy hasonlóan szerintem.
Jó a konzol, szép a konzol, jókat szórakozunk haverokkal... de ugyanezt pc-n is meglehet tenni, ami viszont a 90-es évek elejétől létezik a háztartásunkban. Kontroller ehhez is van, ergó az exkluziv cimeken kivül semmilyen előnyt nem mutat nekem a konzol. Sőőőőt...
-
julius666
addikt
válasz
Mártógyurma #39 üzenetére
Igazából a videóból kiderül, miért nem annyira kiemelkedő a látvány: a fejlesztés legelején úgy döntöttek hogy ragaszkodnak a 60 fps-hez. Ő maga mondja hogy sok minden lehetett volna sokkal szebb ha alább adnak és azt mondják 30 fps elég (mint a legtöbb jó grafikájú AAA-s címnél), de nekik fontosabb volt a "smooth gameplay". Mondjuk felbontásról nem emlékszem hogy mennyi szó esett, beszélt valami dinamikus felbontásváltoztatásról (attól függően hogy mennyire összetett az adott jelenet), de azt mintha PC-hez mondta volna (még egyszer azért nem nézem végig hogy kikeressem, majd valaki kijavít
).
Az eddigi videók szinte mind a konzolos változatból vannak, az meg bitmágia ide-vagy oda, nem képes sokfajta nagy felbontású textúra tárolására, ami az alkalmazott technológia lényege lenne. A PC-s verziót persze kíváncsian várjuk, de a konzolos verzióból eddig látottaktól különösebben nekem sem esett le az állam valóban.
-
BiP
nagyúr
PS3-on nem lehet úgy megírni, hogy mindent tegyen fel HDD-re?
-
mephi666
nagyúr
válasz
Mártógyurma #39 üzenetére
nem az ő hibája, hogy próbál "tökéletes" motort készíteni a csapatával, viszont 2 platform (pc+ps3) nem igazán jó alá
...még szerencse, hogy nemrég szereztem box-ot... már csak a kontrolleres irányítással kellene "megerőszakolnom" magam és akkor valószínűleg box-ra veszek rage-et (a jelenlegi pc-men valószínűleg rángatózna szépen és olcsóbb így, mint fejlesztgetni)
#42: ez számomra is fura, mert boxnál működik, hogy a komplett játékot felrámolod a hdd-re, a lemez pedig csak az indításkori ellenőrzéshez kell... de ps3-nál azt a hibát is kiemelte, hogy a memória nagy részét fölzabálja az oprendszer
...ez sem pozitív
-
kisbalázs
tag
Jaja nagy arc a csóka csak valahogy a rakétái nem nagyon mennek
-
Mártógyurma
tag
Nem igazán értek a grafikai motorok készítésének mibenlétéhez és az angolom is gyenge,
de ahogy itt kiveszem a kommentekből; John Carmack bácsinak sikerűlt egy olyan motort megalkotnia, ami a videók alapján grafikailag szépnek tűnik, de egyátalán nem kiemelkedő,
és a mai hardverek sem a legoptimálisabbak a futtatására.. ..Ez nem tűnik túl dícséretesnek... -
Chp
őstag
Ó igen, a mester...
-
julius666
addikt
Hú ez nagyon érdekes volt
-
kpal
nagyúr
válasz
- = Zk = - #1 üzenetére
ja én is nagyon bírom Őis olyan mint akik alkottak egy történelmi mérföld követ pl. : Concord repülő vagy a Buggati Veyron .
-
Sandormaster
aktív tag
Hmm...belegondolok hogy 1999 december 2 -án mikor kijött a Quake 3, akkor találkoztam először a nevével, azóta eltelt pár év, érdemes megnézni a Wikijét elég komoly képek vannak róla
Ilyenkor kicsit én is úgy érzem hogy részese voltam valaminek, még ha csak felhasználói részről is
Ugyanakkor nem tudom mennyire kifizetődő ez a hosszú fejlesztési idő amolyan régimódi szinten, de hát az ID már csak ilyen -
Phvhun
őstag
Áj.. blabla.. áj, ái ..blablaa.. áj ái áj blablabla
-
ad1: még szerencse, hogy te tudod, hogy én mit akarok írni/kifejezni/gondolni
ad2: mondj kérlek egyetlen okot, ami miatt Apple-flémet kellene indítanom egy kurvára irrelevéns topikban
ad3: ha már úgyis ennyire ismersz, akkor tudhatnád, hogy ha baromságot írok/mondok, azt mindig elismerem, ma is előfordult, kétszer is. ezt nem ismerem el.de ha annyira rohadtul zavar, kimoderáltatom, mielőtt még valaki érzékeny lelkű belém köt emiatt...
-
ha ettől boldogabb leszel: "igen, baromi fölöslegesen, a témához egyáltalán nem kapcsolódóan, a kedvenc programozóm beszédének topikjában Apple-flamet akartam indítani, mert erre szoktam kiverni. be is készítettem már egy százas csomag zsepit, de miattad nem lesz már belőle semmi. francba."
-
-
- = Zk = -
félisten
válasz
Runner_fxr #23 üzenetére
érdekesen. mégsem a világ leggazdagabb embere, mégis fiatalos.
ellenben páran marha öregek -
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem azt mondta, hogy az Intel IGP-i a csúcsok, csak a megatextúrázás esetében a különálló GPU problémás. Erről beszélt Eric Demers is nemrég, és a lehetőségek kiterjesztése érdekében az új generációs GCN architektúrában bevezetik a Partially Resonant Textures eljárást, és lehetővé teszik a GPU-nak az x86 virtuális címtér és virtuális memória kezelését. Ezzel jöhetnek a teljesen hardveres megatextúrázó és a hardveres textúra streaming algoritmusok. Jelenleg ilyen GPU nem létezik, így az IGP-k számítanak jobbnak az ID Tech 5-ben alkalmazott megatextúrázásban, mivel közvetlenül szerezhetik a rendszermemóriából az adatokat, míg a GPU-k csak közvetve. Ez elsősorban nem a sebességben, hanem a rendszertelen mikroakadásokban mutatkozhat meg, amiket az okoz, hogy a GPU számára jelentősen több idő elérni a szükséges adatokat, mint a rendszermemóriából táplálkozó IGP-nek. Ezért lesz a teljes motor szinkronizálva, vagyis fix 60 fps-re készítve. Fölötte problémás lesz a működés, lehet, hogy nagyobb lesz az fps, de érzésre olyan lesz, mintha akadozna.
-
válasz
- = Zk = - #1 üzenetére
A sok millió dollár konzerválja!
-
RyanGiggs
őstag
válasz
Brown ügynök #15 üzenetére
Na ez a játék miatt kértem anno hogy cseréljük le a C64-et, PC-re!!!
Akkoriban picit más árak voltak, a 14"-os moncsim 50k, a CD-Romom 16k volt!
Persze a gép egy kőkemény 386-os volt, ami simán vitte a játékot.
Ezzel csak annyit akartam mondani, hogy elég nagy hatással volt rám John! -
M3Ny3'T
senior tag
válasz
Butcher-HUN #18 üzenetére
De a szerkesztés gombhoz nincs.
-
eXodus
őstag
Carmacknak is éppen úgy változik a véleménye, amilyen napja van. Elhiszem h több bevétel jön konzol verzióból, de technikai szempontól nem kellene ennyire szembemennie a pc-vel. Példának ott van a rage. Elég sok helyen ocsmány, elmosott textúrák vannak, pedig még csak az általuk vágott/kiadott videókat láttuk. Remélhetőleg PC-n azért jobb lesz.
(Azt azért nem feltételezem h az éppen aktuális "támogatójuk" felé irányul a szimpátiája.)Az oké h az integrált gpukban látja a jövőt, de itt a jelenlegi intel megoldásait emlegetni... nc
A videót még nem néztem meg, de ha majd megtörténik, remélem választ kapok ezekre a "furcsa" dolgokra. -
Butcher-HUN
senior tag
válasz
Brown ügynök #15 üzenetére
Hú ez nagyon dúrva! Szerintem tartsd meg mert később sokat fog érni nekem elhiheted én régiségekkel foglalkozom van érzékem az ilyenhez
-
Butcher-HUN
senior tag
válasz
Necroman_Mk2 #12 üzenetére
Nem félek attól hogy nem fog futni
-
Brown ügynök
senior tag
Ezt csütörtökön találtam. Nektek megvan eredetiben?
-
]Phobos[
senior tag
válasz
Necroman_Mk2 #12 üzenetére
Akkor majd futtatjuk kis ablakban, ennyit a megatextúrákról
Viccet félre téve, remélhetőleg eléggé optimalizálva lesz, főleg, hogy annyira nem büntetős a grafikája. -
Löncsi
őstag
válasz
Butcher-HUN #11 üzenetére
Iphone-os és a multiplatformos Rage-nek mi köze egymáshoz?
-
Necroman_Mk2
őstag
válasz
Butcher-HUN #11 üzenetére
Ne feledd, hogy ott a kisebb a felbontás...
-
na most nem tudom, hogy nem figyeltél, nem értetted, vagy egyszerűen nem nézted a videót, de kb háromnegyedében arról beszélt, hogy milyen akadályokat küzdöttek le annak érdekében, hogy mindenhol jól fusson és jól nézzen ki.
videóhoz ha játékfejlesztő vagy, akkor ez a videó egy baromi érdekes betekintés egy AAA cím fejlesztésébe, annak mindennapjaiba. ha nem értesz ehhez, akkor fölösleges megnézni, csak elpazarolnál másfél órát az életedből
[ Módosította: #65675776 ]
-
F34R
nagyúr
Vistaboy
id Software fó programozója
főelég jó dolog de most quakecon-on is a rage-t kell ajnározni, én kíváncsi lettem volna mit tartogat még egy régi játék ráncfellvarva vagy valami hasonlót.
most ez a konzol mizéria is érdekes nem is a pc-t hajtogatja , érzésem szerint ez is egy optimalizálatlan játék lesz , felesleges akármilyen hardware-t is rááldozni. -
olbaidhun
őstag
válasz
Butcher-HUN #2 üzenetére
Tisztelet a Mester előtt, ha ő azt mondja, h konzolcsere, akkor goo
-
Butcher-HUN
senior tag
válasz
- = Zk = - #1 üzenetére
FPS játékok szülőatyja! A mester! Én is nagyon tisztelem őt
-
- = Zk = -
félisten
ez a faszi nem öregszik, és még mindíg úgyfest, mint egy tizenéves
de imádom és tisztelem Őt
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- E-roller topik
- Filmvilág
- Milyen légkondit a lakásba?
- MasterDeeJay: Kínai DDR5 ajánlható?- Puskill PSK-D5M6400BH-16G
- One mobilszolgáltatások
- Okos Otthon / Smart Home
- Sorozatok
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- CONTAX ZEISS AUTOFÓKUSZOS OBJEKTÍVEK SoNY E vázakhoz
- PRÉMIUM switchek - billentyűzet kapcsolók - TÖBBFÉLE (linear, tactile, silent, clicky)
- Honor Pad X8a 64GB, Újszerű, 1 Év Garanciával
- MakulátlanGaranciális MSI Cyborg GAMER 15,6"144Hz!i5 13420H(12X4,6Ghz)RTX 4050 6GB VGA,16GB DDR5 RAM
- LG OLED evo C2 65 4K TV Media Markt Garancia
- 122 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S21/Samsung Galaxy S21+/Samsung Galaxy S21 Ultra
- Bomba ár! Dell Latitude E6430 - i5-3GEN I 8GB I 320GB I HDMI I 14" HD I Cam I W10 I Garancia!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- Thinkpad X230 legenda: i7 CPU, IPS kijelző, 12 GB, dupla SSD, magyar villbill, webcam, fingerprint
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest