Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • nemlehet

    őstag

    Mint volt service deskes én így látom:
    Szerintem a probléma kettős:
    Az öregebb generáció nem szeret emailezni, ők telefonálni szeretnek. Sőt egyes országokban kifejezetten a telefonálgatásnak van kultúrája, mert szerintük csak és kizárólag akkor történik valami ha ők beszéltek egy élő emberrel. Pl a németek nagyon szeretnek telefonálni, de pl a spanyolok is.

    A másik, hogy a legtöbb embernek nem megy az értő olvasás, se ügyfél, se SD oldalon. Tehát nagyon sokszor elbeszélnek egymás mellett és megy a felesleges időhúzás, mert egyik se tudja kinyögni hogy mit szeretne, vagy mi hiányzik az ügyintézéshez.
    Alpont ide, hogy egy SD-n sokszor az email a legalacsonyabb prioritású csatorna, tehát csak akkor foglalkoznak vele ha épp ráérnek és nincs kávészünet sem. Ergo egyes helyeken kb soha, csak pár havonta shift del..
    Még egy alpont ide, hogy ha még van aki foglalkozzon is vele sokszor nagyon körülményes kötelező formulákat kell használni, hogy "hivatalosnak nézzen ki". Ezért sokszor 1-2 soros közölnivaló mellé van 1 oldal corporate bullshit udvariaskodás.

    Személy szerint én is sokkal jobban szeretem az emailt mert visszakereshető, de nem működik jól. Szerintem még 1-2 generációnak fel kell nőnie akiknek már nem fontos a telefon, hogy ennek is megfelelő kultúrája alakuljon ki.

    Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3

Új hozzászólás Aktív témák