Hirdetés

Keresés

Hozzászólok Aktív témák

  • Kinder

    senior tag

    :((( :((( :((( :((( :((( :((( :((( :((( :((( :((( :((( :(((
    Annyira okosak vagytok, hogy a benyás 4 milla, ez az elektromos meg 8,5 milla, de jujj, nem éri meg.
    Csak az fapad 60 lóerő, az elektromos pedig fullos, 130 lovas.

    Aztán, ugyanannyi az üzemanyag.... lótúrót.
    Hidegben a benzines sem 5 litert eszik, főleg nem beindítás után az első 4-5 km-en, hanem akkor kb annyi károsanyagot pöfög ki, mint egy villanyautó full legyártása.
    Melegben meg az elektromos is többet megy el, megint nem jó a matek.

    Aztán a villanyosra utána nem költesz ám.
    Pl nincs kettős tömegű lendkerék szétesés ( van benzinesben is ), nincs olajcsere, nincs vezérműszíj csere, nincs ad-blu beöntés 10 tankolásonként, nincs nemhogy féktárcsa, de fékbetét csere sem az első 100k km-en, nincs parkolási díj ( tudom, most semmire sincs, de majd lesz ), nincs akkucsere sem milliárdokért, mert nem fosik be 200k km után sem.

    Ablaktörlő lapátot veszel, ablakmosó folyadékot, és esetleg téli/nyári gumit.
    ( De ezt minden autóra kell, hajtsa bármi, ez nem plusz költség )

    És nem pöfögsz lokálisan semmit, vagy nem ébreszted fel a lakótelepet hajnali háromkor minusz 10 fokban a tíz perces melegítéssel a parkolóban, ellenben előmelegítheted, leolvaszhatod a jeget róla, míg otthon felöltözöl/megkajálsz és leérsz a kocsihoz, és ehhez nem kell sok pénzért webastót vagymit belerakatni.

    Ez a jövő, sőt, nem is a jövő, az már a jelen, felesleges ellene kárálni, terjeszteni a hazugságokat, "véletlen" elhallgatni az előnyöket, mert csak magatokat minősítitek.

    Persze, ha mindenki napi 600 km feletti távot megy, akkor nem szóltam. ( Az emberiség maradék 99,9999999999999999999999999999999999999%-nak ez a kis Peugeot 208e is tökéletesen megfelel. )

Hozzászólok Aktív témák