Hirdetés

Keresés

Hozzászólok Aktív témák

  • cousin333

    addikt

    válasz <Lacy85> #41 üzenetére

    "A 4-5-600 lóerős Tesla-k is 110-es tempóval mennek pályán, hogy ne merüljön le az autó."

    Kivéve persze, ha nem. Egyébként pont nem sokszáz lóerőről beszélt. Egy 1000 LE-s autóval is lehet lassan menni, ellenben egy 50 LE-sel nem tudsz sportosan. 4-5-600 LE alapvetően benzinesben is felesleges.

    "Városban meg még fontosabb a lóerő 50-60 km/h tempó mellett."

    Városban miért ne számítana a dinamizmus? Mondjuk pont ez az a terület, ahol a villanyosok kenterbe verik a belsőégésűeket.

    [ Szerkesztve ]

    "We spared no expense"

  • 8th

    őstag

    LOGOUT blog

    válasz <Lacy85> #41 üzenetére

    Vagy még annyival sem. Én az átlagnál jóval többet és hosszabban autópályázok. Rendszeresen látok dobozos furgonok seggébe tapadva annak szélárnyékában autózó e-autósokat. 120-as tempóval bőven féktávon belül követni valakit akár több tíz kilométeren át csak, hogy nyerjen az illető néhány kilométernyi hatótávot enyhén szólva elég balesetveszélyes. Az még szebb amikor a külső sávban a teherautók szélárnyékába megbújva autózik valaki ~90km/h-val a méregdrága elektromos autóval mert spórolni kell a hatótávval. Amikor elmegyek mellettük látom, hogy sokuknál résnyire le van eresztve az ablak tehát klímázni sem klímáznak mert az is fogyaszt. Inkább közvetlen közelről nyelik egy kamion kipufogógázait 50-100 kilométeren át csak mert spórolni kell az amperral. Darwin díj. És az ilyen fazonok bizonygatják, hogy keresztbe kasul be lehet autózni az országot elektromos autóval mindenféle kompromisszum nélkül. :DDD

    Életem azon szakaszába léptem amikor ha azt mondod nekem, hogy 1+1=3 akkor én elfogadom és leszarom, hogy hülye vagy.

Hozzászólok Aktív témák