- Poco X6 Pro - ötös alá
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Telekom mobilszolgáltatások
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
Hirdetés
-
Ízlésesre sikerült a Galax alacsony profilú GeForce RTX VGA-ja
ph A hónap végén a felkelő nap országában debütáló, AD107 lapkára épülő modell talán az európai piacra is megérkezik.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Xbox-ra tart végre a Kena: Bridge of Spirits?
gp Az amerikai korhatár-besorolás oldalán bukkant fel a játék új kiadása.
Új hozzászólás Aktív témák
-
cousin333
addikt
"A 4-5-600 lóerős Tesla-k is 110-es tempóval mennek pályán, hogy ne merüljön le az autó."
Kivéve persze, ha nem. Egyébként pont nem sokszáz lóerőről beszélt. Egy 1000 LE-s autóval is lehet lassan menni, ellenben egy 50 LE-sel nem tudsz sportosan. 4-5-600 LE alapvetően benzinesben is felesleges.
"Városban meg még fontosabb a lóerő 50-60 km/h tempó mellett."
Városban miért ne számítana a dinamizmus? Mondjuk pont ez az a terület, ahol a villanyosok kenterbe verik a belsőégésűeket.
[ Szerkesztve ]
"We spared no expense"
-
8th
addikt
Vagy még annyival sem. Én az átlagnál jóval többet és hosszabban autópályázok. Rendszeresen látok dobozos furgonok seggébe tapadva annak szélárnyékában autózó e-autósokat. 120-as tempóval bőven féktávon belül követni valakit akár több tíz kilométeren át csak, hogy nyerjen az illető néhány kilométernyi hatótávot enyhén szólva elég balesetveszélyes. Az még szebb amikor a külső sávban a teherautók szélárnyékába megbújva autózik valaki ~90km/h-val a méregdrága elektromos autóval mert spórolni kell a hatótávval. Amikor elmegyek mellettük látom, hogy sokuknál résnyire le van eresztve az ablak tehát klímázni sem klímáznak mert az is fogyaszt. Inkább közvetlen közelről nyelik egy kamion kipufogógázait 50-100 kilométeren át csak mert spórolni kell az amperral. Darwin díj. És az ilyen fazonok bizonygatják, hogy keresztbe kasul be lehet autózni az országot elektromos autóval mindenféle kompromisszum nélkül.