Hirdetés

Hozzászólok Aktív témák

  • Tigerclaw

    nagyúr

    Tetszik, hogy egy szolid kozeputnal maradtak a teljesitmeny, gyorsulas, vegsebesseg, akku kapacitas es suly teren. Talan szolidabb mint megszokott, de akiknek az auto inkabb kozlekedesi eszkoz, azoknak ez eleg lesz. Szerencsere nem vittek le a fapad szintre ezeket a parametereket.

    Az viszont latszik, hogy az elektromos autokba az extra suly miatt joval komolyabb futomu kell, ami itt nincs meg teljes mertekben.

    Zavaro hogy a megteheto ut nem csak a vezetesi stilustol, de az utazosebessegtol is erosen valtozik. Az nem idealis, hogy mar 130-nal is buntet az auto, mert ha tobben vesznek le az autopalya tempobol, az rengeteg felesleges elozest general majd, ami tobb potencialis balesetet jelent.

    Fura hogy mig a benzines es gazolajos autok eseten - jo okkal - kereszteshaborut hirdettek a specifikaciokban megadott parameterek tartasaert, mint a kibocsajtas, vagy a fogyasztas, lathatoan az elektromos autok eseten nem zavarja az EU-t, hogy sok gyarto eleg komolyan hamis hatotavot es fogyasztasi adatokat ad meg, nem csak a prospektusokban, de az auto informacios rendszereben is. Persze tisztelet a kivetelnek. Vannak akik nem kamuznak. Vajon ez az engedekenyseg csak az e-autok bevezetesenek elosegitesere van, vagy egyszeruen meg nem erkezett be eleg panasz az EU fogyasztovedelemhez, hogy reakciot valtson ki. Ugyanolyan komolyan szabalyozott pados es valos forgalmas fogyasztas meres kellene, mint a belsoegesu motoros autoknal.

    [ Szerkesztve ]

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

Hozzászólok Aktív témák