Hirdetés

  • Marvel Rivals - Középpontban Loki

    gp Az ingyenes hero-shooter elsőként csak PC-re érkezik, de pontos dátumot még nem kaptunk.

  • Új órával készül a Black Shark

    ma A Xiaomi gaming brandje az S1 Pro formavilágát viszi tovább, amit immár MIL-STD szabványokkal egészít ki.

Új hozzászólás Aktív témák

  • cousin333

    addikt

    válasz forumpista #44 üzenetére

    Ezen extrák jó része a benzines változatokban is benne van. Az ilyen mindenes platformokba (benzines, dízel ,hibrid, elektromos ugyanabban a kasztniban) már minden rendelkezésre áll. De nyilván egy tisztán villanyos sem maradhat el mögöttük, mert ez a trend, hajtáslánctól függetlenül.

    Egyébként nem tudom, miért lenne felesleges: tegyük fel, hogy Németországban ingázol oda-vissza napi 80-120 km-t. Sanszos, hogy ebből 40-100 km-t autópályán mész, máris megérheti. de mondjuk egy távolságtartó tempomat országúton se hülyeség.

    Amúgy meg már ma sem minden villanyautó egyforma. A városi szaladgálós kategória jellemzően 80-140 LE között van. A motor kicsi, könnyű, egyszerű, hatékony, miért ne lehetne erős? Állítólag már csak visszatöltés miatt is ilyenek.

    A tényleg erős Teslák meg nem csak 60 km ingázásra valók, mert autópályán is elmennek 3-500 km-t egy töltéssel. Ez azt jelenti, hogy egy tipikus hosszabb egynapos utazást 2-3 töltéssel abszolválnak. Nem tudom, miért kell úgy tenni, mintha a villanyautók az utca végéig is csak konnektorral jutnának el...

    [ Szerkesztve ]

    "We spared no expense"

Új hozzászólás Aktív témák