- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Huawei Watch Fit 2 - diszharmónia
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Google Pixel 6/7/8 topik
Hirdetés
-
Új Noctua CPU-hűtő érkezett a helyszűkében szenvedő gépházakba
ph A 44 mm magas memóriamodulok szomszédságában megférő típus felülre helyezett légkavaróval dolgozik.
-
Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
ma Leizzadtunk a Garmin legolcsóbb amoledes futóórájával.
-
A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
it 1,1 milliárd dolláros üzletet kötött a Coca-Cola és a Microsoft, hogy előbbi használja majd a redmondi felhőt és AI-t.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Race-Face
tag
„Az összehasonlítás alapja nem az extrák hanem a benzin vs villanyos meghajtás különbsége, az nem a "mi" hibánk, hogy van extra nélküli benzines fele annyiért.”
Akkor máshogy mondom. Azt az árat kell összehasonlítani, amilyen felszereltséggel az autót megvennéd. Ha te alapfelszereltséggel vennéd 4+ millióért, 75 lóerős motorral, akkor a villanyos változat valóban két és félszer drágább. Ha erősebb motort választanál, több extrát, akkor viszont nem 4 millió az ár, hanem még ennél az autónál is inkább 6M (hasznaltauto.hu-n hirdetett új autó árakat nézve). Az új autó vásárlók nagy része nem alapmodellt vásárol, ezt bármelyik autókereskedés elárulja neked, én akikkel kapcsolatban vagyok, ott kb. egyforma a legmagasabb és a legalacsonyabb felszereltség aránya, és a közepes felszereltség szintek a legnépszerűbbek (kicsit több pénzért sokkal jobb felszereltség).
Tehát mint mondtam, nem k-adi preferenciája fogja eldönteni, hogy megéri-e nekem e-autót venni, hanem a sajátom, illetve mindig az adott vásárlóé. Te 75 lovas alapmodellt vennél, tekerős ablakkal, fedélzeti rendszer nélkül, lemezfelnivel, akkor 4,2-ért tiéd. Ha valaki ennél többre vágyik, akkor viszont bőven 5M felett fog fizetni (és kap egy sokkal jobb autót).
Az pedig csak elméletben probléma, hogy elektromosban nincs fapados alapmodell. Ha megnézed, ennél a Peugeot-nál a benzines modell árkülönbsége mondjuk 1,5M forint az alap és a jól felextrázott modell között. Tehát lehetne 9 millióért fapados e208 Azt hiszem, nem sokan vennék, semmi értelme. Inkább vesznek 11M-ért extrákkal...
A villanyautóknál még limitált a legyártott mennyiség, így a választék nem tud megfelelően széles lenni. Idővel ez is változni fog. A folyamat elején vagyunk, és azt el kell fogadni, hogy 5-10 év múlva már nem lehet majd új belsőégésűt kapni. Mire ténylegesen lecserélődik az autóállomány, az inkább 15-20 év. Mint ahogy a kétüteműek is eltűntek. Tehát van 15-20 év, hogy kiépüljön az infrastruktúra, hogy a panel nyolcadikon lakó is tudja tölteni az autóját, de addigra más lesz az akkumulátor technológia, más technikai feltételek lesznek szükségesek. A belsőégésű is eléggé messzire jutott a Ford T-modell óta.Kelj fel és járjunk!
Új hozzászólás Aktív témák
- Villanyszerelés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- Windows 10
- Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
- Suzuki topik
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- További aktív témák...
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care
- HP EliteBook 840 G6 i5-8365U 16GB RAM 256GB SSD világító MAGYAR billentyűzet
- Eizo Flexscan EV2450 IPS HDMI 2Év Garanciával MONITORCENTER
- 4070 Ti Aorus Master //KERESEM!!//
- MacBook Air 2017 Mint Az Új/8GB/256ssd/Akku 88%/1 hónap gar./p3365/