- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Apple Watch
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Mobil flották
- Fotók, videók mobillal
- Alig több, mint 100 ezer lett a Vivo V40 SE
Hirdetés
-
Április 23-án érkezik a OnePlus Pad Go
ma Ár még nincs, de 1 eurós foglalóért cserébe 30 eurós kedvezmény jár majd, illetve grátisz 80 wattos töltőfej.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Dead Island 2 - Már elérhető a SoLa DLC
gp A premier mellé kaptunk egy launch trailert a készítőktől az új kiegészítőhöz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ijk
nagyúr
Üzemanyag költségen évi 15 ezer kilométerrel kb. 1,5 milliót lehet megfogni 5 év alatt. Ennél többet nem hiszem hogy megy átlagosan valaki egy városi kisautóval, de 20 ezer/év esetén 2 millió. Ugye ezt mondjuk be lehet dobni állampapírba, akkor 25%-kal nő a különbség.
Amit nem tudok azok az egyéb költségek, benzines éves átvizsgálás olajcsere kb 50-60 ezer szokott lenni egy olcsó kisautónál. Egyelőre még ott a parkolás amin lehet spórolni. Amortizációt ugyancsak nehéz számolni, viszont szerintem itt többet visz el az autó szerkezete mint maga a hajtáslánc. Nem gondolom hogy egy 15 éves benzineshez képest sokkal jobb állapotúnak tekinthető egy 15 éves elektromos. Ráadásul ennyi idő alatt nem hiszem hogy még túl jó állapotban lennének azok a lítium akksik./人◕ ‿‿ ◕人\
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Azonnali processzoros kérdések órája
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- TCL LCD és LED TV-k
- Gyúrósok ide!
- Bestbuy játékok
- Children of the Sun teszt
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...