- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- OnePlus Nord 3 - kapcsoljuk északot
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- iPhone topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Grafikus jellegű munkára szánt AOC monitorok a megfizethetőbb szegmensben
ph A cég három kijelzővel jelentkezett, amelyek portfelhozatalukból kifolyólag dokkolóként is működnek.
-
Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
ma Megjelent a Glow 2.0, a Nomad fluoreszkáló iPhone védőtokjának és Apple Watch szíjának második generációja.
-
Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
it A Cisco azt mondja, hogy a hackerek átjutottak a biztonsági eszközein, és a kormányok hálózatain keresztül kémkedtek, az ügy globális kiterjedésű.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tigerclaw
nagyúr
A magasabb legellenallas, suly miatt jellemzoen sokkal tobbet fogyaszt. Ez minden autonal problemas, de elektromosnal kulonosen.
btw. mikor jutunk mar el oda, hogy a gyari navigacio legalabb eleri az ingyen elerheto appok szintjet? Okosteve feelingje van az egesznek. Az autogyartonak csak alibi szinten kell infotainment rendszer. Ki van pipalva es kit erdekel, hogy a tulaj mast hasznal helyette. Se a hardvert nem akarja megfizetni, amin jol futna, szepen nezne ki, se a szoftverert nem akar fizetni es barmi eleg neki ami minimalisan tudja a funkciokat. Ilyenkor jonnek a gyenge hardveres, alacsony felbontasu TN panelen futo megoldasok, neha talan meg rezisztiv erintokepernyovel.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Tigerclaw
nagyúr
Szerintem ez a varosi terepjarokkal kezdodott, vagyis azokkal a terepjarokkal, amik a funkcionalitasbol leadtak a dizajn kedveert.
Ebbol mentettek at dizajnelemeket az alacsonyabb kategoriaba, mint a terepjaros kinezet, magasabb felepitmeny kis szelesites a kerekdobokon, muanyag vedoelemek, par centi magasitas, szelesebb kerekek, meg nemi extra loero. Nincs ket egyforma megoldas, de foleg a szemnek szol a dolog.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz mjani1172 #27 üzenetére
Ugy ertettem, hogy a mai megfizetheto SUV kategoria ugy szuletett, hogy a korabban letezo varosi terepjarokbol atmentettek dizajnelemeket es minimalis extra funkcionalitast. A Vitara hasonlit a Range Roverre, de amugy eg es fold...ahogy persze az ara se annyi.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.