- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Ulefone Note 17 Pro - tolmácsot szeretnék kérni
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Fényképeken a Google Pixel 9 Pro
- Mobil flották
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
Hirdetés
-
A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
ph A keleti nagyhatalom ezzel valamennyire ellensúlyozza az USA korlátozásait.
-
PlayStation 5-re is megjelenik az Unending Dawn
gp A nyílt világú akció-szerepjáték korábban csak mobilokra/tabletekra lett bejelentve.
-
Bőrkötést kapott a Galaxy M55 Kínában
ma És új nevet. Az itthon is elérhető készülék arrafelé C55 néven fut.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Noukoum
veterán
válasz cinemazealot #1 üzenetére
Én sem vagyok suv párti, de ha már az kell a népnek akkor vegyenek elektromost.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Rolly
veterán
válasz cinemazealot #1 üzenetére
az akkuk miatt egy e208, corsae is 1,5 tonna szóval ez nem sokkal nehezebb , de ebbe már jobb lett volna 60-65-ös akku ...
-
mjani1172
addikt
válasz cinemazealot #1 üzenetére
Ez nem egy nagy autó, csak egyszerűen nehéz.
De pontosan mi gond a SUV-okkal? Mármint az ilyen vagy hasonló, észszerű és korszerű méretűekkel?
Azon kívül, hogy most menő dolog szídni őket. -
Rolly
veterán
válasz cinemazealot #8 üzenetére
félreértés ne legyen nem vagyok suv párti sőt városba abszolút pici kis autók valók... oda hülyeség a SUV meg a 4+ méteres autók... Sajnos a gyártóknak ki kell szolgálnia a vásárlói igényeket. Korábban ugye a kis autók nőttek ... Most meg a suv mánia van
-
mjani1172
addikt
válasz cinemazealot #8 üzenetére
Annak pedig, hogy az ingázva dolgozni járók ilyenekben üljenek (*magukban) a dugóban a rövidebb és keskenyebb modellekhez képest, nem sok értelmét látom.
Ez nálam nem szempont. Ha valóban "zöld" szeretnék lenni akkor nem azon múlik valami hogy 20 centivel keskenyebb és alacsonyabb a dugóban.kb semmit nem jelent. Inkább használnám a tömegközlekedést.
Egyébként fél évente egyszer ha megyek a belvárosba.A méretek ésszerűsége pedig szubjektív, arról inkább ne nyissunk vitát.
Én egy kicsit más oldalról közelítem meg. Nagyon sok autóm volt de a közepes SUV a leghasználhatóbb (leguniverzálisabb) kategória szerintem.
Nem kell mélyre ülni. Ez nekem nagyon fontos a ki és beszállás miatt. Ez mellett sokkal jobban látni mindent. Normális a csomagtartó mérete. Az utastérben nem kell feküdni így lényegesen jobb a lábak helyzete. A legtöbb SUV nem nagyobb mint az azonos padlólemezen futó testvére.
A súly nem attól függ hogy SUV vagy nem suv. Nekem egy Ateca-m van, magas felszereltséggel 1350 kg, ez mellet egy S-Cross közepes felszereltséggel 1050 kg. Ez sok?
Egyedül a légellenállás szól ellene, ez nekem autópályán kb 0,5-1 liter plussz.
És egy kényelmes autóval megoldok mindent.De eszemben sincs kötekedni, csak iszonyú szomorú a jövőkép, amit a divatcikkek (ez is az) gyártói előre vetítenek.
Nem is vettem annak. -
k-adi
nagyúr
válasz cinemazealot #31 üzenetére
"hanem inkább erő- és méretdemonstráció"
pontosan, igen.
ahogy haver mondaná: "túl sok retardált megy az utakon, sajnos velük nem tudsz beszélni csak így tudod védeni magad."[ Szerkesztve ]
-
Feketelaszlo
senior tag
válasz cinemazealot #31 üzenetére
Lehetne erődemonstráció is, de szerintem sokkal inkább az urbanizált ember belső, mezőgazdasági életforma utáni vágyakozása, hogy valami olyat vezessen, amiről elhiszi, hogy akár a susnyásban tökön-babon át is csapathatná vele. Ha vulgárisan akarnám megfogalmazni, akkor a városi népekből kitört az elfojtott paraszt és sürgősen vissza akarnak ülni az autóból a szekérre, az SUV pedig a lehető leginkább agrikulturális, de még civilizált formája ennek. Bár van aki még ennél is tovább megy és pickupot vesz, újabban már Európában és Magyarországon is az lett az új kertvárosi trend (az USA-ban meg ugye mindig is az volt).
-
Rolly
veterán
válasz cinemazealot #31 üzenetére
kalapban autóba ülni
-
mjani1172
addikt
válasz cinemazealot #31 üzenetére
Nálad nem szempont az autód mérete, viszont a biciklisnek/robogósnak/motorosnak stb., aki elhaladna melletted, amíg Te a dugóban araszolsz, igen.
Ha valóban "zöld" szeretnék lenni akkor nem azon múlik valami hogy 20 centivel keskenyebb és alacsonyabb a dugóban.kb semmit nem jelent. Inkább használnám a tömegközlekedést.Illetve miért van az, hogy én a keskeny kisautómmal vagyok kénytelen lehúzódni, csak mert a szembe jövő sávban a nálam nagyobb, drágább, korszerűbb, erősebb, szebb stb. SUV-os jobban félti a tyúkszaros futóművét az útszéli kátyúktól, lassítani nem hajlandó, ezért inkább ráfut a felező vonalra és viszi a tükrömet?
- Ennek szintén semmi köze a SUV hoz. Hiszen az ha valaki bunkó, az bunkó egy F Astraval is.(pláne busszal, furgonnal)
- Sőt, én jobban féltem az autómat annál, ha látom hogy valaki egy öreg szarral rodeózik, mindig elengedem és lehúzódok, hiszen nekem van nagyobb vesztenivalóm, a tükröm többe kerül mint az ő autója.
-Egyáltalán mit keresel a felezővonalnál, hogyhogy nem férsz el a sávodban a keskeny autóval? Ez rohadtul veszélyes. Én nem így közlekedek, így ilyen velem nem igazán történik.
A jóval áramvonalasabb kombik hova tűntek?
Azok hosszabbak ami szintén nem előny városban, parkoláskor viszont már hátrány.
Egyébként állandóan a várossal jössz,de ugye tudod hogy ott semmi szerepe nincs a légellenállásnak?[ Szerkesztve ]
-
mjani1172
addikt
válasz cinemazealot #46 üzenetére
Ez mind igaz, amit írsz. De ez az én véleményem.
Nyílván ha erre van szükség, vagy erre van keret akkor ilyet kell venni.
Sokféle igény van és sokféle autó.Nincs a wagon r-el semmi gond a helyén kezelve.
A pazarlást én sem szeretem. Mindenki vegyen amit szeretne.Az egész onnan indult ki, hogy csak azért mert valamire ráirják hogy Suv (most már mindenre) még nem kell utálni mindent és mindenkit ahogy a nagy gondolkodó írta:
"a suv a hülye embereknek lett kitalálva, igen a többségnek."
Természetesen ő nem az.
Magáról igy ír szerényen:
" elhiszed hogy ettől több vagy.." -
mjani1172
addikt
válasz cinemazealot #48 üzenetére
Beleírom amire tudom a választ.
Először is rögzítsük, mert lehet jönnek a kiforgatók, akik szerint mindenki hülye, a vita onnan indult hogy annyit mondtam hogy azért mert valami Suv még nem kell rögtön degradálni az autót és a tulajt..
- Miért kell autóban ülni a meditáláshoz? Ha csak a munkába járással eltöltött időt akarjuk meditálásra fordítani -- tehát a meditációra explicite szükségünk van --, akkor biztosan jól választottunk munkahelyet és/vagy lakóhelyet?
-Ezt nem értem, én nem meditálok, sem autóban sem máshol.(de lehet kéne)
- Ha az ember rendszeresen nagyobb távolságot tesz meg, ahhoz miért jobb az ez ellen dolgozó felépítmény (pl. egy áramvonalasabb kombinál)?
-Nem jobb.
- Ha csak időnként tesz meg nagyobb távolságot az ember, miért kell birtokolni az egyébként ki nem használt (vagy éppen nem jól kihasznált) nagyobb testű autót? Mi a baj az alkalmankénti bérléssel? Anyagilag nem éri meg?
-Nem nagyobb testű. Példa a saját autóm, Suvnak mondják, de nem nagy és nem nehéz.
Az anyagi részét mindenki maga dönti el, nincs olyan ami a legjobb, egyénenként dől el.
- Ha az ember csak munkába járáshoz használja az autót, ahhoz miért nem elég egy kis fogyasztású, olcsóbb kisautó?
-Miért ne lenne elég? Ez is egyéni preferencia.
- Ha nem létezik olyan kis fogyasztású, olcsóbb kisautó, ami legalább olyan kényelmes, mint egy SUV, annak mi az oka?
-Ez természetes. A kényelemhez hely kell, és jó minőségű anyagok. Azoknak súlya (tömege) van, és helyet is kívánnak. De nemcsak a SUV kényelmes, bármi lehet az.
- Miért van SUV-ból egyre több? Miért célja a gyártóknak ezzel ellepni a piacot?
-Népszerű és eladható. A gyár meg pénzt keres vele, ez a dolga. Pár éve ez volt az egyterű, most pedig a villanyautó lesz a sláger.
- Hogyan lehetett a SUV ennyire sikeres? Lehetséges, hogy a közlekedési infrastruktúrák kidolgozóinak (gépjármű gyártó, útépítő, építőanyag beszállító stb.) kartell tevékenysége vezetett ide?
-Nem kell túlgondolni. Praktikus, divatos, kényelmes, .
- Miért kell manapság ennyit közlekednünk?
-Nem ide tartozik.
- Vagy ha már ennyit közlekedünk, miért aszfalton tesszük kipufogva?
- Én, ha lehet bringával közlekedem, így járok naponta dolgozni is. De ha kicsit több kell akkor jelenleg nincs jobb.Hagyjuk ezt a Suv vonalat, teljesen félrevezető. Ez egy hülye név amit ráragasztanak mindenre.
Ne legyen már egyforma ez a P2008 as meg egy Escalade amivel az igen tisztelt mindenhez is joga van afroamerikai asszony elmegy a mcdonaldsba.[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
válasz cinemazealot #54 üzenetére
Nyilvan. Nem az a kerdesem, h lehet-e suv-ot valasztani, hanem hogy van-e ami hianyzik a hagyomanyos alaku autokbol [ne lehessen pl. az ion me'retere mutogatni]. A Tesla-nal mar se hatotavra se modernitasra se me'retre nem lehet panaszkodni, kivancsi vagyok hogy van-e barmi ami nem e'rzelmi tenyezo [=divatos, ezert tetszik nekik, es/vagy szeret divatosnak mutatkozni].
-
Rolly
veterán
válasz cinemazealot #54 üzenetére
meg lesz - vagyis már gyártják - Model Y ...
axioma: ha választanom kellene és nem sajnálnám a pénz rá - plusz beférne a garázsba és nem kellene átépíteni a kaput is hozzá -akkor 22-24 között egy Audi eTron -
troviko
senior tag
válasz cinemazealot #1 üzenetére
" a SUV-kal saját magunkat gyilkoljuk le" - nyilván csak és kizárólag a SUV-okkal, más járművekkel nem.
A súlya, jaj rettenet, borzasztó, bestiális... egy átlagautó súlya+ akkupak...
Már lenézést, de az egyetlen facepalm itt a te kommented (no offense, nem a személyednek, az ostobaságodnak szól).
https://www.oldtech.hu/
-
k-adi
nagyúr
válasz cinemazealot #63 üzenetére
profitból élnek és a piac diktál
ha suv kell, suvot gyártanak. -
Noukoum
veterán
válasz cinemazealot #65 üzenetére
Ezen szerintem nincs mit ragozni, egy suv élettartama alatt x %-al több károsanyagot termel mint egy pici városi / sedan /kombi autó.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Asus ROG Zephyrus M15 GU502LW-HC088T Gamer laptop + kiegészítők
- Samsung 15,6"FullHD IPS,Core i7, 8x3,6 Ghz,SSD,jó akku, új töltő
- Vadonatúj Bontatlan BlackView Oscal Tiger 12 (12+12GB,256GB,120Hz,64Mp.) Ingyen egynapos Posta!
- MakulátlanDell 14,1" Érintő kijelzős,FullHd IPS,i5 8350u(8x3,6Ghz),világító bill.,8GB RAM,512GB SS
- 14") Asus ZenBook(16mm!),13,3"4K(3200x1800)IPS,core i7 5500u,8GB Ram,256GB SSD,7 óra akku, szép