- Fotók, videók mobillal
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 FE - nincsen sárkány
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Meater 2 Plus - medium rare
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Körvonalazódik a HMD Pulse Pro is
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
Hirdetés
-
Íme, a Huawei Pura 70 széria
ma A sorszámozás maradt, de az idén 12 éves P szériát ezentúl Pura-nak hívják.
-
Alsó-középkategóriás, PlayStation 5-be is helyezhető M.2 SSD-t virított a Klevv
ph A háromféle változatban készülő, egyoldalas típus simán megugorja a 6-7 GB/s-os sebességszintet.
-
Ingyenes az Epic Store-ban a Town of Salem 2 és a The Big Con
gp A jövő hét folyamán az Industria és a LISA: The Definitive Editiont kapjuk meg ajándékba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zolás
addikt
Biztonság, jobban kilátsz, plusz ha viszem a szüleimet-nekik veszek autót, szintén jó dolog, hogy magasan van az ülés.
Mondjuk mióta mindenki SUV tulaj, azóta nem látsz előrébb, mert minden második autó akkora, vagy nagyobb, mint a tiéd.Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
Rolly
veterán
de azért is meg mert magasabb és jobban kilátni belőle, de ha mindenki suvot vesz ez az előny elmúlik. Még előny amit írt mjani1172, hogy könnyebb ki beszállni. Amúgy ebben egy i3 is nagyon jó és kényelmes a magas csomagtartó padlóval egyaránt... mi mivel még fiatalok vagyunk most az e208-at választottuk, mert a e2008 nagyon fapaddal fért csak bele a támogatásba így inkább jobban felszerelt e208 lett a választott...
amúgy ez a nagyobb biztonságosabb valójában inkább a nehezebb biztonságosabb... Bár tény, hogy kicsit tartok a Peugeot CPM platformtól, mert az akuk csak az ülés alatt van így ahol nincs akku ott nem tudom mennyire merev az utascella - de csak gondoltak erre a PSA-nál - -
Tigerclaw
nagyúr
Szerintem ez a varosi terepjarokkal kezdodott, vagyis azokkal a terepjarokkal, amik a funkcionalitasbol leadtak a dizajn kedveert.
Ebbol mentettek at dizajnelemeket az alacsonyabb kategoriaba, mint a terepjaros kinezet, magasabb felepitmeny kis szelesites a kerekdobokon, muanyag vedoelemek, par centi magasitas, szelesebb kerekek, meg nemi extra loero. Nincs ket egyforma megoldas, de foleg a szemnek szol a dolog.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
Új hozzászólás Aktív témák
- Wise (ex-TransferWise)
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Fotók, videók mobillal
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Motoros topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
- Jeorjosz7 károsultjai
- Apple notebookok
- További aktív témák...