Hirdetés
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- MG ZS EV menetpróba
- Sony Xperia 5 V - kell-e nekünk zoom?
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Százmillió Samsung telepítheti a One UI 6.1-et és a Galaxy AI-t
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Bemutatkozott a Samsung Galaxy M55
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szakiii
addikt
válasz mjani1172 #42 üzenetére
Miért gerjesztene irigységet? A forma nem luxus, minden kategóriában jelen van.. miért lenne bárki irigy rá? És hogy lehetne több negatívuma egy formának mint hogy nehéz, több fogyasztást eredményez és van tőle ennek ellenére jobban pakolható kialakítás. Nyilván van előnye de ez az irigység.. komolyan, hogy jön ide? Mitől lenne bárki irigy egy suvra? (főleg hogy minden 2. autó az )
Ezzel kicsit pont azt támasztod alá hogy nem feltétlen a logika dönt a vásárláskor hanem presztízsnek érzi a formát 1-2 ember, holott nem a forma adja a presztízst, hanem a minőség, összeszerelés, support ennek meg semmi közze a formához.
Egyedül azzal tudok egyetérteni hogy beszállni könnyebb de gyakorlatilag más előnye nincs. És ahogy előttem sorolták napi használatnál ami pálya, város és nem erdő,mező. Hátrány mondjuk egy kombihoz képest.
De ha azzal jönnél hogy neked egyszerűen ez a forma tetszik még azt mondok oké, az szubjektív, de hogy irigyek vagyunk mert csak egy érvünk van ellene na ezt ne már..
[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
Az e-suv rajongoktol [ertsd, aki azt latja szamara jo valasztasnak] megkerdeznem, hogy ha nincs ar-kerdes, akkor Tesla-t vennenek vagy tovabbra is a suv-ot? Miben kevesebb a Tesla attol [mint auto-forma], hogy nem a suv kialakitas? Nem ultem benne de nem fekvosen lapos, nem kicsi, csak epp nem suv.
-
axioma
veterán
válasz cinemazealot #54 üzenetére
Nyilvan. Nem az a kerdesem, h lehet-e suv-ot valasztani, hanem hogy van-e ami hianyzik a hagyomanyos alaku autokbol [ne lehessen pl. az ion me'retere mutogatni]. A Tesla-nal mar se hatotavra se modernitasra se me'retre nem lehet panaszkodni, kivancsi vagyok hogy van-e barmi ami nem e'rzelmi tenyezo [=divatos, ezert tetszik nekik, es/vagy szeret divatosnak mutatkozni].
-
Rolly
veterán
válasz cinemazealot #54 üzenetére
meg lesz - vagyis már gyártják - Model Y ...
axioma: ha választanom kellene és nem sajnálnám a pénz rá - plusz beférne a garázsba és nem kellene átépíteni a kaput is hozzá -akkor 22-24 között egy Audi eTron -
doooo
veterán
Jó lenne végre hanyagolni az SUV kifejezés dobálását, mert ez az autó nem az. Ez crossover (ha tetszik, ha nem).
-
doooo
veterán
Miben hajaz annyira felé, amikor alig, szó szerint alig nagyobb egy 208-asnál (azon túl, hogy az arányai azért nyilván át vannak alakítva kellőképpen)? Hivatalosan is crossover (nem véletlenül született ez a kifejezés). A 3008/5008, na azok már SUV-k.
Az a probléma, hogy azok a dolgok, amiket itt sokan felhoznak az SUV-k ellen, nem feltétlenül felelnek meg a crossoverekre is. Vagy legalábbis nem olyan mértékben. Például a fogyasztás kapcsán. Irreálisan széles az SUV spektrum, ha nem használjuk a crossover-t a jelentősen kisebb, teljesen más alapokra épülő SUV-kre. -
Szakiii
addikt
Crossoverekre is ugyan úgy igazak az elhangzottak, egyedül pont a fogyasztás az egyetlen ami kevésbé, de a pakolhatóság még rosszabb, hasmagasság alacsonyabb szóval beszállás se olyan "jó", de ahogy a neve is utalja ez ilyen átmenet szóval nem lehet kijelenteni hogy erre nem igazak az elhangzottak mert ez nem suv. De igen van különbség visdzont ha megnézed a beszélgetés el is ment off-ba mert nem a peugeotról ment a "vita" hanem a suvokról.
A teljesen más alapok azért erős, de egyébként a crossover valamiért nem is a praktikus dolgokat szedi össze ha már átmenetet akar képezni hanem pont azt ami miatt kevésbé "jó" azt leszámítva hogy szép nagyon a forma. (SZERINTEM)
-
cinemazealot
addikt
A Wikipedia szócikke szerint a crossover az SUV-nak azon altípusa, ami a személyautókhoz hasonló önhordó karosszériára épül (nem elkülöníthető alvázra) jobb belső komforttal, kényelmesebb utazási élménnyel, jobb fogyasztással, de szerényebb off-road képességgel. A kategória határa sokszor nehezen húzható meg egyértelműen, ezért az SUV többnyire magába foglalja a crossovert mint kategóriát. AZ USÁ-n kívül crossover alatt általában a kisebb méretű SUV-okat értik. Angliában a magas padlós ferde hátú egyterűekre is használják a crossover elnevezést.
-
troviko
senior tag
válasz cinemazealot #1 üzenetére
" a SUV-kal saját magunkat gyilkoljuk le" - nyilván csak és kizárólag a SUV-okkal, más járművekkel nem.
A súlya, jaj rettenet, borzasztó, bestiális... egy átlagautó súlya+ akkupak...
Már lenézést, de az egyetlen facepalm itt a te kommented (no offense, nem a személyednek, az ostobaságodnak szól).
https://www.oldtech.hu/
-
cinemazealot
addikt
Az SUV egy viszonylag fiatal kategória, amit csak most, az elmúlt években kezdtek el tolni a gyártók iszonyú mértékben, főként divatból. Ha szerinted ostobaság részemről ezt szubjektíve kritizálni, elnézést kérek, amiért szóvá tettem. A Te véleményed nyilván ennél sokkal többet ér.
-
k-adi
nagyúr
válasz cinemazealot #63 üzenetére
profitból élnek és a piac diktál
ha suv kell, suvot gyártanak. -
Noukoum
veterán
válasz cinemazealot #65 üzenetére
Ezen szerintem nincs mit ragozni, egy suv élettartama alatt x %-al több károsanyagot termel mint egy pici városi / sedan /kombi autó.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
8th
addikt
Szerintem sokan azért fikázzák a suv-okat (és ha valóban azért akkor joggal is), mert környezetszennyezőbbek mint egy kombi vagy egy egyterű miközben semmivel sem nyújtanak többet azoknál. A fogtechnikusunk most vett egy új Nissan Qashqai-t. 1.3 benzin turbó. Vidéken egy gyér forgalmú kisvárosban eszik neki kilenc litert. Kilencet! És ez még csak nem is egy klasszikus értelemben vett nagyméretű suv csak egy kis pöcs városi crossover. Kész röhej. De 'suvkőmeazajó'.
A vallás akkor keletkezett amikor az első csaló találkozott az első ostobával
-
ronaldo
őstag
Nem az autógyártók "hülyék", hanem a szabályozás, aminek az EU-ban jelenleg meg kell felelniük: https://www.youtube.com/watch?v=k-FH9nmeNJo
Nem túl hosszú videó, érdemes végignézni. Utána hamar összeáll a kép.Én pl. a C és D szegmens klasszikus sedan vagy kombi megoldásait sokkal jobban szeretem, de ezeket (nagyon sajnos) már csak hagyománytiszteletből csinálják az autógyártók, illetve még a kicsit konzervatívabb flottaautó-piacra tekinettel.
Astra, Insignia, Passat, Octavia, Golf, Superb, Megane, Corolla, Focus, Mondeo - ezekre jut 10x ennyi SUV megjelenés minden évben, a klasszikus európai gyártóktól és a feltörekvő és most trendi dél-koreaiaktól is.
-
ronaldo
őstag
A Peugeot nagyon ráállt arra - és szerintem ebben volt tudatosság is az Opel megvásárlása előtt/közben/után -, hogy "ékszereket" gyárt. Olyan személyautókat, amivel szeretnének az emberek villantani, amiről látszik hogy drága (amúgy tényleg az, brutál mennyit drágultak a Peugeot-ok az utóbbi években), exklúzív, jó érzés megjelenni vele.
A DS, mint márka bevezetése is erre utal szerintem. A Citroen megmarad a nagyrészben márkahű vásárlóknak, kicsit kevesebb innovációval, "őrültködéssel", a DS pedig annak, aki valami egyedire vágyik.
Az új 508-as megjelenése pedig szintén ezt támasztja alá, amellyel sikerült oda eljutniuk, hogy kb. egy átlag ember az Alfa Giulia (főleg, ha lóherés ) meg a PUG 508 után fordul meg az utcán, a BMW-ket, Merciket, Audikat már észre sem veszik*. S ez azért nem kis fegyvertény. Persze árban is eljutottak oda, hogy egy felextrázott 508 simán 16-18 millió forint, ami a magyar rögvalóságban a bérből, fizetésből élők számára újonnan elérhetetlen, de egy egész jól menő saját cégnél is megfontolandó, hogy beruház-e ebbe a cégvezető, vagy jó lesz az Octavia közepesen felszerelve 11-ért. Szóval ezek az autók nem Magyarországra/Magyarországnak készülnek.
*OK, egy-egy új Toyota meg Lexus után megfordulunk, mert néha nem tudjuk elhinni, hogy ezek a formák tényleg átmentek bármilyen formatervezői jóváhagyáson...
Eléggé körbejárta a világsajtót az új 508 megjelenésekor amikor a PSA főnök elmondta, hogy tudják az új autó limitációit (kisebb mint az elődje - ami kb. szentségtörés az utóbbi 10 évben az autóiparban, szűkebb, simán feláldozták több helyen a kinézetet a praktikum oltárán), de a PSA-nak a haszonjárműveik* és a SUV-ok hozzák a profit 70%-át, a többi jön a családi kombiból meg még a régi fogyasztási szokásokból (208, mint kisautó a városba...), így lesz_rják mennyi fogy az 508-ból, legyen menő és kész.
*Hogy a haszonjárműveik nagyon rendben vannak arra a Toyota Proace jó példa, ami nagyjából egy átmatricázott Peugeot Partner/Rifter, illetve Citroen Berlingo. A Toyota pedig minden sz_rhoz nem adja a nevét.
A cégcsoportban ott lesz az Opel a jövőben is, amely kicsit "józanabb" választás lehet, ha valaki modern, korrekt minőséget (ebben még a GM alatt az utolsó 5-6 évben egy szintet lépett az Opel is) akar, de nem akar annyira extravagáns kinézetet és kivagyiságot, pluszba 10-15%-kal a pénztárnál is kevesebbet kell ezért fizetnie.
Nyilván az Opelnél is egyre több SUV, meg mini-SUV, meg városi crossover és hasonló idiótaságok jelennek meg, de a piaci trend az tényleg ez sajnos +lásd még a fenti videó...
[ Szerkesztve ]
-
gabor_01
senior tag
Volt már aki ment ezzel a járgánnyal, akár a nem elektromos változatával?
Tényleg lassú a fedélzeti vezérlő processzora? (Állítólag tolatáskor már rég kiállt az ember a garázsból, mire megjelenik a kamera képe.) -
Rolly
veterán
Nekem az előd van - infotainment rendszer - 2017es 308as... Néha lassan jön be, de csak indulaskor, tehát ha haza érsz és betolatsz akkor nincs vele gond... Ahogy indulásnál se mindig 20bol 1 talán... Olyan mintha néha hideg boot lenne, míg máskor memóriából indulna :)... Amúgy tokatasra visszatervekb havi 1x szívok vele, hogy nem jön meg a kamera kép, bár beallok simán a tolatoradarral is...
Nem hiszem, hogy ebben rosszabb a hardver...
-
Rolly
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! GAMER PC - RYZEN 5500 - RTX 2060 SUPER 8GB - 16GB DDR4 - 240GB SSD - 1TB HDD
- Szücsivill Kft - villanyszerelés - kamera rendszerek - okos otthon
- ZOTAC GeForce GTX 1080 Ti AMP Extreme
- Samsung Galaxy Watch 46mm dobozos szép jó akkuval
- G.Skill 48 GB DDR5-7200 (2x 24 GB) 8400 + Alphacool ddr5 ram modul