Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
it Az Intel lett az első cég, amely szolgálatba állította az ASML új High NA EUV litográfiás chipgyártó eszközeit, ezzel minden riválisát megelőzheti.
-
Sony Xperia bemutató lesz május 17-én
ma Különleges Xperia eseményt tart a Sony Tokióban, száz résztvevőt invitálnak.
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Hiába szeretem a Teslákat, sajnos minden ami ennyire szoftverre épül azt mindig fel lehet törni, de mivel ez önhibán kívül van fizet a casco.
-
Tigerclaw
nagyúr
A tobbi autogyartonal is voltak / vannak hasonlo hibak a kulcs nelkuli megoldasoknal. Talan ez is olyan mint az okosteve. A gyartoknak kiesik ez a terulet, nincs meg hozza a szakertelem. Mondjuk a Teslanal a tabletes vezerles is tulzasba van vive. Olyan dolgokat is beleraktak amit jobb lett volna meghagyni direkt vezerlesure.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
addikt
Ügyes
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
sztanozs
veterán
Ismerősöm BMW-jét pont úgy vitték el, mint a híres/hírhedt videóban, ami a kulcs jelét erősíti fel, és a kocsi azt hiszi, hogy ott van a fob mellette.
Ráadásul valószínűleg nem is ellopni vitték el, hanem csak szórakozni - néhány utcával odébb feltekeredtek vele egy fára.
Szerencsére volt kamerája a házon és így látszott, hogy nem a kulcsot hagyta a kocsiban, hanem kinyitották "távolról".JOGI NYILATKOZAT: A bejegyzéseim és hozzászólásaim a személyes véleményemet tükrözik; ezek nem tekinthetők a munkáltatóm hivatalos állásfoglalásának...
-
F34R
nagyúr
DeadSec-esek meghackelik
-
somogyib
őstag
UAZ 469B-t kell használni, ott nincsenek ilyen modern fasságok.
Amúgy is amennyit fogyaszt, úgyse viszik el. -
Tigerclaw
nagyúr
Fura hogy ma is lehet kapni ha nem is azt, de a masik regi UAZ-t, totalisan a regi karosszeriaval es meg a motor is olyan, hogy 2700cc benzinesbol 112 loerot hoztak ki. Meg a szervokormany is opcionalis. Az oroszok 30-40 ev alatt 0 evet leptek elore. Ha mas orszag nem letezne, megragadnanak a technologiai fejlodesben ugyanott.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
somogyib
őstag
-
Pityu.
nagyúr
És mit fognak csinálni azzal a sok ócskavassal,leadják a méhesben?
Az aki kérdez, öt percre tudatlan, de az ki nem kérdez,örökre tudatlan marad.
-
k-adi
nagyúr
uhh hát igen.. tech világ, hacker világ
-
Teasüti
nagyúr
A key fob relay technika nincs benne a köztudatban? Minden tulajnak ismerni kéne, akinek keyless entry system-et tud a kocsija. Ha a hülyéje ledobja a kulcsot a bejárati ajtó mellett, hogy a tolvajnak elég csak odamennie az ajtóhoz és már fogja a kulcs jelét, azt manapság már gondatlanságnak lehetne hívni. Ha nem is tartja vki árnyékolt tokban a kulcsot, legalább vigye be a szobába vagy az asztalra vagy vmi!
De a legjobb, ha kikapcsolja a keyless entry-t és nincs ilyen probléma.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Nem tudom. Nekem sem keyless entry-s a kocsim*. Csak azt ismétlem, amit olvastam.
De nem vmi nagy was ist das, hisz már a 20 éves kulcsokon is vannak bill kombinációk. Mittomén a régi Mercedes kulcsokon a központi zárra volt kombináció (mindet nyitja, csak a vezető oldalt nyitja), vagy az ablakemelőt irányíthattad. A modern kétirányú kommunikációnál mint amilyen a Tesla is meg nyilván kapcsolható kell legyen a menüben, vagy az alkalmazásban. Nem kell hozzá sok fantázia.*Ezért semmi félni valóm nincs a relay technikától, amíg nem nyomkodja senki a kulcsot. Hagyományos rendszernél csak arra kell figyelni, hogy valóban le is zár a kocsi mikor távozol. Nem ám csak úgy váll fölött hátralősz és elsétálsz, aztán jól le volt blokkolva a jel és nyitva marad az ajtó.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Amúgy minden autót, amit ellopnak, azt percek alatt lopják el, csakszólok...
Aki él és nem boldog, az téved!
-
sztanozs
veterán