- Yettel topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
ma Nagy az aksi, gyenge a hardver, amiből hosszú üzemidőre lehetne következtetni. Tényleg így van?
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
ph A kissé megtévesztő külsejű, M.2-es modell valóságtól elrugaszkodott árral, illetve sebességgel kecsegtet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Autót szinte bárki tud gyártani. Jó akkumulátort is tudnak? Mert azon inkább múlik majd a siker.
Mert ha a sokadik LGchem vagy más bérgyártó akksijait beépítő gyártó lesz, akkor csak egy sokadik "tokozó" cég lesz ebből is...Aki él és nem boldog, az téved!
-
azbest
félisten
Azért mobilaréna, mert utazni lehet vele?
Amúgy elég érdekes a kínai elektromos autó piac. Eleve régóta gyártanak és használnak már elektromos megoldásokat, de már városi kisautóik is vannak, nem csak taxik.Akkuért sem kell messzire menniük, hiszen 2019-ben kínában gyártották már a lithium akkuk 72%-át [link]
[ Szerkesztve ]
-
Petya88
tag
Bárki? Csak azért kérdem, mert eddig a Hyundaion és Teslán kívűl mindenkinek beletört a bicskája! (Nekem van egy Konám 64-es akksival, ha valakinek kérdése lenne.)
Meglátásom szerint akksit is tudnak sokan, talán a töltő szofver amin a legtöbben elbuknak, lásd: A Renault Clio megháromszorozta az akksi kapacitást három generáció alatt, a BMW pedig beszántotta az i3-at...
Talán a belsőégésű hibridek és a teljesen elektromosok harmóniájára kellene először figyelni, mielőtt valaki telejesen elektromosba fog a hagyományosok közül.
A Tesla teljesen más pozicióból indult és máshol is tart, de az egy másik sztori teljesen. -
nagyúr
Több száz autógyár van a világon, szvsz mindegyik tud autót gyártani.
Akksit meg gyárt a Tesla, aztán meg a bérgyártók. Talán a Toyota fog nagyot gurítani, ha bejön a szilárdtest akkuja. A Teslának ott van a nagy előnye, hogy házon belül tud k..vajó akksikat gyártani, relatív olcsón (versenytársakhoz képest), ezt rajta kívül senki más nem tudja, mindenki más a beszállítóktól függ, és mivel keresleti piac van, azt csinálnak velük, amit akarnak. A WV-t is hogy csicskáztatta már az LGchem vagy a Samsung, nem is tudom már melyik, lényeg hogy bedurciztak, hogy ha saját akkugyárat kezd építeni, akkor nem adnak neki el addig...Aki él és nem boldog, az téved!
-
Graphics
Jómunkásember
Teljesen érthető lépés volt ,a Foxconn az utóbbi időben nagyon tudatosan építkezik ezen a területen.
Szépen körbeveszi magát megfelelő partnerekkel.
@pilóta: A Tesla is nemrég kezdett csak bele az Aksi-gyártásba... Előtte a Panasonictól vették.
Ja és tök egyszerű módszert csinált a Tesla, vettek egy céget, (Maxwell) ami ezzel foglalkozik
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
Schuler888
senior tag
-
Graphics
Jómunkásember
válasz Schuler888 #8 üzenetére
Nem. [link]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
Schuler888
senior tag
A nevvalasztasra gondoltam. Adidas-Adios mintara, de ahogy latom nemet cegcsoport, ez bizakodasra ad okot
Szerk. Na most ugyanezen a neven mar egy amerikait is találtam[ Szerkesztve ]
"Jelenleg 11(!!!) pro maxom van, minden téren megfelelő, az s21 ultrat földbe dongoli, aki mást mond az hazudik." - Tiger. :'DDDD