Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • farkas-j

    őstag

    válasz Lauda #5248 üzenetére

    Na, akkor lenne egy észrevételem a Beko 5 év garijával kapcsolatban. Írod:
    "A szimmering és a csapágy meghibásodása nem tartós belső hiba, hanem a használat rendeltetésszerű és elkerülhetetlen következménye. Másrészt előre látható, hogy majd el fog kopni, romlani, mivel kopó alkatrész.
    Szóval én nem lennék biztos abban, hogy a beko a csapágy/szimmering hibát gariban fogja javítani."

    Blattida írta:
    "A normál kopó alkatrészekre náluk sem él a kiterjesztett gyártói garancia, így a csapágyakra vagy a szimeringekre se, jól gondolja Lauda."
    Szerintem az érvelésetek eléggé sántít. Mi alapján döntik el, hogy pl. a csapágynak vagy szimmeringnek mennyi a garis üzemideje? Ha pl. 9 hónaposan beáll akkor garis, ha 15 hónaposan akkor fizetős? Ez nincs rögzítve a garos leírásban. Mi van ha valaki havonta kétszer használja és a 4. évben tönkre megy, más meg napi szinten többször használja és 10 hónaposan tönkre megy. A 10 hónapost elfogadják gariba a 4 évest nem, pedig kevesebbet ment? Jogilag ez ingoványos nem hiszem hogy ilyenbe belemennének. Az 5 év teljes körű gyári garancia az az értelmezésem szerint 5 évig minden, a nem szakszerűtlen használatból eredő meghibásodásra érvényes. Jogilag ez nehezen támadható.

    Segédletek LG TV-khez: http://goo.gl/Brr7V4

Új hozzászólás Aktív témák