Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tomcat78

    őstag

    válasz Alert89 #32 üzenetére

    Ez jelen helyzetben nem feltétlen így van. Tekintve az inflációt és áremelkedéseket. Mert akkor egy jármű ára is emelkedik. Elvileg. Vagy újként jobban tarthatja az értékét.
    Szerintem most az az érték, amit meg tudsz venni. És 5 millióból (most szintén kis vállalkozásként gondolkodva) elég sokmindent lehet fejleszteni, ami utána pénzt tud termelni. Ha ezen kéne gondolkodjak sem az EV-t venném. 5 millóból egy kis cég hatalmasat tud lépni, ami többet jelent és hoz, mint egy korlátozottan felhasználható szerszám. Most a kicsi cég alatt értek évi 10-15-20 millió nettót termelő céget. Így leginkább attól függ, hogy van e honnan kivenned azt a pénzt, ha fejleszteni akarsz. Akkor lehet matekozni, hogy megéri e. De szerintem nagyon hosszú idő, mire megérőssé vállhat egy ilyen járgány megvétele. Legalábbis ezen a szinten. Nagyobb cégeknél, flottánál, lízingnél már lehet más a matek. De egyenlőre ott tartunk, hogy itthon szerintem egy kis cégnek nem éri meg új céges autót venni. Marad a magán autó és a kiküldetési rendelvény. Egyenlőre azt sem tudom, hogy elektromos magánautóként elszámolható e egyáltalán, úgy mint a hagyományos.
    Alapvetően biztosan igazad van, csak épp szerintem viszonylag szűk az a réteg, akit ez érinthet.

    "Adjatok hatalmat, hogy elvehessem tőletek. Rakjátok a fegyvert a szátokba, aztán lőjetek!" Tkyd...

Új hozzászólás Aktív témák