Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rolly

    veterán

    válasz Lami66 #46 üzenetére

    hát azért a 2000-es dieselt ne hasonlítsunk egy mai turbós kis köbcentis benzines vagy mindennel is ellátott diesel autóhoz...

    Megjegyzés - nem vagyok autószerelő -, de például az enyémben nincs kettős tömegű mert automata váltós :), lehet a tiedben sincs...

    Mai dieselek - nekünk 2017es van az elektromos mellett szintén francia :) - FAP, AdBlue, részecske szűrő van benne.
    - ismerős csak városban használ dieselt részecskeszűrője beállt mint a gerely cserélni kellett (takarítani se tudták)
    - nekünk mi mászkálunk messzire is (sőt most már csak oda bár akkor is nehezen vesszük elő a dieselt) Adblue hiba a 2,5 éves autón :) 350e lett volna a szerviz, de garancia volt az autón, mert 2 évről bővítettük 190e Ft-ért 5 évre a garanciát

  • thboxx

    aktív tag

    válasz Lami66 #46 üzenetére

    Igen. Bebeszélte. Motorgenerál 472e. Nagynyomású rendszer felújítása 286e. Egy nem egészen 8-900e Ft-ot érő autónál elég fájóan érintett. Kolleginámnak nemrég kiszakadt az adblue tartálya... zacskós. 60e. Francia mind2. Most is van nekem is 2. Tudom mit beszélek. FAP-ot ne keverd az adblue-val. 30-50e km-enként tölteni kell,mert azt eszi rendesen. Meg amúgy is új(abb) autók összehasonlításáról volt szó. Ide ennyi erővel lehetne említeni a régi 190-es szívó merciket,amik két garnitúra gumival elmentek millió km-t. Másra nem kellett költeni. Az én 2.2 c5öm 133le. Most az 1.5 bluehdi tudja ezt. Kb ugyanakkora kasztniban. Ez mennyire is lesz hosszú életű? :U

    Ha már veszem a fáradtságot, és értékellek a kötött üzlet után, úgy te is tedd ezt meg!

Új hozzászólás Aktív témák