- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Audiofil mobillal készül a Moondrop
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- Készül a Galaxy S24 FE
- Hívószám-hamisítás
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
Hirdetés
-
Nyár közepén jön az AOC 540 Hz-es gaming monitora
ph Az Agon Pro szériás, kellemes felszereltségű újdonság lényegesen olcsóbb lesz a jelenleg kapható ellenlábasánál.
-
Friss előzetesen a Destiny 2: The Final Shape
gp Érkezik az utolsó nagy kiegészítő, azonban a fejlesztők szerint ettől még nem lesz vége a franchise-nak.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
dabadab
titán
a söför végülis csak gázt ad fékez és sávváltást jelez
Egyiket sem csinálja.
hányszor nyul bele a kormányzásban
Az egész út alatt egyetlen egyszer.
Tesla Driver csatornán elég jól bemutatja, mire képes és mire nem
Az eléggé le van maradva, tavaly októberi az utolsó videója, pedig a mostani FSD beta update-ek léptek nagyot előre.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
Emericus Max
tag
Igen, tisztában vagyok ezekkel. Csakhogy forgalmi szempontból egyik példa sem jó amit fölhoztál. Nem hinném, hogy jó összehasonlítani a közúti közlekedést a metróval pl.
Az egy alagútban, fix pályán közlekedik, az automatizálás jóval egyszerűbb ebben az esetben.
Az utasszállító gép sem jó példa, ugyanis a robot pilóta gyakorlatilag az irányt tartja, de a közlekedési szempontból problémásabb le és felszállást ugye a pilóták végzik.
A vadászrepülő pedig végképp nem jó példa, mert persze vannak támogató rendszerek, de vadászrepülőt harci helyzetben mindenképpen a pilóta irányítja és nem autopilot. -
dabadab
titán
Ez még egyszer nem igaz, esetileg 1-2mp is lehet, nyilván függ a bonyolultságtól.
Felhívnám a figyelmedet a '"tart" szóra. Tudjuk, hogy az elektronika egyre gyorsabb lesz, egyrészt mert maga a HW fejlődik, másrészt meg az algoritmikus optimalizálás miatt - ellentétben az emberrel, ami marad olyan, mint volt.
Egyébként nem nagyon látom azt, hogy kijönne egy olyan hosszú pipeline, aminek a végén egymásodperces vagy még nagyobb reakcióidő lenne úgy, hogy amúgy másodpercenként többször értékeli ki a helyzetet.Egyszerűen végtelen edge case van a közlekedésben, aminek a kezelése kritikus a automata rendszerek megítélése szempontjából és nem látom, hogy ezeket jól kezelné jelenleg bármelyik rendszer.
Messze nincs olyan nagyon sok eset (persze, vannak olyan dolgok, amiket egy átlag vezető ezer év alatt egyszer lát - azokat egy százezres flotta háromnaponta látja ) és itt a rendszernél (megintcsak az emberekkel szemben) VAN visszacsatolás, ha valamit elront, akkor azt lehet javítani és legközelebb nem fogja elrontani.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
Szirtimorc
aktív tag
Én nem a számítási kapacitásnál látom a szűk keresztmetszetet, hanem a szenzoroknál és a felismerésnél.
Nem mindegy, hogy egy kartonpapír, szöges deszka, gyűrt zsebkendő, vagy betondarab az, ami az úton fekszik. meg úgy vigyen ki a vízpartra horgászni, hogy közben nem süllyed el. Nem beszélve az integető gyalogosról (rendőr, terrorista, kisfiú, stb).
A Kresz szabályokról meg annyit, ha holnaptól mindenki minden szabály betartana, úgy 10 perc múlva megállna a város.[ Szerkesztve ]
-
Szirtimorc
aktív tag
Van igazságod a dologban, kérdés hogy most ez szenzor vagy szoftver kérdés, hogy egy szürke rongyot meg tud-e különböztetni egy darab betontól.
Meg a másik, hogy tök jó a gyalogosvédelem, meg a vészfékasszisztens, csak ha minden autóban lesz, akkor külön sport lesz a túlképzetteknél, hogy az autók között szambázzanak, mondván hogy az úgy is megáll.