Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DonDragonka

    őstag

    válasz DonDragonka #7876 üzenetére

    Volt itt pár hozzászólás amiben a OP support-ot kritikával illették. Akkor most tessen ámulni és bámulni. Legalábbis nekem leesett az állam... :Y

    Engem nagyon felpaprikáztak ezzel a ScreenProtector-os dologgal. Tegnap délután jutott időm rá, hogy írjak a support-nak egy nagyon illedelmes(tényleg) levelet arról, hogy olyat jobb cégek nem tesznek, hogy van egy termék ami kijön hibásan és akkor a hibát mint megjegyzést hirtelen odabiggyesztjük a rendelési oldalra, oszt kalap kabát, hiba javítva. Nyilván ha tudom, hogy szar akkor nem rendelem meg. Fizettem minden pixel-ért, nehogy már a saját termékük takargassa azokat... A levélben, hibajegyben finoman érdeklődtem, hogy mik a lehetőségek azzal az egyértelműen hibás darabbal amit még meg sem kaptam. Küldjem vissza rögvest, amint megjön?
    Ma kaptam három levelet...
    Sorrendben az elsőben köszönik, hogy rendeletem egy screen protectort... :F :F :F
    A másodikban kaptam egy ordernum-ot... Ami mögött egy ingyenes szállítással ott egy screen protector, de még nincs feladva... :F :F :F
    A harmadik jött az RRR (Return, Repair and Replacement) vezetőjétől. Ebben a levélben arról tájékoztat, hogy jogos az észrevétel, elcseszték a screen protectort, 2-4 hét mire a javított verzió kijön, de én az elsők között kapok majd belőle egy csere darabot, amint lehet szállítani őket, talán már meg is kaptam a rendelési számom, a hibásat nem kell visszaküldenem, ha valami gondom lenne jelezzem... :Y :Y :Y

    Mit mondjak, le a kalappal... :R :R :R

    A döntésképtelenség legnagyobb akadálya, ha túlságosan nagy a tudásbázis...

Új hozzászólás Aktív témák