- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- iPhone topik
- Xiaomi Mi 9T Pro - tizenegyes!
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Fényképeken a Google Pixel 9 Pro
- Mobil flották
Hirdetés
-
A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
it Könnyűsúlyú AI-megoldással újított a Microsoft, hogy költséghatékony opciókat kínálva még szélesebb ügyfélbázist építsen ki. Eközben az AI és az adatközpontok miatt óriási lesz a kereslet a földgázra.
-
Megjelenési dátumot végre a Men of War II (PC)
gp Többszöri halasztás után végre megkapjuk a régóta várt folytatást.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
OnePlus 3 - A harmadik Plus
Új hozzászólás Aktív témák
-
DonDragonka
őstag
válasz DonDragonka #7876 üzenetére
Volt itt pár hozzászólás amiben a OP support-ot kritikával illették. Akkor most tessen ámulni és bámulni. Legalábbis nekem leesett az állam...
Engem nagyon felpaprikáztak ezzel a ScreenProtector-os dologgal. Tegnap délután jutott időm rá, hogy írjak a support-nak egy nagyon illedelmes(tényleg) levelet arról, hogy olyat jobb cégek nem tesznek, hogy van egy termék ami kijön hibásan és akkor a hibát mint megjegyzést hirtelen odabiggyesztjük a rendelési oldalra, oszt kalap kabát, hiba javítva. Nyilván ha tudom, hogy szar akkor nem rendelem meg. Fizettem minden pixel-ért, nehogy már a saját termékük takargassa azokat... A levélben, hibajegyben finoman érdeklődtem, hogy mik a lehetőségek azzal az egyértelműen hibás darabbal amit még meg sem kaptam. Küldjem vissza rögvest, amint megjön?
Ma kaptam három levelet...
Sorrendben az elsőben köszönik, hogy rendeletem egy screen protectort...
A másodikban kaptam egy ordernum-ot... Ami mögött egy ingyenes szállítással ott egy screen protector, de még nincs feladva...
A harmadik jött az RRR (Return, Repair and Replacement) vezetőjétől. Ebben a levélben arról tájékoztat, hogy jogos az észrevétel, elcseszték a screen protectort, 2-4 hét mire a javított verzió kijön, de én az elsők között kapok majd belőle egy csere darabot, amint lehet szállítani őket, talán már meg is kaptam a rendelési számom, a hibásat nem kell visszaküldenem, ha valami gondom lenne jelezzem...Mit mondjak, le a kalappal...
A döntésképtelenség legnagyobb akadálya, ha túlságosan nagy a tudásbázis...
Új hozzászólás Aktív témák
Hogy egy kicsit rendezzük sorainkat és hogy átláthatóbb legyen a topik, ezért az elkövetkezőkben a rendelési és szállítási tapasztalatokról szóló hozzászolásokat a fent láthatól OFF topikba írjátok. Továbbá oda kerüljön minden, ami nem kapcsolódik a telefonhoz,tartozékaihoz, azok együttes működéséhez, ezek rendeléséhez, beszerzési helyeihez. Ahogy már korábban kértük, a számlával kapcsolatos kérdések, válaszok továbbra is nemkívánatosak. Az összefoglalóban a lényeg ott van ezzel a témával kapcsolatban. Ami pedig abszolút nem tartozik ide, azt valahol máshol, másik kompetens topikban adjuk közre! Ez utóbbiakat törölni fogjuk!!Köszönjük szépen a szíves együttműködéseteket! :R
- iPhone 11 Pro 64GB Független Megkímélt/1 hónap gar./Akku 97%/p3363/
- iPhone 13 128GB Független Megkímélt/1 Hónap gar./Akku 87%/p3362/
- iPhone SE2022 3Gen. 128GB Független/Újszerű/2024.10.15.Apple Gar./p3361
- iPhone 12 Pro 128GB Fekete Független Újszerű/1 hónap gar/Akku 86%/p3360
- Samsung Galaxy S23 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával