Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Noukoum

    veterán

    válasz Uzi74 #40 üzenetére

    Az hogy két autó van az nem azért van mert a villany alkalmatlan egyedülinek hanem mert eddig is 2 volt vagy pedig vettek egy kis városit a belsőégésű mellé.
    Amit leírtál “hibák” abból kb annyi igaz hogy azok megfognak előzni akik nem tartják be a sebesség határokat. Mekkora tragédia.. :))
    Jó poén ez a bérlés, de az a 24 kWh-s leafhez való. Rég nem ott tartunk.
    Nem nő gyorsabban az e-autók száma mint a töltőké itthon.
    Kwh jóváírás. Mint a mesében. Még mindig nem a környezetvédelem miatt vesznek plugint. Jó lenne már egyszer az életben megérteni hogy a környezetvédelem tényeken alapul, nem pedig lehetőségeken. Magyarul baromi jó lehetne a plugin, de valóságban nem jó.
    100km-t… Ja. Nyáron városban 50-60km-nél járunk bruttó 13 kWh aksiból. Összehasonlításként egy alap model 3 bruttó 55 kWh-ból nyáron városban 400-450km. 4-ed annyi aksiból 8-ad annyi hatótáv. Sokatmondó.
    1 autót meg teljesen felesleges összehasonlítani kettővel.
    Értem én hogy én globális dolgokról beszélek, ti meg arról hogy a magyar megveszi 3 milláért a használt amperát és szinte villannyal használja és mennyire jó. A magyarnak talán jó, egyébként sajnos nem az.
    Most abba bele se gondoljunk hogy mi lesz 10-20 év múlva ezekkel a pluginokkal ha már nem lesz zöldrendszám, és mondjuk a töltés is majd annyi lesz ac-n annyi mint a benzin, otthon pedig valamivel olcsóbb. Ki a franc fogja töltögetni mindig ahelyett hogy sokszáz km-t elmenne egy tankolással? Lesz egy csomó belsőégésű (vagy hibrid) autónk, a sok “zöld” plugin-hibridből. Fantasztikus. Ahelyett hogy minden évben legyártanánk +x villanyautót.
    Sokkal bonyolultabb ez annál mint hogy a magyar mit tud megvenni.

    „Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

Új hozzászólás Aktív témák