Hirdetés

2019. február 16., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#45) Fiastyúk


Fiastyúk
(újonc)

Február 6-án rendeltem, én ostoba, előre kifizettem (teszem hozzá eddig soha, semmilyen bolttal, eladóval nem volt még problémám, mondom ezt sok év vaterázás után). Megjött a számla is, aztán hosszú hallgatás. Emailben két hét múlva rákérdeztem, hogy mégis, mikor telik le a 3-10 / 5-14 nap, persze semmi válasz. Telefont nem veszik fel, messengeren nagy nehezen jött annyi válasz, hogy kínai holdújév miatt késnek a szállítások, de türelmet kérnek. Közben az ebay-ről rendelt kínai cuccok azért érkeztek, biztos másik naptárat néztek. Közben a honlapon némileg emelkedett a megrendelt telefon ára, messengeren némi fenyegetőzés után annyi válasz érkezett, hogy "kissé túltolták magukat", de folyamatosan érkeznek be a telefonok. Ismét hosszas hallgatás, telefont nem veszik fel, vagyis felveszik, de elfoglaltak épp, messengeren nem jön válasz, csak annyi, hogy elfoglaltak... Közben itt láttam, hogy a fogyasztóvédelem se igazán hatja meg őket, ezért egy fél napig még próbálkoztam telefonon, nem értek rá, úgyhogy hagytam nekik egy üzit, hogy látom én, hogy nem győzik csomagolni a telefonokat, megkeresem inkább a Xiaomi global support-t, hátha ők tudnak segíteni. Még meg se írtam a levelet a Xiaominak, máris válaszoltak a három héttel korábbi emailemre,
"Elnézést kérünk a kellemetlenségért, sajnos az Ön által rendelt Redmi 3S készülék gyártását és forgalmazását a Xiaomi megszűntette. Ez a mai nappal vált számunkra 100%-ig bizonyossá. Megoldásként az újabb, jobb Redmi 4 telefont tudnánk ajánlani, mely hasonló paraméterekkel rendelkezik mint a Redmi 3S, ezt honlapunkon meg is tekintheti.
Az újabb készülék is Kínából érkezik, ezért minimum 2 hetes kiszállítás ez esetben is várható. A telefon magyar szoftverrel , a már megrendelt színben és áron kerülne Önhöz."
Rém boldog lettem, hogy végre megvilágosodtak, március 12-én írtam egy mailt, hogy töröltetem a megrendelést, kérem vissza a pénzt. Aztán 13-án is írtam. Aztán még jött két mail, hogy de húha de jó lenne nekem az 2S, de komolyan, csak két hét... Szép türelmesen válaszoltam még kétszer, hogy nem kell a telefon, a pénz kell. 14-ére sikerült valamennyire feldolgozni az óhajomat, bár kicsit nehezményezték, miért mondom, hogy nincs újabb másfél hónapom várni egy telefonra, pedig hát nem is... De.
Ugye mondanom sem kell, hogy az utalás azóta sem érkezett meg, nyilván jót röhögnek a markukba, merthogy igazából semmi nem védi a balga fogyasztót.
Még kivárom azt az egy hetet, ami idejük van feladni, aztán fogyasztóvédelem, rendőrség, behajtócég - mittudomén, csak nehogy jól érezzék magukat.
Túl azon, hogy hülye voltam, hogy előre utaltam nekik, akkor is ilyen tróger, mocsok bandával ritkán találkozik az ember. A többi kisípolva. :W

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.